XXL Nutrition

ik ben blij met het resultaat

dwarnie

Advanced Bodybuilder
Waardering
207
Lengte
1m88
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
:o

topic is as the topic tells ik ben blij:D
19 maanden trainen en nog drie procent vet te verbranden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

laatste foto is van gisteren 10 mei.

dank voor/aan de velen die logs bijhouden en dank voor de voedingschema's en de daarbij behorende comments en aanvullingen die daarmee een compleet beeld verschaffen.

sommige mensen kunnen echt een voorbeeld zijn voor velen. de toewijding waarmee zij hun hobby/sport uitoefenen en hun motivatie laten blijken middels en foto en uitleg.
mits je daar in hun topic, in 75% van de gevallen, dan ook een aardige comment met een verdient compliment bij plaatst, wordt je door de volgende een homo genoemd. respect voor deze mensen:rolleyes:
een waardig voorbeeld, van een aardig groot wordende groep, die zich niet schroomt een (sarcasmmode on) effectieve bijdrage te leveren.....:o

mvg,
dwarnie​

Je blauwe letters doen het niet bij mij.......

Wtf is dit voor crap man? srs, geen touw aan vast te knopen.

Als jij blij bent, ben ik ook blij bro.

Heb het topic verder niet gelezen.

ja idd, post gwn progressie, je verhaal klinkt alsof je ongesteld bent

wel zeer goede progressie!

Wees blij met wat kritiek;) de dbb'er vandaag de dag is alleen nog maar bezig om vriendjes te blijven met iedereen.

Niceee nette v shape en schouders beginnen ook lekker te komen..,
Dus bij deze goed bezig;)

ik snap je percentages niet echt maar je progressie mag er echt wel zijn !

Ik lees altijd voordat ik naar de fotos kijk, want dan kan ik het verhaal gelijk aansluiten aan de foto, en daar dus respect of geen respect voor tonen. Mensen die het verhaal nooit lezen missen toch wel 50% van de hele prestatie. Heel netjes gedaan dus ;)

Ik lees altijd voordat ik naar de fotos kijk, want dan kan ik het verhaal gelijk aansluiten aan de foto, en daar dus respect of geen respect voor tonen. Mensen die het verhaal nooit lezen missen toch wel 50% van de hele prestatie. Heel netjes gedaan dus ;)

Ja, want alle verhalen hier zijn helemaal waar... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Je blauwe letters doen het niet bij mij.......

is als het goed nu opgelost. had de I-link toegevoegd snap het ook niet, maar goed zoals gezegd nu waarschijnlijk opgelost, excuses voor het ongemak.

Wtf is dit voor crap man? srs, geen touw aan vast te knopen.

begrijpend lezen is een verloren vak. maakt niet uit bedankt voor de onderbouwing

Als jij blij bent, ben ik ook blij bro.

Heb het topic verder niet gelezen.

haha, ik ben blij, héé, bij de tweede zin hoop ik toch wel op sarcasme:o (then karma is a b*ch)

ja idd, post gwn progressie, je verhaal klinkt alsof je ongesteld bent

wel zeer goede progressie!

eerste comment = zeer goede post:o voor de tweede dank ik je wél oprecht.

wou je iets posten of niet? zag enkel een blanco commentveld. heb trouwens jou topics en foto's ook al een paar keer gezien. en het verhaal van je handicap gelezen. echt tof hoe je bent en hoe je r ermee omgaat,hoe gaat het bij jou, al klaar voor de zomer?

Wees blij met wat kritiek;) de dbb'er vandaag de dag is alleen nog maar bezig om vriendjes te blijven met iedereen.

voila, un puntje pour kwa. in ieder geval een antwoord wat aansluit bij mn verhaal

Niceee nette v shape en schouders beginnen ook lekker te komen..,
Dus bij deze goed bezig;)

dank u meneer

ik snap je percentages niet echt maar je progressie mag er echt wel zijn !

percentages zijn net als mijn mening nergens op gebaseerd;)
moet ergens en verhaal beginnen/vertellen. als je de context maar begrijpt, toch?

wordt gewaardeerd, de eerste van de 7,5%???:p

Laat ik het zo zeggen, je klinkt als een wijf ;)

Pfff wat een zeikverhaal ben snel gestopt met lezen. Wel een nette progressie, stats???

wow ,snap ik da mensen het niet meer lezen ,
ik lees nog liever ellegirl dan dit
manmanmannnn

man man, ik snap werkelijk geen kont van je verhaal:roflol:

Niet gekeken, niet gelezen.

Maar jij blij wij blij.

**** jullie allemaal hahahahahaha. ik stop wel met het maken van een punt haha:vomit:

ik blijf wel topics vullen als kontjes en billen, voel ik me nuttiger dan nu:who:

stelletje ding-essen
ps
in the terms of zyzzz no hatinnn bra:o of was dat al verboden binnen de topics om een verwijzing te maken naar 50% van de avatar-afbeeldingen....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven