Fitness Seller

Kuurlog Anavar only 46 jaar man

Bezoekers in dit topic

Met 250 mg test en 1800 calorieën zal je dan nog steeds gewicht verliezen ? Ik wil namelijk niet opblazen en leeglopen.
Hoe zit het met je conditie met lage dosis test ?

Voor de rest gaat goed heb er zin in om 8 weken te knallen.
Je blaast niet op en je loopt ook niet leeg. Wat doe je nu aan je conditie? Dat blijf je gewoon doen neem ik aan?

Na veel nadenken en het bekijken van talloze filmpjes, heb ik besloten, mede op jullie advies, om een lage dosis testosteron toe te voegen aan mijn regime. Ik ben nu 1,5 week bezig met 80 mg Anavar en heb eergisteren voor het eerst 1,5 ml Sustanon geïnjecteerd. Voor de komende 8 weken zal ik wekelijks 1 ml testosteron nemen, gecombineerd met 80 mg Anavar per dag, met als doel spiergroei en vetverlies.

Vandaag heb ik getraind en het ging ontzettend goed; ik voelde me licht als een veertje tijdens mijn zware benen- en borstoefeningen. Kortom mijn kracht is serieus toegenomen Ik ben 1,3 kg aangekomen en mijn calorie-inname ligt op 2.200 per dag. Daarnaast gebruik ik 500 IU HCG twee keer per week. De eerste week ervoer ik stemmingswisselingen en een verhoogd libido van de HCG, wat ik best prettig vond. Gisteren voelde ik me onoverwinnelijk in bed met een enorm libido en kon ik de testosteron echt in mijn lijf voelen wel mooie combo eigenljjk. Hoop dat dat de dip na afloop meevalt.

Meer heb je niet nodig.

Na veel nadenken en het bekijken van talloze filmpjes, heb ik besloten, mede op jullie advies, om een lage dosis testosteron toe te voegen aan mijn regime. Ik ben nu 1,5 week bezig met 80 mg Anavar en heb eergisteren voor het eerst 1,5 ml Sustanon geïnjecteerd. Voor de komende 8 weken zal ik wekelijks 1 ml testosteron nemen, gecombineerd met 80 mg Anavar per dag, met als doel spiergroei en vetverlies.

Vandaag heb ik getraind en het ging ontzettend goed; ik voelde me licht als een veertje tijdens mijn zware benen- en borstoefeningen. Kortom mijn kracht is serieus toegenomen Ik ben 1,3 kg aangekomen en mijn calorie-inname ligt op 2.200 per dag. Daarnaast gebruik ik 500 IU HCG twee keer per week. De eerste week ervoer ik stemmingswisselingen en een verhoogd libido van de HCG, wat ik best prettig vond. Gisteren voelde ik me onoverwinnelijk in bed met een enorm libido en kon ik de testosteron echt in mijn lijf voelen wel mooie combo eigenljjk. Hoop dat dat de dip na afloop meevalt.
Flikker die tabjes er nu eens uit !
Je cholesterol en triglyceriden verneuk je alleen maar hiermee.

Ben nu 3 weken bezig. Eerste week anavar only en vanaf tweede week test erbij gezet.
70 MG anavar dagelijks en 300 mg test per week
Gewicht is gestegen naar 100.4 KG ondanks cut toch gewicht aangekomen. 3.4 KG er bij vet is iets hoger 17%
2200 calorieën per dag. Ben een stuk sterker geworden en zie er voller en slanker uit. Desondanks krijg ik error aangezien er gewicht bij komt.
Ik wil mijn vet naar 13% krijgen dus zal meer gaan cardio en calorieën wellicht naar 1900. Nog tips ? Mijn libido is enorm wil elke dag pompen mijn vrouw kan het niet aan lol lijk wel een 18 jarige puber hahahaha geen vent van bijna 50

Ben nu 3 weken bezig. Eerste week anavar only en vanaf tweede week test erbij gezet.
Gewicht is gestegen naar 100.4 KG ondanks cut toch gewicht aangekomen. 3.4 KG er bij vet is iets hoger 17%
2200 calorieën per dag. Ben een stuk sterker geworden en zie er voller en slanker uit. Desondanks krijg ik error aangezien er gewicht bij komt.
Ik wil mijn vet naar 13% krijgen dus zal meer gaan cardio en calorieën wellicht naar 1900. Nog tips ? Mijn libido is enorm wil elke dag pompen mijn vrouw kan het niet aan lol lijk wel een 18 jarige puber hahahaha geen vent van bijna 50
Daar doe je toch niks mee

Er werd geadviseerd om in stappen de calorieën af te bouwen, mensen geven je hele goede advies jammer dat je niet vraagt waarom.

Gebruik es een app om je kcal te registreren. Als je op 2200kcal niet daalt in vet% met jouw lengte & gewicht, dan klopt er imo iets niet.
Eerst je activiteit verhogen (10k stappen, cardio, ...) alvorens je kcal zo drastisch te verlagen.
En die 3,5kg zal ook wel veel vocht zijn, lijkt me. Daar niet op blind staren en focus op metingen (huidplooimetingen en buikomtrek)

Ja ik hou alles keurig bij in de Food app. Ja, merk ook wel dat ik iets meer vocht vast houdt. Ik eet redelijk clean en relatief weinig zout. Ja goede tip gewoon meten handmatig, mijn weegschaal krijgt error zoveel wijkt vet percentage dagelijks af. Nog een vraag ben nu 4 weken bezig met Anavar heeft het nog zin dit door te trekken of alleen test only. Wat zijn de voordelen of nadelen ?

Hoe clean is redelijk clean?

IMG_1697.png

Back
Naar boven