AndroidHealthClinic

Ik ben hier nieuw

XFX Distorted

Novice
Waardering
0
Lengte
2m03
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ik ben hier dus nieuw op het forum.

Ben 29j 2.03m en weeg op dit moment 85kg
Ik woog +/- 3 maanden geleden 70kg (zie bijlage)

Ik kom gemiddeld per maand 5 a 6kg aan planning is over 4 maanden 110kg te wegen

Ik ben pas begonnen met krachtraining sinds januari daarvoor deed ik alleen maar cardio, nu train ik 4 dagen in de week (ma/di do/vr). en op zaterdag doe ik gezellig mee aan Body Jam (1 uurtje)

Alles 3 sets van 15

Ma/Do

Rear curls (dumbbells 8kg)
Lying curls (dumbbells 8kg)
Barbell curl 15kg
Preacher curl 15kg
Military Press 25kg
Machine Mid rows 55kg

Di/Vr

Machine seated leg press 125kg
Machine calf extension
Cable Seated Row close grip
Machine abdominal crunch
Machine Terry Torso

Als Voeding/whey gebruik op dit moment Dymatize Mega Gainer

Ik heb verder nog niet echt een vooruit zicht op de toekomst ben pas 2 maanden mee bezig, Ga in ieder geval door tot 6 maanden, toekomst ligt erna ;)

Rechts was ik 70 kg

Laatst bewerkt:
Ik ben hier dus nieuw op het forum.

Ben 29j 2.03m en weeg op dit moment 85kg
Ik woog +/- 3 maanden geleden 70kg (zie bijlage)

Ik ben pas begonnen met krachtraining sinds januari daarvoor deed ik alleen maar cardio, nu train ik 4 dagen in de week (ma/di do/vr). en op zaterdag doe ik gezellig mee aan Body Jam (1 uurtje)

Alles 3 sets van 15

Ma/Do

Rear curls (dumbbells 8kg)
Lying curls (dumbbells 8kg)
Barbell curl 15kg
Preacher curl 15kg
Military Press 25kg
Machine Mid rows 55kg

Di/Vr

Machine seated leg press 125kg
Machine calf extension
Cable Seated Row close grip
Machine abdominal crunch
Machine Terry Torso

Als Voeding/whey gebruik op dit moment Dymatize Mega Gainer

Ik heb verder nog niet echt een vooruit zicht op de toekomst ben pas 2 maanden mee bezig, Ga in ieder geval door tot 6 maanden, toekomst ligt erna ;)
Het resultaat komt pas na een maand of 6;eerder stoppen zou ni slim zijn

ecto camper hahahahah :D

Ik heb nog niks gezegd en je steekt nu al je middelvinges op :(

Haha, succes met je doelen kerel.

Met deze piccas scoor je geen matties hiero

Wat heb jij een ongeloofelijk slecht schema.
Je mist gewoon de belangrijkste compounds, of te wel FAIL.

Bedankt hé jongens, weer 1 lid minder.

"Ik kom gemiddeld per maand 5 a 6kg aan planning is over 4 maanden 110kg te wegen"
:D :D

• Topic Starter Topic Starter
Weet je iedereen is laag begonnen, kan me niet voor stellen dat jullie allemaal geboren zijn als 50kg zware baby's, Kom hier dus om informatie op te doen, niet om vriendjes te maken.
Als je vind dat me training slecht is geef me is een tip om het te verbeteren, is makkelijker om te zeggen dat het k*t is dan helpen, laat me niet uit het veld slaan

Laatst bewerkt:
foto's?

Weet je iedereen is laag begonnen, kan me niet voor stellen dat jullie allemaal geboren zijn als 50kg zware baby's, Kom hier dus om informatie op te doen, niet om vriendjes te maken.
Als je vind dat me training slecht is geef me is een tip om het te verbeteren, is makkelijker om te zeggen dat het k*t is dan helpen, laat me niet uit het veld slaan

De meeste mensen hier halen hunzelf graag omhoog aan andere mensen.;)

Je schema is idd k*t, je mist iig de 3 basisoefeningen, de squat, deadlift en de benchpress.

Ga eens wat sticky's lezen in de trainings sectie en voedings sectie, dan wordt je al heel wat wijzer.

Sqaut, Deadlift, Bench press meer hoef ik toch niet te zeggen ?

Terug
Naar boven