MuscleMeat

ik ga op wing chun

Vroeg ik wat voor type je was Sjaakie even goed lezen he wat er staat,
nikka you look fat 2 me

Japie i don,t need yo respect phatetic fool.

Even voor de duidelijkheid,
Ik zie veel mensenin dit topic typen dat WingTsun KungFu, een SPORT is en maar beoordelen over WT.
als je niet eens weet dat WingTsun een VECHTKUNST is dan kan je maar beter je porem houden want je praat poep!

dus voor de duidelijkheid

WINGTSUN is een VECHTKUNST (geen sport)

ik ben het je dr mee eens... eigelijk is het geen vechtkunst maar een vechtsT xD.. Leung Ting zei: een effectieve vechter vecht niet sierlijk.. goeie "kung fu" is niet mooi;)

Ik doe al jaren familie sT kung fu.. heb van een vriend van me wel wat technieken geleerd van WT.. die weer terug vielen op andere sTen die ik had geleerd xD.. lol..

vooral de WT chain punch vind ik prachtig!! :D vooral als je pist bent ..haha .. vol uit ramme tegen een muur ofzo :D

hij gaat trouwens ook naar duitsland polen, niet voor de wedstrijd maar om de sfeer buiten de proeven. En je weet hoe die Poolse hooligans zijn..... :rolleyes:
Die kerel klinkt een beetje als de zoveelste simpele debiele die zijn innerlijke frustraties uitleeft op andere door middel van fysiek geweld, wat een held zeg alsof er daar nog niet genoeg van bestaan, stoer man trouwens verhalen over schedelfracturen en respect bij hooligans, triest gedoe

jaah ben bezig G zit nu op 71,6 kg ben 4 kilo aangekomen in 2 maaden PIK dusszzz i,m trying nikka. en yuhh ya right i,m skinny

You can,t get far if you don,t start close

k ben sifu ik pwn je.

ik heb net zo'n beetje het hele verhaal door gelezen, en heb eigenlijk alleen maar mensen gezien die beweren dat de een nog beter is dan de ander of een verhaal dat niet klopt.
er is in princiepe 1 feit, elke verdedigings sT heeft een tegenpool als sT.
en is het niveau niet te meten tussen verschillende sTen.
je kan niet meten hoe goed een kickbokser is door hem tegen iemand die kung fu gebruikt te laten vechten, want kickboksen heeft namelijk een zwakte in de verdediging die eskrima kali gebruikt en dan zal waarschijnlijk de kickbokser neergaan.
zo heeft elke sT een tegenpool.
de basis van alle sTen is in princiepe de positie waarin je staat, hoe beter je die onder controle hebt des te beter je snelheid, kracht en precisie kunt toepassen.
mijn conclusie over dit alles is dat alles gelijk staat mits het goed uitgevoerd word.

don't mess with bruce

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

idd bumpwaardig!

wat een heerlijk topic thanks for the tip :)

Ik heb een half jaartje Wt gedaan. Pfff de arrogantie ook: Ja dit is de beste vechtsport die er bestaat! nou na een half jaar vond ik het echt zwaar klote. Ha dhet gevoel alsof je met een bezemsteel in je reet staat, je zet jezelf helemaal op slot met je heupen. Ja lekker indraaien noemen ze dat :s ik vond het helemaal niks, wat wil je in die positie doen als je lowkick krijgt? Je gaat me echt niet vertellen dat je in die schuivel positie snel genoeg bent om een loeiharde lowkick te blocken.Zeker niet als die lowkick in een combinatie komt. Nou dat was dus het wt verhaal. Later ben ik begonnen met Full-contact Karate... Veel effectiever dan het wt verhaal waarom? omdat je leert omgaan met incasseren netzoals kickboxen enz. Wat bij wt dus toen niet het geval was. Toch een erg leuke tijd geweest :)

Ik heb een half jaartje Wt gedaan. Pfff de arrogantie ook: Ja dit is de beste vechtsport die er bestaat! nou na een half jaar vond ik het echt zwaar klote. Ha dhet gevoel alsof je met een bezemsteel in je reet staat, je zet jezelf helemaal op slot met je heupen. Ja lekker indraaien noemen ze dat :s ik vond het helemaal niks, wat wil je in die positie doen als je lowkick krijgt? Je gaat me echt niet vertellen dat je in die schuivel positie snel genoeg bent om een loeiharde lowkick te blocken.Zeker niet als die lowkick in een combinatie komt. Nou dat was dus het wt verhaal. Later ben ik begonnen met Full-contact Karate... Veel effectiever dan het wt verhaal waarom? omdat je leert omgaan met incasseren netzoals kickboxen enz. Wat bij wt dus toen niet het geval was. Toch een erg leuke tijd geweest :)

Je hebt verschillende varianten, bij ons was het gewoon iedere week blauwe schenen, blauwe armen, enzovoort ;) .

oke oke dan zal ik wel 1 of andere totaal-geen-contact-versie hebben gehad

hahaha wat grappig dat sommige mensen - zoals ze zich hierzelf in het topic neerzetten - echt te :sd: en dom zijn om te schijten!

Beetje over en weer roepen wat wel en niet handig is voor op de straat of wat wel en niet sterk is.

Even voor iedereen die dit leest en ook maar enige behoefde heeft om op te scheppen met je broer/neef/vechtsport: Je bent kansloos :)

When Chuck Norris orgasms in a woman he causes an exit wound...

Even voor iedereen die dit leest en ook maar enige behoefde heeft om op te scheppen met je broer/neef/vechtsport: Je bent kansloos :)

Mocht je ooit in een gevecht komen (hand tegen hand) maak je in iedergeval meer kans dan ongetrainend. Trouwens iedereen moet ook zelf doen wat hij/zij leuk vindt om te doen natuurlijk. En of dat nou op straat effectief is, dat is dan weer een andere vraag.

Terug
Naar boven