AndroidHealthClinic

Iemand tips om inbraken tegen te gaan

ariebaba

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
95kg
Beste DBB'ers

Ik woon antikraak in een schoolgebouw met nog 4 andere bewoners. De laatste tijd hebben we echter steeds meer last van marokkanen (ja altijd) die ruitjes ingooien of deuren forceren om vervolgens door de school heen te rennen. De politie biedt weinig hulp, die zeggen dat we maar moeten bellen als we wat verdachts zien, maar wij zijn ook niet de hele dag thuis of de hele nacht wakker.

Tot nu toe zijn er nog geen persoonlijke eigendommen gestolen of gesloopt maar ik denk dat dat op deze manier niet meer lang gaat duren.

Ik ben benieuwd of hier iemand ideeën heeft om inbraak tegen te gaan. Voordat ik een keer 's avonds uit mijn stage thuiskom en al me zooi weg is. Heb weinig echt waardevols maar ben het toch liever niet kwijt aan één of andere uitkeringstrekker. :mad:

Kijk eens aandachtig naar de film home alone

ariebaba en de 40 rovers :roflol:

een hond kopen,wel een fatsoendelijke :)

1 van die gasten neersteken en keihard in ze oor schreeuwen SAMBAL BIJ, 63% kans dat ze niet terug komen.

Een hond nemen inderdaad

kijk eens naar Death wish 3 met Charles Bronson, gaat over uw probleem.
Bronson kapt er wel in, zalige film btw.

Tja, kan wel een paar dingetjes neerzetten maar die worden niet geheel geaccepteerd door het rechtssysteem. Een hond kopen is dan de beste optie, maar aangezien ze deuren zelfs forceren kan je er wel vanuit gaan dat ze die hond dan ook wel wat durven aan te doen..

Hond is het beste.

Bombestendige folie op ramen plakken. Wij hebben het er ook op zitten en is praktisch niet doorheen te komen.

Daarnaast sloten met dubbele pinnen enz.. Gewoon dure neme die je later er weer uit kan halen voor je volgende huis :o

Al is dat wel prijzig :roflol:

Zwolle toevallig?

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou heel veel van honden en had er zelf ook al aan gedacht, maar met stage, school en werk ben ik vaak 10 uur per dag achtereen van huis. Dat kan je een hond niet aandoen vindt ik.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 22:08 ----------

Bombestendige folie op ramen plakken. Wij hebben het er ook op zitten en is praktisch niet doorheen te komen.

Had ik ook al aan gedacht. Maar alles wat ik op internet kon vinden was verschrikkelijk duur. Dan zijn mijn ramen straks meer geld waard dan mijn overige spullen :p

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 22:08 ----------

En woon in Gouda.

Dieven strips & dievenklauwen op de deur bevestigen is een van de weinige dingen die je kan doen.

Gewoon je huis in de fik steken dat zal ze leren, hoef je ook niet meer bang te zijn dat ze inbreken.

dummycamera + felle lamp met tijd of bewegingsschakelaar??

Misschien wat spek voor t raam hangen.. Net als knoflook bij vampieren werkt :roflol:

In Zwolle hebben ze ook een leegstaande school staan waar anti kraak in zit maar die hadden t altijd rustig dus dacht misschien was jij 1 van die lui :p

Terug
Naar boven