apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ahh vandaar,Met 250 mg test en 1800 calorieën zal je dan nog steeds gewicht verliezen ? Ik wil namelijk niet opblazen en leeglopen.
slechte troll.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahh vandaar,Met 250 mg test en 1800 calorieën zal je dan nog steeds gewicht verliezen ? Ik wil namelijk niet opblazen en leeglopen.
Heb jij een troll-radar?
Je blaast niet op en je loopt ook niet leeg. Wat doe je nu aan je conditie? Dat blijf je gewoon doen neem ik aan?Met 250 mg test en 1800 calorieën zal je dan nog steeds gewicht verliezen ? Ik wil namelijk niet opblazen en leeglopen.
Hoe zit het met je conditie met lage dosis test ?
Voor de rest gaat goed heb er zin in om 8 weken te knallen.
fl**ker die tabjes er nu eens uit !Na veel nadenken en het bekijken van talloze filmpjes, heb ik besloten, mede op jullie advies, om een lage dosis testosteron toe te voegen aan mijn regime. Ik ben nu 1,5 week bezig met 80 mg Anavar en heb eergisteren voor het eerst 1,5 ml Sustanon geïnjecteerd. Voor de komende 8 weken zal ik wekelijks 1 ml testosteron nemen, gecombineerd met 80 mg Anavar per dag, met als doel spiergroei en vetverlies.
Vandaag heb ik getraind en het ging ontzettend goed; ik voelde me licht als een veertje tijdens mijn zware benen- en borstoefeningen. Kortom mijn kracht is serieus toegenomen Ik ben 1,3 kg aangekomen en mijn calorie-inname ligt op 2.200 per dag. Daarnaast gebruik ik 500 IU HCG twee keer per week. De eerste week ervoer ik stemmingswisselingen en een verhoogd libido van de HCG, wat ik best prettig vond. Gisteren voelde ik me onoverwinnelijk in bed met een enorm libido en kon ik de testosteron echt in mijn lijf voelen wel mooie combo eigenljjk. Hoop dat dat de dip na afloop meevalt.
Daar doe je toch niks meeBen nu 3 weken bezig. Eerste week anavar only en vanaf tweede week test erbij gezet.
70 MG anavar dagelijks en 300 mg test per week
Gewicht is gestegen naar 100.4 KG ondanks cut toch gewicht aangekomen. 3.4 KG er bij vet is iets hoger 17%
2200 calorieën per dag. Ben een stuk sterker geworden en zie er voller en slanker uit. Desondanks krijg ik error aangezien er gewicht bij komt.
Ik wil mijn vet naar 13% krijgen dus zal meer gaan cardio en calorieën wellicht naar 1900. Nog tips ? Mijn libido is enorm wil elke dag pompen mijn vrouw kan het niet aan lol lijk wel een 18 jarige puber hahahaha geen vent van bijna 50
Er werd geadviseerd om in stappen de calorieën af te bouwen, mensen geven je hele goede advies jammer dat je niet vraagt waarom.Ben nu 3 weken bezig. Eerste week anavar only en vanaf tweede week test erbij gezet.
70 MG anavar dagelijks en 300 mg test per week
Gewicht is gestegen naar 100.4 KG ondanks cut toch gewicht aangekomen. 3.4 KG er bij vet is iets hoger 17%
2200 calorieën per dag. Ben een stuk sterker geworden en zie er voller en slanker uit. Desondanks krijg ik error aangezien er gewicht bij komt.
Ik wil mijn vet naar 13% krijgen dus zal meer gaan cardio en calorieën wellicht naar 1900. Nog tips ? Mijn libido is enorm wil elke dag pompen mijn vrouw kan het niet aan lol lijk wel een 18 jarige puber hahahaha geen vent van bijna 50
Je bedoelt dat je inmiddels zelf beter trt kunt gaan doen ?We zitten in week 17 inmiddels! Ik had al lang moeten stoppen, maar eerlijkheidshalve de test doet het geweldig voor een 45+ man. Ik heb mij 17 weken uitermate goed gevoeld. Ik heb 0,0 bijwerkingen gehad. Van week 10 tot week 17 500 mg test gepakt en waarvan de laatste week nog 20 mg anavar erbij. Helaas komt er nu echt een einde aan. Het was werkelijk geweldig voor mijn sex leven en mijn lichaam staat helemaal strak. De laatste weken zat er geen progressie meer in. Ik heb de laatste tijd iets hoger gezeten in mijn calorieën 2500 cal. Mijn gewicht staat op 102 kg met 14,4 % vet. Vet is de laatste weken wel meer gezakt. Ik heb namelijk vrijdag de Hyrox gedaan en veel hit trainingen gedaan. Helaas afgelopen donderdag mijn laatste spuit gezet en nu alles eruit laten lopen. Ik heb al die tijd HCG bijgespoten, maak me een beetje zorgen over mijn herstel. Wie shortcuts pakt moet altijd op de blaren zitten. Ik heb met al die tijd zo geweldig gevoelt ben benieuwd hoe slecht het nou allemaal voor mij gezondheid is geweest. Zal over 8 weken maar bloed gaan prikken. Ik zal nog 2 weken HCG gebruiken en dan 6 weken Nolvadex nemen. Ik ben zeer benieuwd naar mijn herstel. Ik snap dat oudere mannen aan de TRT gaan.
Het was werkelijk geweldig voor mijn sex leven en mijn lichaam staat helemaal strak.
Ja maar dan heb je dus wel voor de rest van je leven van die kloppende erecties he.Zal je dan bijvoorbeeld op je 73 jaar dit nog gebruiken ?
Trt doe je voor altijd. Als vervanging van. Als je meer wilt weten boek een consult bij de Android health clinic.Voorheen voelde ik me eigenlijk al prima, maar tijdens de test heb ik me echt 17 weken lang op mijn best gevoeld, daar kan ik niet omheen. Ik vraag me alleen af of ik volledig zal herstellen als ik al die tijd HCH heb gebruikt en de gebruikelijke nakuurprotocollen volg. Mocht dat niet het geval zijn, dan zou TRT misschien een optie zijn, zolang mijn gezondheid er niet onder lijdt. Ik ben ook erg benieuwd als je aan de TRT zit er eigenlijk geen weg meer terug is. Zal je dan bijvoorbeeld op je 73 jaar dit nog gebruiken ? Als je dan ineens stopt dan wordt het volgens mij erg somber daar is niks over te vinden.