- Waardering
- 2.135
Kraken ken ik, maar antikraak? Iemand die dit wilt verduidelijken aub.Beste DBB'ers
Ik woon antikraak in een schoolgebouw met nog 4 andere bewoners.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kraken ken ik, maar antikraak? Iemand die dit wilt verduidelijken aub.Beste DBB'ers
Ik woon antikraak in een schoolgebouw met nog 4 andere bewoners.
Berenklauw voor de deur leggen, kijken hoe lang ze het volhouden om door te gaan.
Of gewoon vanuit je raam proberen die gasten te raken met een steen.
Kraken ken ik, maar antikraak? Iemand die dit wilt verduidelijken aub.

Serieus of niet?Zelf gaan kraken op een nette manier om tuig krakers te weren![]()

Waarom ben ik daar niet zelf opgekomen...

Waarom ben ik daar niet zelf opgekomen...
OT: Ga gewoon werken en een woning huren zoals iedereen, k*tkind!

En?Ik heb stage, school en een bijbaan. Ik zit in mijn 5e opleidingsjaar dus krijg ik geen stuffi meer, dus ben nogal arm. Dan is antikraak een perfecte uitkomst als je niet bij je ouders of in een hok van 12 m2 wil wonen.
Volgend jaar is mijn laatste jaar en dan krijg ik ook geen OV meer dus ben ik nog armer.
En mensen die antikraak vergelijken met normaal kraken. Ik betaal gewoon huur en het is volledig legaal.
Haha aan iedereen die oproept tot zwaar geweld. Ik moet er daarna nog wel kunnen wonen zonder bang te zijn voor wraakacties
Ik heb stage, school en een bijbaan. Ik zit in mijn 5e opleidingsjaar dus krijg ik geen stuffi meer, dus ben nogal arm. Dan is antikraak een perfecte uitkomst als je niet bij je ouders of in een hok van 12 m2 wil wonen.
Volgend jaar is mijn laatste jaar en dan krijg ik ook geen OV meer dus ben ik nog armer.
En mensen die antikraak vergelijken met normaal kraken. Ik betaal gewoon huur en het is volledig legaal.
Graag gedaan. Bedankt voor het mooie beeld dat je geeft aan de jeugd.
Graag gedaan. Bedankt voor het mooie beeld dat je geeft aan de jeugd.

Hij kraakt een woning en hij heeft nog het lef om hier een topic te openen dat er eventueel bij hem ingebroken word terwijl hij zelf de inbreker is.
Hij kraakt een woning en hij heeft nog het lef om hier een topic te openen dat er eventueel bij hem ingebroken word terwijl hij zelf de inbreker is.
Enige probleem is dat dat nu dus ook min of meer het geval is.
Anti-kraagregeling is gewoon afgesproken hoor. Oa voor zulke dingen als inbrekers. Waarschijnlijk was de hele boel daar nu al gesloopt/leeggehaald als die antikrakers er niet in gezeten hadden.