Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
ik haalde spring van een flat en voor een trein door elkaar

naja spring van een trein of voor een flat kan ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Face it gast, zie het als een compliment.
---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------
Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------
Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.
Gelukkig heb ik k*tgenen, ik zal dat probleem nooit kennen.

Wat lul jij nou, jij woog toch 113kg bij 1,75 ofzo?![]()

Ja da's waar, maar dat komt door hard werk. En iedereen weet dat ik hard werk en hoe ik er eerst uitzag.
Sommige mensen kunnen nog zo hard werken maar zullen nooit zo hoog komen met een respectabel bf, jij hebt echt wel goeie genen vriend.![]()
John je LEEFT!!!!!Teringjantje, zou me alle verdachtmakingen en zo wel waard zijn. Lekker laten lullen!

Lol, 200kg bankdrukken ga je echt niet redden zonder "anabole androgene steroïden">AASDie 118kg @ 1.73m overigens ook niet, of je moet gruwelijk vet zijn
![]()