AndroidHealthClinic

igf vraag

guust

Novice
Waardering
0
hallo mede bbrs,
ik ben nieuw op dit forum maar volg het al een hele tijd.train al vijf jaar,ben 1.80 en weeg 94 kg(bf 12%).ga binnenkort kuur doen met test enenth 750 mg pw,boldenone 600mg pw en igf.weet nog niet waar ik die igf in mijn kuur ga passen.heb ook gehoord dat als je igf pwo gebruikt je er xtra vlugge suikers en eiwitten moet bijnemen.some advise please!

guust zei:
hallo mede bbrs,
ik ben nieuw op dit forum maar volg het al een hele tijd.train al vijf jaar,ben 1.80 en weeg 94 kg(bf 12%).ga binnenkort kuur doen met test enenth 750 mg pw,boldenone 600mg pw en igf.weet nog niet waar ik die igf in mijn kuur ga passen.heb ook gehoord dat als je igf pwo gebruikt je er xtra vlugge suikers en eiwitten moet bijnemen.some advise please!

Staat hier op t board heel veel info over!!!

hoeveel wil je gaan gebruiken?
hoelang?
hoe ga je het gebruiken?
voor wat wil je het gebruiken?

meer info want anders kunnen we er weinig mee

• Topic Starter Topic Starter
zou 80mcg pd willen gebruiken maar wanneer is het beste:begin midden of einde van kuur?mijn kuur met as duurt 10weken .

Een beetje meer zelf zoeken mag best kerel.

[Link niet meer beschikbaar]

ok bedankt

mag ik topicstarter erop attenderen dat igf gebruiken geen geintje is..!!
het heeft direct effect op je insulinespiegel, en als je je eten etc niet goed timed,kan dit bij mensen die hier gevoelig voor zijn, voor nare gevolgen zorgen..

verder moet je er geen wonderen van verwachten, daarom adviseer ik je het tijdens je nakuur te nemen, om je gewonnen massa vast te houden.
IMO heb je er dan meer aan dan tijdens een kuur!!!

G21 zei:
mag ik topicstarter erop attenderen dat igf gebruiken geen geintje is..!!
het heeft direct effect op je insulinespiegel, en als je je eten etc niet goed timed,kan dit bij mensen die hier gevoelig voor zijn, voor nare gevolgen zorgen..

verder moet je er geen wonderen van verwachten, daarom adviseer ik je het tijdens je nakuur te nemen, om je gewonnen massa vast te houden.
IMO heb je er dan meer aan dan tijdens een kuur!!!

idd vind ik zelf ook....tijdens de kuur is de meerwaarde te verwaarlozen vind ik.....

Yep, ideaal om te "bridgen" . Met de juiste voeding kan je er droger van worden.

bedankt voor de tips iedereen

Terug
Naar boven