MuscleMeat

iemand slechte ervaring met ass?

zware depri dus dat is wel focktop ! gelukkig duurt het niet zo lang

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

zou je hier wat meer over kunnen vertellen? en kan dit alleen met orals gebeuren?

Heb altijd last van verhoogde waardes na een kuur maar dan zitten ze rond de referentiewaarden. 1x methyl tren genomen en toen was rond de 800 waar deze max 45 mog zijn. Ook nog ergens gepost hier opt forum.
sindsdien ook als ik niks neem standaard waardes van rond de 70/80 tot ik ga kuren met test only dan zakt hij naar 45.
Internist kan me hier nogsteeds geen verklaring voor geven.

-acne
-gyno
-overbeharing
-trt

edit: maar wel 132 kilo beest :D

Laatst bewerkt:
zware acne op schouders en rug, kleine balletjes en agressie (ben van mezelf al snel opgefokt)

Enige slechte ervaring was: zwaar ondergedoseerde spullen gekregen (GG)
en dus ook bijna niets gegained. Was klote :mad:

altijd een gevecht tegen gyno en ik wordt steeds kaler (maar scheer het er toch af..). En rughaar. Maar dat is blond. En laag libido bij high mast. Verder niks :D

Test only 300mg/wk en kick 40mg/dag winny: alles vanaf ongeveer wk 7, kleine ballen, acne op schouders en rug, lichte gyno en meer beharing op borst en buik ( normaal bijna geen haar daar). Acne is lang gebleven, heel kleine rode puntjes niet echt puisten, maar wel een maand of 4 tot na de nakuur. De rest is weer normaal.

damn masturbeer nu al 3-5x per dag. vraag me af hoe ik me met AAS dan zou gedragen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit. Letterlijk mn lul vol kak.

edit: **** dit is aas-topic, dacht dat het in h&g stond :roflol:

AAS- Geen sides gehad op 500test n beetje acne (armen/rug) na.. maar dan ook minimaal acne.
dat het bijna niet in de familie/genen zit speelt mischien ook n rol.

daarnaast heb ik met ASS nooit problemen :P

Terug
Naar boven