AndroidHealthClinic

Iemand tips om inbraken tegen te gaan

Met zijn vijven moet je toch wel iets kunnen doen lijkt me. Ken uiteraard de situatie niet, maar kan je niet om te beginnen proberen met die gasten te gaan praten.

In het ergste geval verandert het niks.

tumblr_ltlfm7wnIl1qia8t2o1_500.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wat spek voor t raam hangen.. Net als knoflook bij vampieren werkt :roflol:

In Zwolle hebben ze ook een leegstaande school staan waar anti kraak in zit maar die hadden t altijd rustig dus dacht misschien was jij 1 van die lui :p

Haha is idd een goed idee. En hiervoor heb ik op een paar plekken gewoon waar het ook gewoon lekker rustig was. Maja zit nu in een 'bijzondere' wijk :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Met zijn vijven moet je toch wel iets kunnen doen lijkt me. Ken uiteraard de situatie niet, maar kan je niet om te beginnen proberen met die gasten te gaan praten.

In het ergste geval verandert het niks.

Ik weet niet precies wie het zijn maar heb wel vaak groepjes bij de deur rondhangen dus een paar daarvan zullen het wel zijn. Ik zie alleen zo'n gesprek niet helemaal voor me. Iets van 'zouden jullie alsjeblieft willen stoppen met het slopen van de ruiten en liever ook niet kunnen inbreken' ;)

Ik weet niet precies wie het zijn maar heb wel vaak groepjes bij de deur rondhangen dus een paar daarvan zullen het wel zijn. Ik zie alleen zo'n gesprek niet helemaal voor me. Iets van 'zouden jullie alsjeblieft willen stoppen met het slopen van de ruiten en liever ook niet kunnen inbreken' ;)

Verzin dan wat, zijn waarschijnlijk ongelofelijk dom dus geloven alles.

Als ze ook binnen komen lijkt me dat je er snel achter bent wie het zijn. En als je ze binnen betrapt hoef je ook niet heel vriendelijk te zijn.
Ik zou in ieder geval proberen te achterhalen wie het zijn, vraag het ook maar gewoon aan zo'n groepje. Je moet sowieso duidelijk maken dat ze op moeten houden.

Helpt misschien niks, maar denk ook niet dat je veel te verliezen hebt. Ik denk dat de boel barricaderen het alleen maar erger maakt.

Er was toch een dbb-knokploeg ...?

Deze overal ophangen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je bent toch een buffe dbb-er!!?!!!

Vallen zetten in en rond het huis. Liefst kuilen met stalen pennen erin. Of touwtje spannen die een blok hout met uitstekende spijkers laat vallen. Ramen vervangen door van dat plastic shit, zodat stenen terugkaatsen (is een .gif van).

In een fatsoenlijk huis gaan wonen.

Succes hippie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
deed het voor mij iig. :D

Berenklauw voor de deur leggen, kijken hoe lang ze het volhouden om door te gaan.

Of gewoon vanuit je raam proberen die gasten te raken met een steen.

Gewoon rustig gesprekje met ze hebben rustig en melden dat het dus geen leegstaand gebouw is maar dat jij er woont en welke consequenties ze kunnen verwachten. Gebroken benen, van het dak afgegooid worden zodat het een ongeluk lijkt bijvoorbeeld.

Neem wel een wapen mee uit voorzorg. Je wil niet dat je rustig je verhaal staat te doen en ze zich ineens tegen je keren.

Trouwens gestoord dat de politie niks wil doen. Misschien eens aangeven dat je de ruiten bij die agent thuis ingooit om te kijken of hij dan wel van ze hol afkomt.

Of de DBB Knokploeg oproepen.

Mocro's zijn alleen bang voor mensen die niet al te veel overtuiging nodig hebben om ze op hun b**kes te slaan. Tokkies, motorbendeleden, een meerderheid, mensen met een herdershond enz. Kijk of je hier wat mee kan.

En anders een soort van boobytrap maken waardoor hun bontkraag ineens onder de roze verf zit.

Edit: niet alleen gaan.

opwachten en laten schrikken lijkt me het beste, wel oppassen voor de confrontatie.

Terug
Naar boven