XXL Nutrition

IGF niet populair onder pro's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die beste ronnie heeft een maag waar je u tegen zegt, denk dat er wel een 50liter vat inpast.

mwaa....ik denk dat het op het eind wel aan de genen ligt...neem nou ronnie...niemand maar dan ook niemand heeft er ooit zo uit gezien...zelfs niet die cutler-aap....

maar met de nodige hoeveelheid roids/discipline kom je zeer een eind...ik heb de discipline/genen niet, maar ik heb wel de roids:D

:D

idd met roids kom je echt al een heel eind. Maar degene die voeding, rust en training een beetje naast zich neerleggen en alleen maar denken dat roids, gh, slin e.d. je fysiek maken hebben het goed mis. Dat geldt ook voor de profs.
De meeste die hier aan de gh, slin, igf etc zitten hebben mij nog geen fysiek kunnen laten zien dat ver boven de rest uitsteekt en dat redelijk makkelijk had bereikt kunnen worden door alleen roids, cardio en voeding aanpassingen. GH is pas leuk rond de 10i.u. evenals alles pas interessant wordt voor spiergroei in grote hoeveelheden. Een beetje vet verliezen kan ook met 3 x per week een half uurtje lopen. Het is puur gemakzucht.

Laatst bewerkt:
:D

idd met roids kom je echt al een heel eind. Maar degene die voeding, rust en training een beetje naast zich neerleggen en alleen maar denken dat roids, gh, slin e.d. je fysiek maken hebben het goed mis. Dat geldt ook voor de profs.
De meeste die hier aan de gh, slin, igf etc zitten hebben mij nog geen fysiek kunnen laten zien dat ver boven de rest uitsteekt en dat redelijk makkelijk had bereikt kunnen worden door roids, cardio en voeding aanpassingen. GH is pas leuk rond de 10i.u. evenals alles pas interessant wordt voor spiergroei in grote hoeveelheden. Een beetje vet verliezen kan ook met 3 x per week een half uurtje lopen. Het is puur gemakzucht.

Ik wil niet zeggen dat ik een puik fysiek heb. Bij lange na niet zelfs. Maar ik heb nog geen fysiek gezien van een member die een beter fysiek heeft dan natural Steve Reeves.

Ik wil niet zeggen dat ik een puik fysiek heb. Bij lange na niet zelfs. Maar ik heb nog geen fysiek gezien van een member die een beter fysiek heeft dan natural Steve Reeves.

Ik snap jouw punt maar ben het er totaal niet mee eens. Wel eens gehoord van Hardgainers en Chemical?? Die hebben 30x zo rauwe fysiek als Steve Reeves. Rodge, HITMAN, Mr B.I.G en een hoop andere hebben een fysiek die in mijn opinie beter is dan Steve Reeves.... het is maar net waar je van houd.

Ik snap jouw punt maar ben het er totaal niet mee eens. Wel eens gehoord van Hardgainers en Chemical?? Die hebben 30x zo rauwe fysiek als Steve Reeves. Rodge, HITMAN, Mr B.I.G en een hoop andere hebben een fysiek die in mijn opinie beter is dan Steve Reeves.... het is maar net waar je van houd.

Duhhh maar das toch appels met peren vergelijken

nou die hele hoop valt nog te betwisten. Qua esthetiek houd ik meer van een fysiek als Steve Reeves. Maar imo kan Mr. Big en Hitman in ieder geval nog niet tippen aan het fysiek van Steve. Hardgainers en Chemical hebben zeker een puike fysiek. Maar die 30x beter is wat teveel imo. Rodge, heb ik nog geen foto's van gezien.

Duhhh maar das toch appels met peren vergelijken

Maar dat is waar het hier allemaal omdraait. Iedereen vergelijtk hier appels met peren. Ze hebben het over mensen vergelijken met 40kg verschil uit verschillende tijdperken.

Ik hou meer van de freaky volheid die een Hardgainers bijvoorbeeld heeft. Dat krijg je van Slin etc.... Steve Reeves heeft zeker een ERG bewonderingwaardig figuur maar dat is niet mijn ding. Ik hou van 120+ kg ronde volle spieren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mooie ronde vormen

ik bedoel te zeggen dat die steve dude niet zo erg bijzoner is...hij heeft een goede bicep, maar verder houd het ook op..

wat een ontzettend miep topic..:thumbdown:

zit iedereen toevallig in z'n nakuur..??? :D

zoveel mensen zoveel meningen..laten we daar geen discussie over houden aub.

kwa peptides vind ik de evolutie vrij logisch.. men zoekt nou eenmaal de grenzen op..of je dit mooi vind? tja dat is om het even.
verder vind ik Kamali full of crap..hij probeert zich weer sociaal wenselijk te manifesteren..

welke datum spreken we af? Ergens in april, mei?

Dit is in het kort héél goed verwoord waar het hier op dit forum (te) vaak om draait: Haantjes die het borstje vooruit gooien en de ander proberen af te steken en anders willen afspreken voor een posedown. Wie gaat judgen? Je nichtje?

Je vergeet 1 ding toktok: Some people are just too old for this shit.
Die zijn daar overheen gegroeid. Ga een ander vervelen met je uitnodigingen voor (natural?) duels. Het slaat gewoon nergens op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Testo noemt mij toch een ecto for life ofzoiets. Of het waar is of niet is nog maar de vraag maar dan mag ik hem toch wel uitdagen voor een 'posedown'. Ik zeg niet dat ik win maar dan heb ik in ieder geval iets om naar toe te trainen :D
Anyway, ik denk dat mijn mening in dit topic wel duidelijk is hoe ik erover denk en zal jullie niet langer vervelen. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven