A Sahin
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeg ik wat voor type je was Sjaakie even goed lezen he wat er staat,
nikka you look fat 2 me
Japie i don,t need yo respect phatetic fool.
Even voor de duidelijkheid,
Ik zie veel mensenin dit topic typen dat WingTsun KungFu, een SPORT is en maar beoordelen over WT.
als je niet eens weet dat WingTsun een VECHTKUNST is dan kan je maar beter je porem houden want je praat poep!
dus voor de duidelijkheid
WINGTSUN is een VECHTKUNST (geen sport)
vooral als je pist bent ..haha .. vol uit ramme tegen een muur ofzo 
Die kerel klinkt een beetje als de zoveelste simpele debiele die zijn innerlijke frustraties uitleeft op andere door middel van fysiek geweld, wat een held zeg alsof er daar nog niet genoeg van bestaan, stoer man trouwens verhalen over schedelfracturen en respect bij hooligans, triest gedoehij gaat trouwens ook naar duitsland polen, niet voor de wedstrijd maar om de sfeer buiten de proeven. En je weet hoe die Poolse hooligans zijn.....![]()
Vroeg ik wat voor type je was Sjaakie even goed lezen he wat er staat,
nikka you look fat 2 me
Japie i don,t need yo respect phatetic fool.
OoIt GeHoOrD VaN lIfTiNg WeIgHt StOeRe KeReL !!!
?

Ik heb een half jaartje Wt gedaan. Pfff de arrogantie ook: Ja dit is de beste vechtsport die er bestaat! nou na een half jaar vond ik het echt zwaar klote. Ha dhet gevoel alsof je met een bezemsteel in je reet staat, je zet jezelf helemaal op slot met je heupen. Ja lekker indraaien noemen ze dat :s ik vond het helemaal niks, wat wil je in die positie doen als je lowkick krijgt? Je gaat me echt niet vertellen dat je in die schuivel positie snel genoeg bent om een loeiharde lowkick te blocken.Zeker niet als die lowkick in een combinatie komt. Nou dat was dus het wt verhaal. Later ben ik begonnen met Full-contact Karate... Veel effectiever dan het wt verhaal waarom? omdat je leert omgaan met incasseren netzoals kickboxen enz. Wat bij wt dus toen niet het geval was. Toch een erg leuke tijd geweest![]()
.oke oke dan zal ik wel 1 of andere totaal-geen-contact-versie hebben gehad

en dom zijn om te schijten!
Even voor iedereen die dit leest en ook maar enige behoefde heeft om op te scheppen met je broer/neef/vechtsport: Je bent kansloos![]()