Fitness Seller

Ik ben het zat!

Face it gast, zie het als een compliment.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?:rolleyes: Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.

Heeft 3XL nooit gekuurd? Dikke respect dan :eek:

Face it gast, zie het als een compliment.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Wel eens gehoord van 3XL op dit forum?:rolleyes: Die had volgens mij een 1 RM bank van 205/210.

en wie zegt dat 3xl niet gejuiced heeft?

Haha voor een flat springen. Van een stilstaande trein springen. Je vingers in een leeg stopcontact stoppen. hebben we nog meer?:D

ach beter zo dan andersom

Een dood vogeltje zien vliegen?

Of past die niet in dit sigment:D;)

Bij mij zeggen ze juist dat ik moet gaan gebruiken. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie het ook wel als een compliment vind het gewoon een beetje irritant dat veel mensen het niet geloven zoals de meeste posts ook al aangeven.

Teringjantje, zou me alle verdachtmakingen en zo wel waard zijn. Lekker laten lullen!

Lijkt meer op een verkapt 'kijk mij sterk zijn'-topic.

Lol, 200kg bankdrukken ga je echt niet redden zonder "anabole androgene steroïden">AAS :roflol: Die 118kg @ 1.73m overigens ook niet, of je moet gruwelijk vet zijn :roflol:

Haha, je heet niet voor niks spuit 11 blijkbaar. Als je er een paar jaar voor uittrekt, kun je als zwaargewicht best 200 drukken. Ik ben nog met mijn race naar 150 kg bezig, maar dat is zeker geen eindstation, ik hoop in een jaar of 4 tijd aan de 200 te zitten.

Terug
Naar boven