XXL Nutrition

IGF eindresultaten

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Ik vindt het interessant om eens wat meer eindresultaten te horen van mensen die IGF1 LR3 gebruikt hebben, dus niet de verhalen van die pomp tijdens het trainen. Dus bij deze:

Wat is de winst na je igf cycle? Was het "gewoon" een heel dure pomp en fatburner of heb je degelijk vooruitgang geboekt in massa/omvang? Kracht?

Ben benieuwd!

Hier iig al een soortgelijk topic @ anabolicminds.

[Link niet meer beschikbaar]

MrJ zei:
Hier iig al een soortgelijk topic @ anabolicminds.

[Link niet meer beschikbaar]

nice post.. ze gebruiken daar redelijk lage doseringen 40-60mcg met 100mcg hier en daar als uitblinker.. en staan niet al te versteld van de resultaten.. interesting :D

ECLIPSE zei:
nice post.. ze gebruiken daar redelijk lage doseringen 40-60mcg met 100mcg hier en daar als uitblinker.. en staan niet al te versteld van de resultaten.. interesting :D

dat is dan ook precies de reden van de slechte resultaten
:D

ja ik neem het tijdens me nakuur dus ik zal natuurlijk niet echt gains kunnen maken omdat ik in me nakuur zit ik ben al blij als ik me gains vasthoud :D

• Topic Starter Topic Starter
Niet echt overtuigend deze topic.........

Omdat maybe niemand nog klaar is met hun IGF-1? :)

komt goed.. ik ga ook spoedig beginnen ;)

MrJ zei:
Omdat maybe niemand nog klaar is met hun IGF-1? :)

Er zijn er hier wel velen die ermee gekuurt hebben dat lezen en weten we allemaal, maar waarom men niet reageert????
Ik denk dat velen niet reageren op de vraag omdat men een "klein" beetje simpel wordt van de kritiek die soms gegeven wordt op bepaalde kuurtjes.
Ik las net dat men vond dat de dosis 40-60mcg laag vond en dat men er geen goede resultaten me kon of zou boeken!!
Hmmm ben het er niet mee eens, maar ja ik zal het ook eens weleens ergens mee eens zijn he? :D :D :D
2 maal daags 20mcg zet ZEER zeker genoeg zoden aan de dijk om er voor te zorgen dat je er goede spier kwaliteit mee boekt in combinatie met andere middelen.
Als men het op de juiste manier doet zal men zien dat men er enorm goede spiervezels door krijgt en vetmassa verliest.
Ik denk wel dat het eind resultaat pas ECHT goed tezien is bij atleten die zich voorbereiden voor een wedstrijd en dus met een laag vetpercentage zitten.
Uit ervaring heb ik het verschil gezien tussen wel en geen igf-1 gebruik voor wedstrijden en het verschil is groots!
Mensen die soms wedstrijden bezoeken zal het soms opgevallen zijn dat sommigen atleten zich in 1 jaar zo enorm kunnen verbeteren qua fysiek dat je het bijna met eigen ogen niet kan geloven.
Deze verbetering zit hem echt niet enkel in harder trainen, beter eten etc etc maar heeft deels ook temaken met het op de juiste manier gebruiken van bepaalde middelen van de juiste fabrikanten.

anyway dit was even mijn mening erover en hopelijk hebben de lezers er iets aan.

Sportieve groet,

Pipo

pipo zei:
Er zijn er hier wel velen die ermee gekuurt hebben dat lezen en weten we allemaal, maar waarom men niet reageert????

Misschien wel omdat er toen erg lullig over gedaan werd.
Er zijn members die het al tijden gebruiken.

Pas nu is het ineens geweldig spul omdat het goedkoop word aangeboden.

ps Ik vind trouwens nog steeds dat er een apart sub-forum moet worden aangemaakt voor igf, slin en sth topics.
Ben hier zeker niet alleen in en snap niet dat er geen gehoor aan gegeven word.

idd, helemaal mee eens

Terug
Naar boven