Fitness Seller

Ik ga een nieuwe laptop halen! Advies?

Laatst bewerkt:
Dan de G1 maybe ... ik zou persoonlijk voor Asus of Acer gaan.
Waarom ?
1e plaats hardware & de hardware software (inbuild bios update sys. bv)
2e plaats omdat ze in mijn ervaring en die van mijn vrienden altijd goed presteren en tegen een stootje kunnen.
We slepten die dingen overal en nergens mee naar toe niet kapot te krijgen zijn ze.
Onderdelen makkelijk verkrijgbaar & vervangbaar.

http://www.laptops4u.nl/extrainfo.php?n=Asus%20G1&pagina=236

Heb zelf ook een Acer.
Ik ben het met je eens die dingen zijn erg goed. En dat ze tegen een stootje kunnen is al helemaal waar (ongeveer al 2x perongeluk laten donderen).

IBM heeft hele goede laptops en koop aub geen Acer, want dat is echt een k*t merk.

Heb zelf ook een Acer.
Ik ben het met je eens die dingen zijn erg goed. En dat ze tegen een stootje kunnen is al helemaal waar (ongeveer al 2x perongeluk laten donderen).

Ik zou in ieder geval zeker geen Acer pakken. De service is ronduit belachelijk. M'n neefje is zijn laptop nu al bijna 2 maanden kwijt. De anti-slip dingen waren eronderuit gegaan, en aangezien hij er een tijd geleden 1800 euro voor betaald had, wilde hij die laten maken. (dat duurde dus 6 weken, afgelopen maandag zou hij hem terug krijgen. Waren ze nu allemaal connectors vergeten vast te maken, dus kon hij meteen weer terug)

En zijn laptop heeft ie ook nog nodig voor school. Daar zit je dan mooi mee te kijken.

Ik zou in ieder geval zeker geen Acer pakken. De service is ronduit belachelijk. M'n neefje is zijn laptop nu al bijna 2 maanden kwijt. De anti-slip dingen waren eronderuit gegaan, en aangezien hij er een tijd geleden 1800 euro voor betaald had, wilde hij die laten maken. (dat duurde dus 6 weken, afgelopen maandag zou hij hem terug krijgen. Waren ze nu allemaal connectors vergeten vast te maken, dus kon hij meteen weer terug)

En zijn laptop heeft ie ook nog nodig voor school. Daar zit je dan mooi mee te kijken.

Ja ik heb em ook nodig voor school, Acer was een kado van mn pa. De service is dan misschien wel k*t maar de laptops zelf zijn nix mis mee.

ryu.. als je 60 gig weinig vind.. zou ik je gewoon aanraden een externe hdd schijf te kopen. 1 veel meer ruimte 2 ze draaien sneller. 3 goedkoper!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips bro's! ik ga het rustig even allemaal aankijken en doornemen.

Die ziet er zeker goed uit. Ik krijg dinsdag ongeveer hetzelfde systeem.
([Link niet meer beschikbaar])

Ik neem aan dat jij er ook een 7200 rpm hdd bij gepakt heb ?
(weet jij of iemand anders trouwens hoe de prestaties van zo'n t7200 liggen t.o.v. een AMD X2 4800+ ?)

Ik heb er idd een 7200rpm schijfje in zitten ipv de gebruikelijke 5400rpm. Voor het verschil tussen beide CPU's die je opnoemt zul je even naar benchmarks moeten zoeken. Ik kan alleen zeggen dat de t7200 met z'n 4 MB L2 cache een superprocessor is voor in je laptop, die nu en zeker nog een hele tijd niet de bottleneck in je systeem zal zijn.

Beste zwaartekracht sadisten,

Ik ga een deze dagen maar weer eens een nieuwe laptop halen, omdat dit ding bijna is afgeschreven. Hebben jullie nog idieen welke een beetje goed zijn? Of wat jullie ervaringen zijn?

Ik wil er gewoon zware programma's op laten draaien zoals photoshop , spss enz , maar ook natuurlijk dikke games! :D

Welnu ik zeg niks meer. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht mss om een HP pavalion 9285 aan te schaffen
is nog maar uit van in april, maar ik denk dat ie moeilijk in nederland te verkrijgen is.
dezelfde als een 9255 maar n tikje zwaarder, 2048mb geheugen, en T5600 core 2 duo erin.

maar ik wacht nog ff en zie wel wat er op de markt is

Ik heb ook een acer met 17" scherm, super laptop. Beter dan die stomme HP's.

Ik heb sinds kort een Toshiba A100. Vind ik ook wel een mooi ding. Ik had in het verleden ook een Acer, maar wat een klereherrie maakte dan ding. Accu was ook vrij snel kapot waardoor hij alleen maar op netstroom nog konn. Ik verdomde het om een nieuwe accu te kopen

Niels, koop een macbook pro, ben je meteen helemaal klaar :)

Terug
Naar boven