SjaakadeliC
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 245
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eigenlijk is die hele Knut-gekte toch wel een triest verhaal. Het lot wil dat zijn verzorger Thomas Dörflein in 2008 overleed aan een hartaanval. Hij voedde het ijsbeertje op in zijn jonge jaren totdat Knut te groot werd en hij er afscheid van moest nemen.
Overigens gaan verschillende geruchten de ronde, van een epileptische aanval tot een vergiftiging.
Feit blijft dat twee zoogdieren deze wereld hebben verlaten. Een man die zielsveel om dieren gaf en een ijsbeer dat verstoten werd en opgroeide in een kunstmatige wereld. Ik heb het ijsbeertje altijd met interesse gevolgd.
Mogen ze allebei rusten in Vrede..
http://interspecies.files.wordpress.com/2009/10/doerflein-tod.jpg
![]()

Je bent in de war met circussen, denk ik. Dierentuin zijn er niet alleen voor mensen om naar aapjes etc. te kijken. Dierentuinen zorgen voor fokprogramma's om met uitsterven bedreigde soorten te behouden en indien mogelijk weer exemplaren in het wild uit te zetten.Dieren in een dierentuin zijn ****ed vanaf de eerste stap die ze daarbinnen zetten.
Dat nu Knut is overleden maakt toch geen verschil. Nog leuker is dat mensen de dierentuin schuldig vinden, is toch allemaal dierenleed?
Het blijven wilde beesten en daar horen ze ook thuis.
Dieren in een dierentuin zijn ****ed vanaf de eerste stap die ze daarbinnen zetten.
Dat nu Knut is overleden maakt toch geen verschil. Nog leuker is dat mensen de dierentuin schuldig vinden, is toch allemaal dierenleed?
Het blijven wilde beesten en daar horen ze ook thuis.
Je bent in de war met circussen, denk ik. Dierentuin zijn er niet alleen voor mensen om naar aapjes etc. te kijken. Dierentuinen zorgen voor fokprogramma's om met uitsterven bedreigde soorten te behouden en indien mogelijk weer exemplaren in het wild uit te zetten.
Ik vind het wel goed werk, wat ze verrichten in dierentuinen.
Misschien was Knut in het wild wel afgeschoten voor zijn vacht?
IJsbeer Knut heeft de 17-jarige Duitser David Dörflein zijn vader afgepakt. Verzorger Thomas Dörflein verwaarloosde zijn zoon, zegt de zoon zelf.
De tiener doet de uitspraken zondag in een interview met de krant Bild am Sonntag. Zijn vader Thomas Dörflein werd wereldberoemd toen Knut in december 2006 vlak na zijn geboorte in de dierentuin van Berlijn door zijn moeder werd verstoten. Dörflein besloot het toen nog maar 810 gram wegende donzige ijsbeertje met de fles groot te brengen.
Dörflein, die vorige maand plotseling op 44-jarige leeftijd overleed, bleef zelfs maandenlang bij Knut slapen. ‘Ik mag Knut niet’, aldus David. ‘Hij heeft mijn vader afgepakt.’ Het deed hem pijn als Duitse kranten over zijn vader schreven als ‘Knuts pappa’.
David is het enige kind van Thomas Dörflein. Die was tot 2000 getrouwd met Davids moeder, de Ecuadoraanse Johana (43). ‘Toen mijn ouders uit elkaar gingen, was ik tien. Maar onze relatie werd naar verloop van tijd zelfs beter. Mijn vader werd mijn beste vriend.’ Vader en zoon waren onafscheidelijk, ook al woont David bij zijn moeder.
Door Knut werd dat anders; het ijsbeertje legde beslag op de tijd van zijn vader. ‘In 2006 hebben we zelfs Oud en Nieuw in de dierentuin gevierd. Knut schreeuwde de hele nacht. Ik heb niet eens met mijn vader kunnen praten. En als Knut even rustig was, vielen de ogen van pappa dicht van de moeheid. Knut heeft mijn pappa een beetje kapotgemaakt.’
David was echter niet jaloers op Knut: ‘Hij is toch maar een beer.
Die David zal nu wel staan te juichen dat dat beest de pijp uit is gegaan. Mooi filmpje trouwens.