XXL Nutrition

André Hazes 10 jaar geleden overleden

Rip, & no offence, maar kerel had een gigantisch ego.

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Het zit je wel dwars he.
Je hebt het tot gerespecteerd moderator van DBB gepresteerd man!
Wees tevreden, je kan niet alles hebben.

;):D

Ik leef, hij is dood. Het zit me verder niet dwars, jou eerder aangezien je reageert. Was zeker een held voor je? Net zoals die pedo van een Pim.

Wie is dat

Ik leef, hij is dood. Het zit me verder niet dwars, jou eerder aangezien je reageert. Was zeker een held voor je? Net zoals die pedo van een Pim.

Hahaha wat laat je jezelf kennen man.
Ik zat gewoon een beetje te trollen, was 0,0 serieus bedoeld.

En nee was helemaal geen held voor me en boeit me zelfs niks, vond alleen dat hij het als Nederlandse zanger wel aardig deed, maar daar is ook alles mee gezegd.

Hahaha wat laat je jezelf kennen man. Ik zat gewoon een beetje te trollen, was 0,0 serieus bedoeld. En nee was helemaal geen held voor me en boeit me zelfs niks, vond alleen dat hij het als Nederlandse zanger wel aardig deed, maar daar is ook alles mee gezegd.

Je denkt dat ik serieus was dan? Ook al was het wel een lul van een kerel verder. Wel grappig dat een echte volkszanger die vooral beroemd was in achterbuurten op den duur een soort van cultheld geworden is.

Je denkt dat ik serieus was dan? Ook al was het wel een lul van een kerel verder.

Dat denk ik ja als je Pim erbij moet halen en je zegt dat het mij eerder dwars zit lijkt je er toch serieus op in te gaan.
maar misschien zit ik er naast :) blijft een forum
Mja weet niks over Hazes, maar het was wel een slappe zuiplap natuurlijk.
Kende jij hem of zo dat je zo over hem praat?

Wel grappig dat een echte volkszanger die vooral beroemd was in achterbuurten op den duur een soort van cultheld geworden is.

Er is veel mogelijk als je maar probeert en schijt hebt aan alles dat is natuurlijk wel mooi al heeft Hazes er niks aan gehad want die was doodongelukkig.

van hele dagen zuipen en snuiven wordt je idd doodongelukkig. die kerel had ook hele dagen niks om handen buiten dat uurtje op de planken te staan kwelen. het blijft een marginale vent, kijk naar z'n publiek en je weet genoeg.

Beetje flauw allemaal, veel goede artiesten hebben op een bepaalde manier wel een heftig verleden.
Luister ook niet naar Hazes maar kan/kon zijn kunst wel waarderen, of hij dan een arrogante lul was of zijn kinderen niet goed behandelde doet daar niet zo veel aan af.

Laatst bewerkt:
De man kon erg goed zingen !
playbacken daarentegen :roflol:

Maar eens met post boven me, een klein beetje respect mag wel !

ree

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Af en toe naam gehoord, maar wist niet dat ie dood was. Wikipedia bekijkende heb ik niks gemist :thumb:

Voor alle Hazes liefhebbers: Nu op NED 3 25 jaar Hazes concert uit 2003

Is bijna afgelopen toch ?
gistern was `Zij gelooft in mij` film, blijft lachen die schoonmoeder :roflol:

Terug
Naar boven