Fitness Seller

Ik ben het zat!

Goed verhaal topicstarter!
Ik kan me hier volledig in vinden, moet me constant blijven verdedigen in de gym.

En zelfs wanneer ik klaar ben na mijn killer-work-out, moet ik nog een stuk of 5 vrouwen van me afslaan voordat ik bij mijn volvo ben.

Life is a b*ch!

verkapt kijk mij eens 200kg benche @118kg
Maare gefeliciteerd nice bench!

Geen zin om alles te lezen... Zijn er Foto's/Video's ??? zo niet... k*ttopic

118kg @ 1.73m en een mooi bf is materiaal voor MR. Olympia ;) Dus ja....

Volgens mij is Snoob's post de enige met de juiste inhoud!!
200kg is wel te doen,maar die claims van ik deed het naturel zijn niet te controleren.
Zijn genoeg mensen die op internet naturel claimen te zijn maar irl eerlijk zijn.

Aan de andere kant zijn er ook genoeg die wel juice en geen 200kg benchen.

AAS is geen wondermiddel,dus goede genen moet je toch hebben.

Ik heb in 1983 iets gebruikt en m'n 1RM is van 2000/2001. Denk je nu echt dat wat ik in 1983 geddan heb 17/18 jaar later effect heeft gehad.

Be real, ik heb nooit geclaimd natural for life te zijn, maar maar 1 "deca-durabolin">deca+sus kuurtje (waar ik uiteindelijk netto niks aan over heb gehouden) heeft echt geen effect op resultaten van 17/18 jaar later.

Ik zal mezelf wel voor mijn kop slaan als ik me ooit laat verleiden tot 1 kuurtje, je bewijst dan alleen maar dat al die verstandlozen gelijk hebben en je kan nooit meer zeggen dat je 100% naturel bent, ook al heb je er niks aan overgehouden netto:P
Als je er dan aan begint doe het dan goed denk ik dan:P
Niet persoonlijk bedoeld maar zo zou ik me dan voelen, wilde ik gewoon even kwijt... xD

jonguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh van een tas krijg je geen dikke rug

gtfo

Klopt, maar ik wil ook nie te breed wordeuh!
wil gewoon spieruh weetjuh zoals Beckham en Ronaldo!!
Ben bang dat ik er anders strax uitzie als Arnold, want ik gebruik ookal shake he.. dusss.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Je moet het maar van elke volwassen vent verliezen? :roflol: Nou ik sta me mannetje wel hoor, als ik het niet win, dan maar een keertje klappen vangen. Ook niet erg.

Ik zal die rooie voor je bellen:rolleyes:

Terug
Naar boven