Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wat spek voor t raam hangen.. Net als knoflook bij vampieren werkt
In Zwolle hebben ze ook een leegstaande school staan waar anti kraak in zit maar die hadden t altijd rustig dus dacht misschien was jij 1 van die lui![]()

Met zijn vijven moet je toch wel iets kunnen doen lijkt me. Ken uiteraard de situatie niet, maar kan je niet om te beginnen proberen met die gasten te gaan praten.
In het ergste geval verandert het niks.

Ik weet niet precies wie het zijn maar heb wel vaak groepjes bij de deur rondhangen dus een paar daarvan zullen het wel zijn. Ik zie alleen zo'n gesprek niet helemaal voor me. Iets van 'zouden jullie alsjeblieft willen stoppen met het slopen van de ruiten en liever ook niet kunnen inbreken'![]()
Als ze ook binnen komen lijkt me dat je er snel achter bent wie het zijn. En als je ze binnen betrapt hoef je ook niet heel vriendelijk te zijn.Ik weet niet precies wie het zijn maar heb wel vaak groepjes bij de deur rondhangen dus een paar daarvan zullen het wel zijn. Ik zie alleen zo'n gesprek niet helemaal voor me. Iets van 'zouden jullie alsjeblieft willen stoppen met het slopen van de ruiten en liever ook niet kunnen inbreken'![]()
Viet Cong styleVallen zetten in en rond het huis. Liefst kuilen met stalen pennen erin. Of touwtje spannen die een blok hout met uitstekende spijkers laat vallen. Ramen vervangen door van dat plastic shit, zodat stenen terugkaatsen (is een .gif van).