AndroidHealthClinic

igf hgh voor je 21

Vind je dat zelf niet een beetje overdreven Dareal?? Dat je het toen prima vond is duidelijk maar nu je wat ouder bent....?

Als Dareal daarvoor kiest why not. Misschien heeft hij wel wedstrijdambities.
De meeste pro's zitten ook niet aan een Bread and Butter kuur tot hun 21ste.
Zolag hij bewuste keuzes maakt en weet waar hij meebezig is.

Dat hij bewuste keuzes maakt en weet wat de goedjes met em doen geloof ik zeker ook wel.
Maar daar buiten denk ik persoonlijk toch dat er een aantal foute keuzes bij hebben gezeten.
Verder wens ik em succes met zn bridge en aankomende kuur:)

Hoezo? Heb je je axis platgespoten Rodge?

hoe heb je deze platgekregen? ben zelf elk jaar 4 maanden achtereenvolgend clean, wilde hier mee stoppen, maar het risico om voorgoed plat gelegd te worden is dan wel erg groot

oorzaak kan denk ik gezocht worden in te vroeg begonnen met kuren en dus waarschijnlijk geen volledig ontwikkelde axis, slechte pct(of gebrek eraan) en telkens weer te vlug met nieuwe kuur beginnen als het weer ff minder ging. was vaak 8-10 weken on en hooguit 6-8 weken off.

-rodge

wat is je leeftijd rodge? en weet je zeker dat je axis plat legt? is het met geen mogelijkheid weer ogang te brengen?

ben weleens tegengekomen op het net dat mensen aan de hrt zaten terwijl ze nog capabel waren zelf te herstellen en weer test aan te maken

oorzaak kan denk ik gezocht worden in te vroeg begonnen met kuren en dus waarschijnlijk geen volledig ontwikkelde axis, slechte pct(of gebrek eraan) en telkens weer te vlug met nieuwe kuur beginnen als het weer ff minder ging. was vaak 8-10 weken on en hooguit 6-8 weken off.

-rodge

Rare vraag misschien maar word dit vergoed?? Om ben je heel je leven afhankelijk van GG ;)

wat is je leeftijd rodge? en weet je zeker dat je axis plat legt? is het met geen mogelijkheid weer ogang te brengen?

ben weleens tegengekomen op het net dat mensen aan de hrt zaten terwijl ze nog capabel waren zelf te herstellen en weer test aan te maken

ik ben nu 32.

het is echt met geen mogelijkheid meer op peil te krijgen. toen mijn vrouw en ik kinderen wilde heb ik moeten stoppen om kwaliteit van sperma weer op orde te krijgen. na 8+ maanden was dit weer enigzins op orde maar test was nog steeds nihil. het is te danken aan de proviron dat het uiteindelijk gelukt is om en coïtus te kunnen hebben en sperma te verbeteren. was wel frustrerend, want moest stoppen met test voor sperma maar tegelijker tijd is de zin en de mogelijkheid om erectie te krijgen weg :mad:

-rodge

Rare vraag misschien maar word dit vergoed?? Om ben je heel je leven afhankelijk van GG ;)

neem nu GG ook omdat ik nu zelf nog op 250mg ew wil zitten. heb het er wel met huisarts over gehad dat als ik bodybuilding op laag pitje zet dan over te stappen op voorschrift, wat dan inhoud 250mg elke 3 weken :(

-rodge

neem nu GG ook omdat ik nu zelf nog op 250mg ew wil zitten. heb het er wel met huisarts over gehad dat als ik bodybuilding op laag pitje zet dan over te stappen op voorschrift, wat dan inhoud 250mg elke 3 weken :(

-rodge

Als je axis toch al kapot waarom dan zo laag?? Waarom niet altijd ON of hoger??

ik zit op 250mg ew tussen de kuren in, tijdens kuren gaat het richting 2500mg+ ew. altijd hoog is geen optie.

-rodge

jij zit in de kuur op 2500mg+ neem aan dat het geen test only is, wat neem je dan zoal?

Mijn ervaring met 2500+ mg test only is een zeer snelle afname van lichaamsvet, en dat met 7000+kcal ed

Had verder geen sides, geen gyno geen bloat van de test, de gyno en bloat begonnen toen ik in week 9 tren erbij wilde zetten wat nu weer weg is dankzij de letro, vandaar dat ik nogal bang ben om deca te nemen

ik zit op 250mg ew tussen de kuren in, tijdens kuren gaat het richting 2500mg+ ew. altijd hoog is geen optie.

-rodge

damn bro...dan geloof ik dat ie plat ligt...

vind het wel jammer voor je,echt.

wanneer ben je begonnen met kuren en een ruime schatting van hoeveel je er al gedaan hebt?

jij zit in de kuur op 2500mg+ neem aan dat het geen test only is, wat neem je dan zoal?

Mijn ervaring met 2500+ mg test only is een zeer snelle afname van lichaamsvet, en dat met 7000+kcal ed

Had verder geen sides, geen gyno geen bloat van de test, de gyno en bloat begonnen toen ik in week 9 trenbolone erbij wilde zetten wat nu weer weg is dankzij de letro, vandaar dat ik nogal bang ben om deca te nemen

dat kan idd test only zijn maar vaak neem ik er een dht als masteron bij waar ik erg goed op reageer. laatste keer had ik 1750 mg test-e / 1000mg deca /100mg oxy wat erg hard ging maar ik krijg altijd snel gyno van deca maar nu ik dostinex heb ontdekt (thnx klaas :) )gaat het super, is misschien ook wat voor jouw om in te kijken. dus voortaan voor massa kuurtjes zal ik zeker deca op 1000mg ew erin knallen.

-rodge

PS, waarom is dat geen optie?

omdat je op een gegeven moment niet meer reageerd op je kuur. ook niet als je de compounds wisselt of de dosis opschroeft. plus je lichaam heeft af en toe ff een break nodig. je kan niet altijd een turbo er op knallen.

-rodge

damn bro...dan geloof ik dat ie plat ligt...

vind het wel jammer voor je,echt.

wanneer ben je begonnen met kuren en een ruime schatting van hoeveel je er al gedaan hebt?

ben begonnen toen ik amper 17 was. en zoals ik zei 8-10 weken on en hooguit 6-8 weken off. heb wel af en toe breaks genomen als ik blessures had enzo af een periode dat ik er helemaal klaar mee was maar je begrijpt dat ze onder tussen niet meer te tellen zijn.

-rodge

Terug
Naar boven