MuscleMeat

Ik ben het zat!

gozer, post pics dan staan wij te kwijlen (of niet) en dan is het toch goed?

Face it gast, zie het als een compliment.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?:rolleyes: Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.

En gelukkig heeft 3xl in her verleden ook niks gebruikt:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal binnenkort wel pics erop pleuren, ik snap zowieso de meeste reacties niet volgesmij hebben jullie het stukje van dat ik 10 jaar train niet gelezen ofzo.

Ik zal binnenkort wel pics erop pleuren, ik snap zowieso de meeste reacties niet volgesmij hebben jullie het stukje van dat ik 10 jaar train niet gelezen ofzo.

Ik ken wel een paar mensen die zelfs langer dan dat trainen, maar 200kg bankdrukken ze niet, en ze zijn al helemaal geen 1m73 @ 118kg met 'n respectabel vetpercentage.

suicide

Als je 10 jaar traint kan je wel 200 kg bankdrukken halen hoor, zeker als je al een lange tijd toegewijd bent aan je training/eten. En wtf boeit het nou dat mensen zeggen dat je anabolen hebt gepakt. Bezie het als een compliment, want jij weet wel beter.

De stempel 'gebruiker' krijg je als snel op je voorhoofd gedrukt. En al helemaal als het een complete leek is die zelf niks bereikt. Verder kijken ze maar ff wat ze zeggen, zou me er niet druk om maken.

1PK1L.png

Laatst bewerkt:
verkapt-kijk-mij-eens-sterk-zijn-en-200kg-banken-zonder-te-juicen-en-maar-4-keer-per-dag-eten-topic

niks bijzonders

kan slotje op

200 banken nautral my ass

Who gives a shit?

hmpf en ik maar denken dat ik sterk was met mijn 110kg bench :(

ik kreeg het al vanaf 140 kg te horen. Je went er aan. Zeker omdat het alleen de nobodies zijn die het zeggen.

118kg @ 1.73m dat zijn wel de stats van een afgeplatte tuinkabouter.

Terug
Naar boven