Fitness Seller

Ik ben het zat!

Zyprexa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
118kg
Misschien ben ik niet de enige met dit probleem.
Ik ben van nature best stevig gebouwden doe al 10 jaar bodybuilding zonder anabolen of andere troep, ik eet 4 keer op een dag en ga 3 keer in de week naar de sportschool. Ik ben 27jaar 1.73cm en week 118 kg en druk vrijwel iedereen eruit bij mij op de club laatst 200 kg gebankdrukt!
Waar ik nou niet tegenkan is mensen die denken dat ik aan de anabolen zit en als ik ze vertel dat ik er nooit aangezeten heb me een beetje glazig staan aantekijken ,zo van ... Ja vast...
Hebben meerdere van jullie hier ook last van , zo ja deel het!

Matig verhaal.

Ja, ook al een paar keer gehoord. Maar who cares wat anderen denken. Als je je daar al druk moet om maken ...

Groeten Bart

anaboluh!!!

/care

Als een ecto zegt dat hij anabolen gebruikt geloven ze het ook niet, **** it.

1.73cm en 118 kg, haha jij zit gewoon zwaar aan de anabolen man !!!!

Homo ga naar de aas sectie

Ik krijg het ook vaak te horen, alleen ben ik een ecto van 90kg :roflol:. Er zijn maar weinig mensen die enig idee hebben waar ze over praten, daarom neem ik die shit niet al te serieus. (maar stiekem geniet ik wel van het compliment :D)

• Topic Starter Topic Starter
Wow vanwaar die haat :P

Ik ben van nature best stevig gebouwden doe al 10 jaar bodybuilding zonder anabolen of andere troep, ik eet 4 keer op een dag en ga 3 keer in de week naar de sportschool. Ik ben 27jaar 1.73cm en week 118 kg en druk vrijwel iedereen eruit bij mij op de club laatst 200 kg gebankdrukt!
Waar ik nou niet tegenkan is mensen die denken dat ik aan de anabolen zit en als ik ze vertel dat ik er nooit aangezeten heb me een beetje glazig staan aantekijken ,zo van ... Ja vast...

1.73 op 118 kg? ''natural freak''? waha, dream on:rolleyes:.
of je hebt een bf van 30%?

'Check mij ik ben sterk verhaal'?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg niet dat ik kurkdroog ben :/
maar een bf van 30% ... dacht het niet :)

Lol, 200kg bankdrukken ga je echt niet redden zonder AAS :roflol: Die 118kg @ 1.73m overigens ook niet, of je moet gruwelijk vet zijn :roflol:

Face it gast, zie het als een compliment.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Lol, 200kg bankdrukken ga je echt niet redden zonder "anabole androgene steroïden">AAS :roflol: Die 118kg @ 1.73m overigens ook niet, of je moet gruwelijk vet zijn :roflol:

Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?:rolleyes: Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.

Terug
Naar boven