XXL Nutrition

IGF Nieuwe stijl vraagjes??

@ jehmarjeh...

wat ik boven had aangegeven is trouwens niet mijn schema, ik heb alleen wat wijzigingen aangepast in jamesss zn schema zodat hij beter uitkwam met zn IGF..

wat wel hetzelfde is, is dat ik shouders splits, zo doe ik voorkant& zijkant bij borst, en zijkant & achterkant bij rug! dan krijgen deze wat extra aandacht.

Thanks welke oefeningen doe jij voor de zijkant van je schouders, welke je dus ook 2x in de week doet?

Doe jij ook biceps en triceps op 1 dag? Wil ik ook namelijk gaan doen.
Zo ja, welke oefeningen pak je dan op die dag.

Karma is on the way!

Thanks welke oefeningen doe jij voor de zijkant van je schouders, welke je dus ook 2x in de week doet?

Doe jij ook biceps en triceps op 1 dag? Wil ik ook namelijk gaan doen.
Zo ja, welke oefeningen pak je dan op die dag.

Karma is on the way!

zijkant schouders: uprightrow, lateral side raise (dumbels,cabel)
deze wissel ik af..

biceps en triceps train ik wel eens samen maar lang niet altijd!

ik begin meestal met triceps, weighted dips, cabel pushdown soms small benchpress.

biceps ook wisselend, preacher curls, hammer of incline dummbel curls.

Kijk, dat wilde ik nu gewoon ff weten. Bedankt man

ik doe side lateral meestal 8 sets ofzo...opbouwen en af bouwen....neck press...upright row..en wat ik ook wel eens doe en dat goed voor me werkt is....8x side lateral 8 x front raise en dan 8 keer side maar dan de dumbbell achter je laten zakken....alles achter elkaar zonder rust, nassar sonbaty's tip uit eenflex tijdje terug

hoe zit dat nou met die "plaatselijke groei" :D

voorstel (beetje zoals jamesss)
ma:borst 2*25 pwo
wo:biceps 2*25 pwo
vrij:schouders 2*25 pwo

links dus 25, recht 25 ;) (sub.)

hoe zit dat nou met die "plaatselijke groei" :D

voorstel (beetje zoals jamesss)
ma:borst 2*25 pwo
wo:biceps 2*25 pwo
vrij:schouders 2*25 pwo

links dus 25, recht 25 ;) (sub.)

In principe werkt IGF systematisch..en dus niet plaatselijk..echter blijkt uit diverse studies dat getrainde spieren gevoeliger zijn voor IGF..vandaar dat er onder gebruikers verondersteld wordt dat het baat heeft om IM in de getrainde spier te zetten.

echter heeft IGF tijd nodig om zichzelf te bewijzen, na Hyperplasia dienen de cellen namelijk eerst te groeien voordat je er netto iets van merkt.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven