MuscleMeat

IGF-1 LR3 - is injectiemoment van belang?

vind voor het trainen zetten minder, de pomp zit gewoon je training in de weg, bij mij dan, gewoon direct PWO works for me!

vind de Hypo met IGF ook heel erg overrated, wellicht ben ik er niet vatbaar voor, maar heb er totaal geen last van.

vind voor het trainen zetten minder, de pomp zit gewoon je training in de weg, bij mij dan, gewoon direct PWO works for me!

vind de Hypo met IGF ook heel erg overrated, wellicht ben ik er niet vatbaar voor, maar heb er totaal geen last van.[/QUOTE]

ALs ik al op tijd niet eet krijg ik al Hypo:D

vind de Hypo met IGF ook heel erg overrated, wellicht ben ik er niet vatbaar voor, maar heb er totaal geen last van.[/QUOTE]

ALs ik al op tijd niet eet krijg ik al Hypo:D

:D..daar heb ik zelfs nog eerder last van..ik neem gewoon trouw mn pwo maaltijden..maar zelfs als dat verhinderd word merk ik er nog niets van..

zet nu na het trainen merk wel verschil nu moet ik eten na het trainen doe ik dat niet begin ik te zweten word wat duizelig dus ik zet de igf pak 60 gr dextrose
wacht even whey shake erin uurtje later weer eten .Toen ik voor het trainen zette was dat allemaal niet nodig nam ik een shake met dextrose en whey voor het trainen en klaar.

Terug
Naar boven