MuscleMeat

ik eet nooit meer shoarma!

nou ik heb vrijdagnacht nog een broodje kipshoarma op..leek wel kauwgom als je begrijpt wat ik bedoel hahhahahahhahahhahaha..

Ik begrijp em helemaal,ouwe.:D

Shoarma is net als een Taise h**r, het is op het moment best lekker en goedkoop, maar je weet niet wat je achteraf aan overhoudt.....

the-bullit zei:
moh what the f*ck als de waar is eet ik dus echt nooit meer bij zo'n tent..hoe verzin je t trouwens ook je een beetje gaan rukke bove t vlees..dan ben je tog echt zwaar gestoord..
k had trouwens precies t zelfde gedaan..
zou trouwens wel lache worde als de smaakpolitie een keer langskomt..
zal wel nie binnekome net als bij iedere chinees in nederland waar t voedsel ook ruk is..
voortaan maar weer een lekker broodje gezond tijdens t uitgaan..word tenminste klaar gemaakt waar je bij staat..
Jep tis waar:) , het was niet zo'n chique etablisement. Maar het was er wel proper, maar toch ik ga nooit meer shoarma gaan eten. Ik zeg niet dat ze het overal doen, je zal ook wel propere mensen hebben. Maar ik heb gewoon geen zin om iemand zijn kwakje op te vreten.

lekkere vette varkentjes hmmm

Blij dat de shoarmatent in Geldermalsen een open keuken heeft, die kraakhelder is.
Goed eten en goede bediening.

lionel zei:
Ik ben nog nooit een kwaliteits shoarmazaak tegengekomen.

Wat mij deed besluiten nooit meer shoarma te eten: ik had na een schrans- en zuippartij bij de shoarmaboer mijn sjaal daar laten liggen. Kwam ik terug om hem op te halen: stond die gast daar met mijn sjaal de tafels schoon te maken ???

De hufter.

Wees blij dat hij niet stond te rukken en zijn kwakkie in jouw sjaal achterliet!!!

Guido20 zei:
- Producten die zwaar over datum waren, sommige producten die daar gebruikt werden heeft Hitler nog in zijn handen gehad.

Ik weet in ieder geval zeker dat die gozer van de Smaakpolitie huilend naar buiten zou rennen als hij daar op bezoek zou komen.....
:roflol: :roflol:

het maakt mij niet uit, ik eet lekker mijn kebab en shoarma. Af en toe moet je je spijsvertering een uitdaging geven.:D

Terug
Naar boven