AndroidHealthClinic

Ifbb belgian body building finales nationals i

Bezoekers in dit topic

Id, kudos to Jacky.
 
was beter dan de laatste jaren...
tot 2005 was er ook een IFBB PRO om gastoptreden te geven.
laatste keer was Ernie Taylor en Paco Bautista als ik me niet vergis.
dat waren Olympia deelnemers.
Thomas Sheu is een mooie atleet met geweldige show....maar niet hetgeen de Olympiers laten zien qua massa.

atleten...tja , deze jongens doen nog de moeite om wedstrijden te draaien , petje af , maar dit moet je echt voor jezelf doen , niet voor de eventuele prijzen...lol
vroeger kregen wij ook al eens een sportzak van de sponsor als prijs , maar toen zat deze al eens gevuld met proteine , amino's , vitamines , creatine en nog van dat lekkers...haha
nu geven ze een lege sporttas...LOL

het viel me op dat er weinig atleten waren die hun benen trainen...of ze zijn er veel te laat mee begonnen..:rolleyes: , daar werd je vroeger zwaar op gestraft qua punten , nu speelt het geen rol meer blijkbaar.

en ook heb ik me vragen gesteld hoe sommige coaches atleten op het podium sturen , ik heb jongens zien staan die op z'n minst nog 10 à 12% vet hebben.

de dj mag ook al eens andere posedown-muziek gebruiken..;)


al bij al was het een leuke avond en een zeer goede locatie deze keer.:)
 
Zijn er eigenlijk gasten die zijn weggegaan toen het bekend werd dat de dopingcontrole er was?

Ik vond het qua niveau nogal tegenvallen, om over de benen van 3/4e van de deelnemers nog maar te zwijgen.
 
Zijn er eigenlijk gasten die zijn weggegaan toen het bekend werd dat de dopingcontrole er was?

Ik vond het qua niveau nogal tegenvallen, om over de benen van 3/4e van de deelnemers nog maar te zwijgen.


Er is bij mijn weten niemand weggegaan en ik stond backstage te helpen om de atleten op het podium te begeleiden;
 
De locatie vond ik goed, gymzaaltje voor op te warmen, parking, makkelijk bereikbaar via R4, verschillende kleedkamers... Jacky verdient hiervoor respect, net als alle deelnemers.
 
Is het zo'n grote wedstrijd dan? Iemand die ik ken heeft meegedaan normaal, en je weet natuurlijk van niemand zeker of hij gebruikt of niet , maar ik ben er toch redelijk zeker van dat hij nog naturel is, het zou me eerder verbazen moest dit niet zo zijn.
Wie heeft er meegedaan? Bij de -21 of - 23? Zaten kerels bij met deftig fysiek!

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 16:49 ----------

Heeft hij meegedaan? Voor tomtesterom?
Ja hij heeft meegedaan, ik weet niet 100% zeker als het voor tomtesterom is, maar ik vermoed van wel. Anders zou hij daar toch niet aan meedoen hé :p.
 
zijn er ergens pics beschikbaar?
 
Wie heeft er meegedaan? Bij de -21 of - 23? Zaten kerels bij met deftig fysiek!

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 16:49 ----------


Ja hij heeft meegedaan, ik weet niet 100% zeker als het voor tomtesterom is, maar ik vermoed van wel. Anders zou hij daar toch niet aan meedoen hé :p.

Yep tom heeft hiervoor meegedaan, toffe kerel, wat met gebabbeld in de kleedkamer
 
Ik heb foto's, kan ik die hier zomaar uploaden, of moet ik ze eerst ergens op het web zetten en dan linken?
 
Je kan ze via bijlage toevoegen. Of uploaden via tinypic en vervolgens hier zetten :)
 
Alle foto's met Tom Waes. Je herkent hem wel. :)

P1240543.JPG


P1240544.JPG


P1240545.JPG


P1240546.jpg


P1240547.JPG


P1240548.JPG


P1240549.JPG
 
Hebben de mannen van foto's 1 t/m 4 wel eens een gewicht aangeraakt???
 
Thx voor de foto's, maar waar zijn de BB'ers nou? Ik zie alleen maar ecto's met nog geeneens een beachboy fysiek >.<
 
Oh leuk, heb in augustus 2010 eens gemaild naar de makers van tomtesterom dat een bodybuildingwedstrijd meedoen ook wel eens een leuke uitdaging kon zijn. :) Kijk er al naar uit wanneer dat het op tv komt :)
 
Ben ook zeer benieuwd!
 
Vanwaar die haat, wil wel eens zien wat jullie overhouden op dat vetpercentage.
 
Back
Naar boven