AndroidHealthClinic

ik eet nooit meer shoarma!

18fitie zei:
Ik eet nooit meer shoarma, we zaten eens in zo'n zaakje te wachten op ons eten. Duurde wel lang en zoals gewoonlijk krijg je eerst ej drinken. Na 10 min ging ik naar het toilet. Ik keer terug naar de tafel en ik paseer de keuken(stond met kier open dus kon binnenkijken). Stond er zo'n mocro zich af te rukken boven het vlees. WTF, ik kom terug op mn plaats en het eten stond er al . Mn maten waren al begonnen, khebbet ze verteld. Ze lopen naar buiten e nbeginnen alles uit te spugen. We zijn weggegaan zonder te betalen, moeten ze zelf weten te hufters.

JAAAAAAAHOOR.
Ik eet trouwens nooit shoarma van zon tent, alleen bij een maat van me maar die kan ik vertrouwen. k maak t soms gewoon zelf.

Ik ben gek op shoarma, kebab, gyros en piri piri reepjes :D maar ik eet ze alleen als ik ze zelf gemaakt heb :D (werk op een slagerij :P) anders vertrouw ik die bende echt niet!!

Ik ga nooit meer, wel thuis maken van de colruyt is het lekka shoarma vlees

Overdreven hygiene is levensgevaarlijk!! Hierdoor verworden wij tot kasplantjes die bij een minime hoeveelheid microben het loodje leggen! Nee geef mij maar lekker op zijn tijd een flinke portie shoarma, het liefst een beetje afgekoeld, met volop bacterien. Lekker de natuurlijke afweer opbouwen, is ook bodybuilding..

wie weet waar je een goed lever bescherming kan halen in rotterdam of omtrek of kan je die gewoon in de winkel halen? shoarma is echt bagger in griekenland sommige toeristen gaan rr zelf dood aan !!! en ben rr daar ook een week ziek van geweest ! je moet het gewicht niet op de buik binden

Laatst bewerkt:
jim154 zei:
wie weet waar je een goed lever bescherming kan halen in rotterdam of omtrek of kan je die gewoon in de winkel halen? shoarma is echt bagger in griekenland sommige toeristen gaan rr zelf dood aan !!! en ben rr daar ook een week ziek van geweest ! je moet het gewicht niet op de buik binden
Een goed lever bescherming? Verklaar jezelf nader want ik snap er geen hol van :D Gelukkig ga ik nooit in het weekend een portie shoarma halen in Griekenland :P Kom daar sowieso nooit eigenlijk..

jim154 zei:

Lever bescherming is een andere sectie denk ik. Heeft dat met vechtsport te maken?

Het gewicht op de buik binden, is dat een Rotterdams spreekwoord ofzo? Of is het een variant van de kat op het spek binden?

vandaag nog shoarma gegeten met mijn vriendin een grote liefdesschotel besteld .

daar lag op : 4stukken kip , 4 spare ribs , 2anijsworstjes , 2stukjes lamskotelet . geserveerd met frieten en groenten en sauzen .
ik erger me wel rot dat bachir altijd zit te roken als hij onze maaltijd klaarmaakt

waar je hier shoarma kan eten ruikt het van binnen al zo smerig dat je eetlust al weg is. Alleen in Roermond is ie wel lekker

Guido20 zei:
Ik heb zelf 2 jaar in een shoarma zaak gewerkt, best wel 'bijzondere' dingen meegemaakt daar. Ik eet in ieder geval geen shoarma meer na die tijd.

- Verschimmelde knoflooksaus.
- Die gozer van wie die zaak was rookte en zuipte als Andre Hazes in het kwadraat, as in het eten kwam dan ook meer dan eens voor.
- Producten die zwaar over datum waren, sommige producten die daar gebruikt werden heeft Hitler nog in zijn handen gehad.
- Kwam wel eens voor dat er een brok vlees op de grond teerde, maar dat werd zonder moeite geserveerd.
- Enorme bloedplassen van dat vlees op grond.
- Koelkasten die van binnen helemaal modieus groen geworden waren.
Messen ed. werden niet of nauwelijks schoongemaakt.
- Zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

Ik weet in ieder geval zeker dat die gozer van de Smaakpolitie huilend naar buiten zou rennen als hij daar op bezoek zou komen.....

Ik heb welgeteld 4.5 uur gewerkt bij een shoarmaboer als bezorger en hielp ook mee in de keuken toen ik ben opgestapt (natuurlijk op een geheel keurige manier :D ) en herken de punten die je aangeeft.

Het erge is dat als je in de zaak zit waar het word opgegeten het er echt piekfijn en schoon uitziet daar. Op het roken van degene die het vlees van die ronddraaiend grilletje afschraapt na. Kom je vervolgens in de keuken schrik je je eigen de pleurig wat een bende :eek:

Heb in die tijd achter de vuilnisauto gewerkt in de vakantie maar dat daar was gewoon echt te ranzig om te blijven doen.

avg zei:
Ik heb welgeteld 4.5 uur gewerkt bij een shoarmaboer als bezorger en hielp ook mee in de keuken toen ik ben opgestapt (natuurlijk op een geheel keurige manier :D ) en herken de punten die je aangeeft.

Het erge is dat als je in de zaak zit waar het word opgegeten het er echt piekfijn en schoon uitziet daar. Op het roken van degene die het vlees van die ronddraaiend grilletje afschraapt na. Kom je vervolgens in de keuken schrik je je eigen de pleurig wat een bende :eek:

Heb in die tijd achter de vuilnisauto gewerkt in de vakantie maar dat daar was gewoon echt te ranzig om te blijven doen.

Precies, op de plekken waar de klant komt ziet het er wel redelijk schoon uit. Maar de keuken enzo is echt een bende. Ik had soms echt medelijden met de mensen die er kwamen eten. Wat wel leuk was dat je gewoon zeker wist dat zeker de helft van de mensen die kwamen eten een innige band zouden ontwikkelen met hun wc de komende dagen.

Heb voorlopig geen trek in shoarma meer als ik dit zo lees.......

zo kun je beginnen over alles, wat ze in je kipfilet doen, wat ze in je gehakt draaien, ...

ogen toe en slikken t**f ;)

18fitie zei:
Ik eet nooit meer shoarma, we zaten eens in zo'n zaakje te wachten op ons eten. Duurde wel lang en zoals gewoonlijk krijg je eerst ej drinken. Na 10 min ging ik naar het toilet. Ik keer terug naar de tafel en ik paseer de keuken(stond met kier open dus kon binnenkijken). Stond er zo'n mocro zich af te rukken boven het vlees. WTF, ik kom terug op mn plaats en het eten stond er al . Mn maten waren al begonnen, khebbet ze verteld. Ze lopen naar buiten e nbeginnen alles uit te spugen. We zijn weggegaan zonder te betalen, moeten ze zelf weten te hufters.

moh what the f*ck als de waar is eet ik dus echt nooit meer bij zo'n tent..hoe verzin je t trouwens ook je een beetje gaan rukke bove t vlees..dan ben je tog echt zwaar gestoord..
k had trouwens precies t zelfde gedaan..
zou trouwens wel lache worde als de smaakpolitie een keer langskomt..
zal wel nie binnekome net als bij iedere chinees in nederland waar t voedsel ook ruk is..
voortaan maar weer een lekker broodje gezond tijdens t uitgaan..word tenminste klaar gemaakt waar je bij staat..

shoarma van de edah is wel lekker

lionel zei:
Ik ben nog nooit een kwaliteits shoarmazaak tegengekomen.

Wat mij deed besluiten nooit meer shoarma te eten: ik had na een schrans- en zuippartij bij de shoarmaboer mijn sjaal daar laten liggen. Kwam ik terug om hem op te halen: stond die gast daar met mijn sjaal de tafels schoon te maken ???

De hufter.
whahahahaha wat een humor hier eej ...:D :D :D

ik ben overigens overgestapt op doner kebab ipv shoarma

roxxe zei:
zo kun je beginnen over alles, wat ze in je kipfilet doen, wat ze in je gehakt draaien, ...

ogen toe en slikken t**f ;)

Is wel zo, in principe kan je je dan om alles wat je mogelijk eet druk maken. Maar vaak gaat 'wat niet weet, wat niet deert' op in dit geval. Maar aangezien mijn werk ervaring in zo'n shoarma tent 'weet' ik wat er soms voorkomt in een shoarmatent. Daarom zorg ik ervoor dat shoarma mij niet meer 'deert'. Ik eet het alleen alleen als ik het zelf klaarmaak.

Terug
Naar boven