hey ,
wat ik vandaag gezien heb van organiseren kan men in
Nederland nog veel komen leren in België.
ook het aantal deelnemers en publiek dat massaal aanwezig was.
ondanks het controleren van atleten.
en dan de sfeer was super warm roepen tieren fluiten applaus .....enz.......
de webside van ifbb België kan beter dat is juist .
maar op wedstrijd organisatie staat België met beide voetjes in het jaar 2011
en in Nederland daar tegen IN de jaren 80
proficiat ifbb belgie
Ik denk dat jij 10j geleden nooit naar een wedstrijd geweest bent.
Ik vond de wedstrijd en de "kwaliteit" op het podium een dikke nul vergeleken met vroeger. Er waren natuurlijk (gelukkig!) enkele uitzonderingen, maar merendeel was beneden peil imo.
En publiek massaal aanwezig? Komaan man, de zaal zat amper half vol. Neem de familie en vrienden van de athleten weg en er zat geen 10 man meer :-)
En julien blommaert, het wordt echt tijd dat hij de fakkel doorgeeft, en dan liefst aan iemand die wel manieren heeft en de athleten niet continue verwijt. (enkele quotes van gisteren: "staan jullie weer te slapen", "voorkant, vookant! voorzijde zeg ik, hoor jij niet?", "gediskwalificeerd !! vooruit van 't podium, buiten zeg ik!" (kerel poseerde iets te lang naar mr blommaert zijn zin)
Ik begrijp natuurlijk ook wel dat 90 sec max 90 sec is en dat er een reglement moet zijn, maar om iemand daarvoor zo af te blaffen en dan bovendien stande pede te diskwalificeren, sorry hoor. Misschien even nadenken dat die athleet (ik ken hem persoonlijk niet) zich ook min. 12 weken keihard voorbereid heeft op die wedstrijd.
Verder stel ik me de vraag op hoeveel belgische bb wedstrijden thomas scheu al guestposer geweest is? Jesus, ik denk dat blommaert een 10 beurten kaart kocht bij hem. Prachtige athleet, zeker wel, maar we zien ook graag eens iemand anders.
Wel een goed woord voor Jacky secke z'n organisatie, integenstelling tot de kritiek van blommaert (achter de collissen deze keer wel), vond ik dat de organisatie zelf niks te verwijten viel.
@Kurt de taeye, zoals ik je gisteren reeds zei, puike prestatie van je kerel! (je had natuurlijk geluk dat ik niet meedeed, lol graptjen...alhoewel, hihi) en het was tof je na al die jaren nog eens tegen het lijf te lopen. PS Wat ik je gisteren vergat te zeggen, de enige reden dat je 2de werd op de FED cup waren je benen die iets te licht waren. Is natuurlijk makkelijk praten vanuit het publiek, maar probeer daaraan te werken in de toekomst en je wordt nog beter ;-) Take care m8