MuscleMeat

Igf voor en na kuur

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Oké dbb'ers,

Zoals al eerder gepost begin ik einde maart terug aan een kuurtje:
1-12: 500mg primo
1-12: 250mg test e
7-12: 40 of 50mg winnie ed
7-12: 300 à 400mg mast ew (verdeeld over 3 injcties per week)

Maar nu was ik aan het twijfelen om er al 4 weekjes igf1-lr3 aan vooraf te laten gaan. Ik vroeg mij af of dit mijn gains tijdens de kuur zou beperken of niet, ik dacht van niet omdat het geen gains zijn die afhangen van je testosteron zoals bij AAS.
Ook zou ik nog eens vier weken igf'en na de kuur om zo beter gains te behouden en misschien vetpercentage nog een beetje te doen dalen.

Ik zou 50mcg igf per dag injecteren. Dit lijkt me wel genoeg zeker omdat dit nog maar eerste keer is dat ik het gebruik maar ook omdat ik nog maar 85kg weeg en dus mss nog geen grote hoeveelheden nodig heb.

Alle bedenkingen zijn welkom... Vinden jullie het te vroeg om al in 2de kuur igf te gebruiken? Is de dosering oké? Is het zijn geld wel waard voor en na de kuur? Ik denk dat je het best elke dag injecteert of zie ik dit verkeerd?

Alvast bedankt jongens

Stats:
1.83m
+-85kg
10 à 11% vet (maar rustig terug aan cardio begonnen dus dit gaat wel weer zakken)
22 jaar jong

Het is zn geld zeker waard.
Al zet ik wel mn vraagtekens bij deze dosering.
Zelf ben ik ook met 50mcg begonnen, maar voor mn gevoel schoot het niet echt op.

Het lijkt mij dat het voor een 2e kuur geen kwaad kan...waarom ook???
Als je het kan betalen waarom niet?

Om igf in de nakuur te gebruiken is erg verstandig.
Het lijkt idd dat het je gewonnen gains eigen maakt en dus nagenoeg niets verliest.
Hoewel dat laatste natuurlijk ook afhankelijk is van je train en eet gewoonte na de kuur.

ik zou het persoonlijk gewoon tijdens je eerste vier weken van je kuur nemen..dan heb je er meer aan!

en de volgende cycle tijdens PCT!

en of 50mcg genoeg is?..onder de 60mcg moet je er niet veel van verwachten!

voor pct is het een goed idee, je lichaam gaat op dat moment namelijk veel minder efficient met voedingsstoffen om, en igf compenseerd dat!!

• Topic Starter Topic Starter
Dus je denkt dat 60mcg al iets uithaald of moet ik gewoon 80mcg per dag of per trainingsdag doen?

als je het doet doe het dan goed...ik zou persoonlijk voor 2x 40 mcg ed gaan!

Nog vraagje ik weet dat rodge met de igf van gg bezig is, hij lijkt er zeer te spreken over maar zijn er nog andere leden die deze van gg al gebruikt hebben en hier tevreden/ontevreden van zijn?

@g21: Ja tuurlijk wil ik het ineens goed doen ma ik dahct gewoon als de grote jongens slechts 80mcg à 100mcg ed gebruiken dat ik met mijn 85kilootjes niet zoveel nodig had.

Wederom bedankt voor je bijdrage aan dit topic man.

philippe_no zei:
Nog vraagje ik weet dat rodge met de igf van gg bezig is, hij lijkt er zeer te spreken over maar zijn er nog andere leden die deze van gg al gebruikt hebben en hier tevreden/ontevreden van zijn?

@g21: Ja tuurlijk wil ik het ineens goed doen ma ik dahct gewoon als de grote jongens slechts 80mcg à 100mcg ed gebruiken dat ik met mijn 85kilootjes niet zoveel nodig had.

Wederom bedankt voor je bijdrage aan dit topic man.

Doe het alleen PWO en begin met 40mcg en ga dan naar 60mcg dat moet voldoende zijn voor je. boven de 60mcg zou ik gaan verdelen naar 2x ED.

Zit nu ook aan de IGFLR3 van GG, let erop dat je het aanmengt met slechts 1ml AA zit geloof ik 1,5ml bij. Ik zou de spuit wel steeds ff preloaden met 5iu steriel water die AA prikt nogal... Ben er tevreden over, voller meer pomp en wordt droger. Ik zit op 60mcg. Gebruik het nu icm met HGH maar nog geen AAS erbij dan komt over een week of 2..

EN bedoel je dan rustig een weekje 40mcg of gewoon eerste dag 40mcg en onmiddelijk de 2de al 60mcg...
Is vier weken eigenlijk lang genoeg of niet? Want je hoort toch vaak dat ze liever 6 weken doorgaan?

nee hij bedoelt de eerste cycle 40mcg pwo ed! voor 4wkn en eventueel de tweede cycle 60mcg..

het is voor jezelf ff afstemmen..misschien voelt 40mcg al goed aan, misschien ook niet!

Hoe lang duurt het eigenlijk vooraleer het spul inkickt of merk je het al onmiddelijk?

na een dag of 5 ongeveer!

In het begin vroeg ik of ik beter de igf start bij het begin van de kuur of gewoon de igf start 4 weken voor de kuur? Kunnen jullie mij even uitleggen waarom dat ik dan beter samen met de AAS start want het is toch niet dat ze samen harder gaan werken?

Lijkt mijzelf leuker om vier weken voor de kuur te starten en vier weken derna dan heb ik eigenlijk kuurtje van 20weken(zie eerste post van dit topic) en ondertussen herstelt mijn eigen test-productie dan al dusja ziet er wel goed uit.

Heb ook ergens gelezen dat je dan geen hcg meer nodig hebt als je igf gaat gebruiken tijdens de nakuur. Klopt dit?

met a.s verhoog je je proteinesynthese..waardoor je lichaam al groeid en effiecienter met je voedingstoffen omgaat..door igf toe te voegen is de efficienty nog beter!!

Owaky hier komt er weer één...

Ik las ergens dat igf ook je testikels weer op gewone grote brengt als je het tijdens de kuur of na de kuur gebruikt. Is dan het gebruik van hcg niet meer nodig? Als je dan gewoon je nolva ook gebruikt zie het einde van een kuur er precies niet meer zo erg uit... OEIOEI nu wordt het helemaal gevaarlijk...

ik weet dat ik een insulinespuitje kan gebruiken maarhoe zit het dan met de naald als ik het im wil injecteren? Want vindt enkel terug wat voor naaldje je nodig hebt om het subcutaan te zetten?

Laatst bewerkt:
ik heb zelf niet ervaren dat igf je testikels terug op gewone grootte brengt..al wordt dat idd gesteld, zou persoonlijk dus nog steeds hcg gebruiken..

je kunt voor het IM of subcutaan gewoon slin naaldjes gebruiken, 0,33x12 mm is een prima maat!

lr3 igf-1 + aas = synergie (ik zou zelf dus nog een oral erbij doen de eerste 4 weken)

50mcg ed = minimum imo, 80mcg is waar voor mij de "magic" begint.

of je echt merkbaar sneller herstelt van lr3 in pct vraag ik me af. wel is het zo dat je meer van je gains over houd en de echte (mentale)pct dip een beetje tegen houd. toch zou ik zeker hcg gebruiken als je dit normaal gesproken nodig hebt.

lr3 tot 80mcg zet ik gewoon in 1 keer pwo IM of op niet trainings dagen in de ochtend.

-rodge

Heeft er iemand van jullie ooit is igf-only gedaan voor 4 weken? Wat waren jullie bevindingen, gains, neveneffecten zoals moeheid ofzo?

Bedankt alvast voor jullie reacties

Ja oké maar op één logje kan ik mij niet staven hé en zeker niet als het over nutral gaat dat momenteel toch in een slecht daglicht staat hé...
Dus graag nog wat ervaringen...

Ik denk dat je dan toch beter op de US boards kan zoeken naar ervaringen.

Terug
Naar boven