XXL Nutrition

ik ga op wing chun

Mocht je ooit in een gevecht komen (hand tegen hand) maak je in iedergeval meer kans dan ongetrainend. Trouwens iedereen moet ook zelf doen wat hij/zij leuk vindt om te doen natuurlijk. En of dat nou op straat effectief is, dat is dan weer een andere vraag.

dat soort romantische gevechten komen niet voor in nederland, hooguit door 3 man gepakt worden op een donkere plek.. dan heb je er niks aan! kan je beter lekker buff worden om alles te absorberen

edit: en als ze al voorkomen is het haantjesgedrag waar ik al naar refereer met me 'je bent dom'

Mijn neef heeft een luchtdrukwapen met 4,5 mm kogels hij schiet dwars door een appel heen ik heb het zelf gezien, geen bluf.

hij owned iedereen met whing chun! niemand is sneller dan een kogel!

hahaha wat een topic zeg :roflol:

lekkere bump zodat iedereen nog en x kan genieten! goed lezen he

hahaha wat een topic zeg :roflol:

lekkere bump zodat iedereen nog en x kan genieten! goed lezen he

hee ze kunnen al genieten via mijn nieuwe topic :D probeer ik die beetje leven in te blazen, ga jij deze weer bumpen :roflol:

maar inderdaag Legendarisch

legendarisch topic idd!

die smoothmold en z'n familie :roflol:

hahaha wat grappig dat sommige mensen - zoals ze zich hierzelf in het topic neerzetten - echt te :sd: en dom zijn om te schijten!

Beetje over en weer roepen wat wel en niet handig is voor op de straat of wat wel en niet sterk is.

Even voor iedereen die dit leest en ook maar enige behoefde heeft om op te scheppen met je broer/neef/vechtsport: Je bent kansloos :)

ik denk dat iedere versie van street fighting wel effectief zal zijn; bekijk krav maga maar eens!
;)

amai men schoenen, mijn neef dit mijn neef dat, wa ne zever.....

stop eens met bumpen :x

Wing chun duurt echt jaren eer je het kan, + ik vind het niet echt een mooie sport.

Wat een opschep topic weer.
Laat die neef maar ff in de ring stapen tegenover jan lowmulder.
(muay thai vechter van bijna 50 jaar) Ik denk dat er niet veel van hem overblijft
Dit was mijn leraar 3vouding wereld kampioen muay thai

Wat een opschep topic weer.
Laat die neef maar ff in de ring stapen tegenover jan lowmulder.
(muay thai vechter van bijna 50 jaar) Ik denk dat er niet veel van hem overblijft
Dit was mijn leraar 3vouding wereld kampioen muay thai
Hier de master himself aan het werk:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en weer komt die foto terug... :roflol:

Niemand beat Chuck Norris zijn Round-house kick :O

Da is luppie zijn vader op zijn feestje. Hij is tevens alcoholist.

hahaha lekkere pa heb je dan

Nee man is mijn pa niet.
Is de buurman een eindje verderop

Terug
Naar boven