Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NEVER TE NOOIT NIET zal iemand van 30-40 kilo MINDER een kerel van 30-40kg meer "ownen" op het podium mits ze beide in shape zijn. Bodybuilding gaat om massa en wat jij zegt slaat dus noch kant nog wal.
Dat is hetzelfde als zeggen: Een men's health fysiek is veel beter geproportioneerd dan het fysiek van Ronnie Coleman.....ok... het scheelt wel 50 kilo maar toch wint de men's health fysiek.
Weet je wta dat is.....BULLSHIT!!!!

Nee idd kerel.
Gelukkig ben jij een echte ingewijde en heb je veel ervaring met a.s dus weet jij wel waarover je praat,he?![]()
Wat zijn je stats ook alweer?![]()

IGF-1 LR3: Poison!!! I predict this drug will kill many bodybuilders in the near future.

Nee idd kerel.
Gelukkig ben jij een echte ingewijde en heb je veel ervaring met a.s dus weet jij wel waarover je praat,he?![]()
Wat zijn je stats ook alweer?![]()
Een kleine bodybuilder van 1m65 met 90kg, droog,supersmalle taille extreme definitie , een perfecte symetrie, kan imposanter ogen dan
een grote kerel van 2m 05 die 115kg weegt met kippebenen en een brede taille.
haha, het draait tegenwoordig allemaal om kilo's. Echt zielig. Op het podium staat geen weegschaal en meetlint.

bodybuilding gaat om wie het beste fysiek heeft. massa is 1 punt maar vergeet symmetrie, spierkwaliteit, posing, conditie niet![]()
Niet helemaal hoor.
Ik ken wel jongens die op het podium zijn geowned door jongens van 20-30kg minder.
Waar het om draait beslist de jury en niet jij, noch het 'bewijs' van je vrinden in de sportschool. Daar zul je mee moeten leren leven, het is niet prettig maar wel een feit.
Overigens ben ik het met Kamalimans eens dat het bij niet-podiumgangers meer om de zoektocht naar de ideale drugs gaat dan om het snoeiharde trainen.[/QUOTE]
daar ben ik het ook mee eens
Gewoon vreten,trainen en spuiten en niet te moeilijk doen.

In theorie heb jij heeeelemaal gelijk, maar waarom denk jij dat Ronnie Rockel die aan al jouw eisen voldoet niet eens in de top 16 eindigde in de O. Vrijwel iedereen ziet liever een freak met misschien iets mindere conditie en kwaliteit en 20kg extra massa dan het kleine mannetje met perfecte alles. Bodybuilding draait al lang niet meer om mooie muscle tie-ins en kruis striaties. Het eerste en voornaamste is idiote massa. Zodra je dat hebt dan zetten ze je naast de andere idiote massa monsters neer en DAN PAS gaan ze van de massa monsters kijken wie de beste tie-ins en conditioning heeft.
haha, het draait tegenwoordig allemaal om kilo's. Echt zielig. Op het podium staat geen weegschaal en meetlint.
ik wil best wel een weddenschap met je aangaan hoor. We kunnen een datum prikken waarbij wel allebei foto's posten. Ook al ben natural ik weet toch dat ik een betere fysiek heb.
Whahahaha....jij vindt dat je een betere fysiek hebt en thats fine by me,kerel.
Ik zit hier niet om mezelf op te hemelen dus ik laat je lekker gaan hoor.
Vraag me alleen af hoe het kan dat iemand die geen zichtbare spieren heeft zichzelf BB-er durft te noemen maar je bent niet de eerste hier die zich voordoet als BB-er terwijl ie het lichaam van een squasher heeft.
BB draait om massa en niet om botten.
Whahahaha....jij vindt dat je een betere fysiek hebt en thats fine by me,kerel.
Ik zit hier niet om mezelf op te hemelen dus ik laat je lekker gaan hoor.
Vraag me alleen af hoe het kan dat iemand die geen zichtbare spieren heeft zichzelf BB-er durft te noemen maar je bent niet de eerste hier die zich voordoet als BB-er terwijl ie het lichaam van een squasher heeft.
BB draait om massa en niet om botten.

Ik ben het ook met Kamali eens dat de toegevoegde waarde van middelen zoals IGF-1 e.d. in twijfel te trekken valt.
Neem de kuurschema's van de BB'ers van vroeger, tel daar de kennis m.b.t. voeding en training van nu daar bij op en iemand met de juiste genen kan je zo het podium op schoppen bij de Mr. O, daar hoeft geen IGF-1 aan te pas te komen....[/QUOTE]
tja wat is het verschil met nu en vroeger?
20kilo pure spiermassa![]()
Tegenwoordig wil iedereen het beste uit ze kuurtje halen, en je hebt meer massabehoud met IGF dus waarom zou je dat dan niet doen. Anders gooi je weer een gedeelte van je geld weg. Ik denk dat dit de hele gedachte hierachter is.
Om tegenwoordig op het podium te komen bij Mr. O, heb je al die spullen wel nodig er zijn geen "goeie" genen meer aanwezig die daar tegenop kunnen. Face it die tijd is over de volgende stap is genetische aanpassingen in het dna waardoor ongeremde groei kan plaatsvinden.