Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mwaa....ik denk dat het op het eind wel aan de genen ligt...neem nou ronnie...niemand maar dan ook niemand heeft er ooit zo uit gezien...zelfs niet die cutler-aap....
maar met de nodige hoeveelheid roids/discipline kom je zeer een eind...ik heb de discipline/genen niet, maar ik heb wel de roids![]()
![]()
idd met roids kom je echt al een heel eind. Maar degene die voeding, rust en training een beetje naast zich neerleggen en alleen maar denken dat roids, gh, slin e.d. je fysiek maken hebben het goed mis. Dat geldt ook voor de profs.
De meeste die hier aan de gh, slin, igf etc zitten hebben mij nog geen fysiek kunnen laten zien dat ver boven de rest uitsteekt en dat redelijk makkelijk had bereikt kunnen worden door roids, cardio en voeding aanpassingen. GH is pas leuk rond de 10i.u. evenals alles pas interessant wordt voor spiergroei in grote hoeveelheden. Een beetje vet verliezen kan ook met 3 x per week een half uurtje lopen. Het is puur gemakzucht.
Ik wil niet zeggen dat ik een puik fysiek heb. Bij lange na niet zelfs. Maar ik heb nog geen fysiek gezien van een member die een beter fysiek heeft dan natural Steve Reeves.
Ik wil niet zeggen dat ik een puik fysiek heb. Bij lange na niet zelfs. Maar ik heb nog geen fysiek gezien van een member die een beter fysiek heeft dan natural Steve Reeves.
Ik snap jouw punt maar ben het er totaal niet mee eens. Wel eens gehoord van Hardgainers en Chemical?? Die hebben 30x zo rauwe fysiek als Steve Reeves. Rodge, HITMAN, Mr B.I.G en een hoop andere hebben een fysiek die in mijn opinie beter is dan Steve Reeves.... het is maar net waar je van houd.
Ik snap jouw punt maar ben het er totaal niet mee eens. Wel eens gehoord van Hardgainers en Chemical?? Die hebben 30x zo rauwe fysiek als Steve Reeves. Rodge, HITMAN, Mr B.I.G en een hoop andere hebben een fysiek die in mijn opinie beter is dan Steve Reeves.... het is maar net waar je van houd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mooie ronde vormen
Je gaat hem vergelijken met Steve. You are out of your mind bro.

Als je zou weten dat Smoothmold uberecto for life is begrijp je zijn motieven wat beter,gab.
Wat ie hier in de a.s sectie doet is me een raadsel maar goed.
ik bedoel te zeggen dat die steve dude niet zo erg bijzoner is...hij heeft een goede bicep, maar verder houd het ook op..
ik wil best wel een weddenschap met je aangaan hoor. We kunnen een datum prikken waarbij wel allebei foto's posten. Ook al ben natural ik weet toch dat ik een betere fysiek heb.

Ik zeg niet dat ik win maar dan heb ik in ieder geval iets om naar toe te trainen.