MuscleMeat

ik ga op wing chun

Heb dit hele topic is ff doorspit. Ik heb ook verschillende vechtsporten beoefend en in elke vechtsport zit wel IETS hoor. Er word hier ook wel veel bullshit verteld ... kan wel allemaal goed zijn dat de thaiboksers in een tournooitje winnen van de kungfu kereltjes hoor, maar er word hier veel vergeleken op wedstrijd niveau. Is ook logisch omdat we nix anders zien op eurosport en dergelijke.

moesten die dinge op straat plaatsvinden zonder regels dan zou de helft hier nog oogjes opentrekken. een thaiboxer of bokser is ook niet alles hoor. als je in de ring staat en je krijgt een serieuze slag in de lever dan komt de scheidsrechter al onmiddelijk tussenbeide en moet de andere gozer even naar de andere hoek... stel je nu is voor dat zo'n kungfu kereltje met zijn snelheid gewoon '' 1 '' goede slag kan geven in de lever van de thaiboxer ? ik denk niet dat er dan op straat ook een scheidsrechtertje in de buurt is ofzo. dit is natuurlijk weer een '' kans '' ... Trouwens de beste vechters vind je niet in de ring , maar die vind je op de straat .

En wat er ook nog werd gezegd van 120kg kerels die kereltjes van 60kg makkelijk ownen is ook bullshit. Tijdens mijn opleiding als portier kregen we les van een kerel(tje) die ook verwante van wingtsun beoefende. als Bokser werd ik al onmiddelijk een kopje kleiner gemaakt door zijn techniek en snelheid. De ''grootste'' kerel in de groep beoefende kick & thaibox ( en ik kan je zeggen dat ik niet onmiddelijk ruzie met hem wou )... Onze lesgever nam bewust de grootste uit de groep en ging ff bewijzen dat massa en kracht niet alles was, hij heeft wel mijn ogen doen opengaan want het massa monster kon geen stoot of stamp geven of hij lag al horizontaal op de grond.

Mijn conclussie is gewoon dat je NIEMAND moet onderschatten , als staat er nu een kereltje van 60kg voor je die kungfu of wingtsun beoefend of een kerel van 120kg die Freefight of thaibox beoefend , pak slaag kan je altijd krijgen ! :cool:

''lever ''wat dacht je van z,n strot [Goeie abs kunnen dat wel hebben]

Nee niet met m,n reet,je weet wat ik er mee bedoel neem ik aan dat je moet opletten

Bouddah'z name be prazed

bas laat je broer hun eens pesten dan, heeft hij ook de sihing uitgedaagd en mocht hij of jij het doen neem jullie afgang even op ;)

met je[Whahahahah, mijn bro is laatst in een dergelijke school binnengelopen om het daar eens aan te zien. Hij is met de slappe lach weggegaan en zei dat die mensen die aan Wing Tsun deden, wsl vroeger veel gepest zijn. LOL]

Lever of strot, als 1 van beiden goed geraakt wordt is het gedaan met spelen. Bij JKD gaat het vooral om fingerjabs (oogjes uitsteken).

Even voor de duidelijkheid,
Ik zie veel mensenin dit topic typen dat WingTsun KungFu, een SPORT is en maar beoordelen over WT.
als je niet eens weet dat WingTsun een VECHTKUNST is dan kan je maar beter je porem houden want je praat poep!

dus voor de duidelijkheid

WINGTSUN is een VECHTKUNST (geen sport)

Even voor de duidelijkheid,
Ik zie veel mensenin dit topic typen dat WingTsun KungFu, een SPORT is en maar beoordelen over WT.
als je niet eens weet dat WingTsun een VECHTKUNST is dan kan je maar beter je porem houden want je praat poep!

dus voor de duidelijkheid

WINGTSUN is een VECHTKUNST (geen sport)

het is een kunst om bepaalde sporten meester te zijn zoals thaibox technieken. een vechtkunst is evenzeer een sport want het word beoefend en vergt duidelijk techniek en conditie ! Wingtsun word trouwens ook gebruikt in wedstrijd verband dus is degelijk een VECHTSPORT !!!

volgens mij wil je enkel de stoere kerel uithangen omdat je zelf wingtsun beoefend maar je weet echt niet waar je het over hebt hier ;)

bas laat je broer hun eens pesten dan, heeft hij ook de sihing uitgedaagd en mocht hij of jij het doen neem jullie afgang even op ;)

met je[Whahahahah, mijn bro is laatst in een dergelijke school binnengelopen om het daar eens aan te zien. Hij is met de slappe lach weggegaan en zei dat die mensen die aan Wing Tsun deden, wsl vroeger veel gepest zijn. LOL]

Nou jij praat aardig poep kerel.... leer even de Quote functie te gebruiken ofzo en minder caps. Sta in je het dagelijks leven ook altijd te schreeuwen?

In ieder geval ik was dus die broer. En wat ik daar op die school vond was een combinatie van shemales en kabouter plop figuren.
En dan de leraar was een ventje zo groot als mijn voet, die ik staand in zijn bek kon schijten. En hij was nog eens stront-nerveus ook, dus volgens mij was hij al een keer in zijn bek gescheten!

WT is een goede vechtsport, goede technieken, maar er zijn te veel geeks die het beoefenen, waardoor het meer eruit ziet als een stel vechtende Albert Verlinden figuren.

nee echte WT hardcore geen sport !! jaa er is een of andere organistatie die het als sport met in de ring combineerd enz. maar daar mag je de helft van je technieken niet doen dus noem ik het geen WT het is meer voor de p*ssy's

EN JAAH BEN STOER HEB JE PROBLEMEN MEE DIT IS EEN VRIJ LAND MAG JE STOER ZIJN
en japie je bent onder mijn niveau ik doe niet te veel moeite om wat terug te typen KAKKERLAK

Tegen een 9mm kan je broer en daar de zwager van toch niet op.

nee echte WT hardcore geen sport !! jaa er is een of andere organistatie die het als sport met in de ring combineerd enz. maar daar mag je de helft van je technieken niet doen dus noem ik het geen WT het is meer voor de p*ssy's

en japie je bent onder mijn niveau ik doe niet te veel moeite om wat terug te typen KAKKERLAK

je hebt wel een grote bek voor een ecto weet je dat ? :rolleyes: je moet gewoon is een goed pakje slaag krijgen dan is je bekje wel wat minder :p

wat heeft het voor nut dat we eigenlijk nog gevechtsport volgen ? koop gewoon allemaal een 9mm zoals rawplayer en knal elkaar lekker dood !!! :rolleyes:

:shoot:

Echte mannern vechten niet, maar discussieren over voetbal en wijven.

T lijkt me niks aan eerlijk gezegd

WT in de ring is Sanshou of Sanda en dat is bedacht om MT tegen te gaan dus als je dat als p*ssy vindt, zoek maar even wat filmpjes op erover. Leer je shit kerel, serieus. Opleiding is het belangrijkste in de wereld!

En prima als ik onder jouw niveau ben kerel, alleen allochtonen praten over "niveaus". Ooit weleens opgevallen? Ooit een autotochtoon horen zeggen: "Zo man jij bent onder mijn niveau! Ik praat niet meer tegen je! KAKKERLAK!!!!". Natuurlijk wanneer dat zou gebeuren zou de "Kakkerlak" huilend weglopen, want ow ow want doet die belediging pijn....

Volgens mij doe je zowiezo al nergens te veel moeite voor A Sahin, niet voor logisch nadenken, niet voor leren typen en ook niet voor wat respect.

Jij komt er wel! :thumbs:

waar kom ik wel? ik hoef nergens heen G.
en what the **** bodygainer mogen alleen meso'z volgens jou een grote bek hebben dan, of in joun geval een endo

en what the **** bodygainer mogen alleen meso'z volgens jou een grote bek hebben dan, of in joun geval een endo
heeft je moeder je geen manieren geleerd dan ?

ik zou maar is men gallery bekijken voor je me endo gaat noemen ;) ik ben trouwens een ecto en hardgainer... je weet precies evenveel over bodybuilding als over wingtsun ... NIETS DUS !!!

Je stond al niet vooraan toen God de lichamen uitdeelde, maar ook al niet toen de hersenen uitgedeeld werden. Ik heb respect voor je dat je met zulke zware handicaps toch nog wat van je leven probeert te maken!
Oh wacht... dat doe je niet!

Grote bek hebben is voor pussies, echte mannen slaan elkaar in het gezicht met een handschoen en dagen elkaar uit voor een duel met een degen!

Terug
Naar boven