MuscleMeat

Ik groeide niet meer.

D. zei:
goede instelling, die bescheidenheid. Met dat ik groter wordt ga ik ook bescheidener gekleed. Liep ik eerder in een strak hempje in de club, nu in een shirt met lange mouw.
Tja immuun is een groot woord, maar als je niet je receptoren de tijd geeft om leeg te geraken (als ik het zo mag brengen) kan dat gevolgen hebben voor het verdere kuren.
Hoelang nam je rust tussen je kuurtjes? en hoe lang/zwaar ben je? bij welk vet%?
van sth weet ik niet zoveel. gewoon ff wachten tot pipo deze thread ziet, hij merkt em wel op, gezien de sectie waarin je hem geplaatst hebt :).
Trouwens, ghb is beter dan andere drugs, ga je niet zo hard van naar de ##$&* en het verhoogt je gh-afgifte ook nog eens als ik me niet vergis (correct me if...). Maar desondanks totaal onnodig, slecht en mega gevaarlijk!! en onwijs verslavend, beter doe je het niet.

GHB is ook de drug die bij een kleine overdose de dood tot gevolg heeft !

Kijk maar eens op grote feestjes zoals I love techno bij ons in België bvb, 4/5 van diegenen die afgevoerd worden hebben overgedoseerde ghb genomen

waarom reageert SPV niet meer?
zou hij in het ziekenhuis liggen jongens?

pipo zei:
waarom reageert SPV niet meer?
zou hij in het ziekenhuis liggen jongens?

gebeurt wel vaker. zal wel nooit meer reageren. het verhaal leek me al sterk, als het wel waar is is het gewoon ziek.

Hij heeft waarschijnlijk i.p.v koffie vanochtend n beker GHB gedronken :D

• Topic Starter Topic Starter
Hee jongens, sorry maar ik kon de hele tijd niet inloggen op deze site?!!!

Waarom zou ik nou niet serieus zijn, ik vraag serieus om advies hoor!
Maar van nakuren heeft niemand in mijn omgeving ooit wat verteld, goed dat jullie dit nu zeggen.
Iemand vrieg of ik aan één stuk door ben gaan kuren en het antwoord is:

JA!
Ik deed het een jaar omdat ik gewoonweg monsterlijk wilde groeien!
Ik kijk altijd naar andere gasten die dan 10x zo groot zijn, maar dat lukt niet me gewoon niet. Althans, niet in een jaar tijd natuurlijk, maar ik wilde gewoon z.s.m. groeien.

Ik wil nu dus wel naar de dokter gaan, maar wat moet ik de dokter zeggen en wat moet ik m vragen om te testen ????

ps Moet ik me écht serieuze zorgen maken over mijn gezondheid??

Alvast bedankt iedereen.
en nogmaals, sorry maar ik kwam deze site niet op!!

Ik zou me idd zorgen maken om je gezondheid en ik hoop eerlijk gezegd voor je of je uberhaupt nog wel goed zou kunnen gaan groeien. Ik wil je niet bang maken, maar het is beter dat je met de feiten op de neus word gedrukt. Dit is echt serieuze medicatie waar je mee bezig was, dat je niet zomaar zonder voldoende kennis tot je moet gaan nemen. Doe jezelf een lol en laat je bloed checken. Gewoon eerlijk tegen je dokter zijn (heeft zwijgplicht als je bang bent dat eventueel je ouders het te weten komen). Hij weet dan wel waar je op onderzocht moet worden (Je testspiegel en je lever lijken me wel het belangrijkst). Heb je trouwens geen last van gyno (bitchtits)? Wens je heel veel suc6!

Laatst bewerkt:
Lijkt me levensgevaarlijk om zoveel chemische middelen tot je te nemen. N verstandige kuur is al niet gezond...laat staan.
Ja idd bloedwaarden laten checken, en jaar zonder pauze kuren heeft geen enkele zin, receptoren gaan vol zitten en dan heeft meer spul nemen geen toegevoegde waarde .Zou dr minimaal n jaar vanaf blijven, en dan goed gaan kuren!!

suc6

• Topic Starter Topic Starter
He thanks voor jullie reakties mensen.
Ik schaam me ervoor dat ik dit allemaal in me heb laten spuiten, omdat mijn bloed eigen neef het bij me deed. Hij is zelf bodybuilder en is kampioen geweest. Dus ik vertrouwde hem ermee met wat ik allemaal kreeg. Hij maakte wel elke keer een schema voor me, maar ik keek er nooit naar, wat de hoeveelheden waren enzo. Ik dacht, het is m'n neef en die weet wel wat ie doet. Maar van dat nakuren heeft hij me dus nog nooit verteld enzo.
Ik zal dus zeker naar de dokter gaan en wachten met de volgende kuur.
En iemand vond het ziekelijk wat ik deed, nou...

Dat was het ook. Trainen werd een obsessie, maar het was ook psychologisch, jullie kennen het wel: Andere mensen zien je wel groeien, maar zelf zie je het niet. Maar er is EEN goede reden dat ik misschien nooit meer zal gaan spuiten, ik ben nu eindelijk mezelf weer zonder die troep. Ik heb mensen die om me geven, waaronder mijn lieve vriendin en die ben ik allemaal bijna kwijtgeraakt vanwege mijn gedrag. Als ik eraan terug denk hoe ik toen was, zak ik gewoon door de grond. Ik schaam me nog steeds kapot.

Trainen was dan wel een obsessie, maar mensen die van je houden zijn nog veel belangrijker, maar ik was egoistisch, ik dacht alleen aan mezelf.

Ik heb er gewoon van geleerd nu, mijn vriendin en ik zijn nu dus heel gelukkig en dat wil ik voor altijd zo houden!

Nogmaals bedankt voor alle reakties en adviezen!

Greetz

SPV

Ps ik zal de volgende keer een foto van mezelf plaatsen.

En oja, als jullie een tijdje niks van me horen, dat komt omdat ik niet zo veel achter het internet zit !

Dit is nu eens een goed voorbeeld van ONVERANTWOORD GEBRUIK! Kennis is macht en dat moet jij eerst leren en dan kan je "met verstand gaan kuren".Bloedtest is onontbeerlijk! Je goede neef getuigt ook niet van gezond verstand en dat als ex-wedstrijdatleet.LEES LEES EN LEER LEER!!!

Het klinkt een beetje alsof je ernorm wou groeien, maar er niet veel moeite voor wou doen. Dat gaat dus niet.
Anyway, succes verder.

Var zei:
Het klinkt een beetje alsof je ernorm wou groeien, maar er niet veel moeite voor wou doen. Dat gaat dus niet.
Anyway, succes verder.

Idd...
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden....en daarmee bedoel ik niet zoveel mogelijk naalden in je hol drukken. AS...goede hulpmiddelen maar t moet uiteindelijk van jezelf komen.

oksimetholon, Deka, Teso..... ???

Ik geloof er geen bal van dat jij ooit een spuit van dichtbij gezien hebt.

Watch out, freaks around :shake:

Spv zei:
Dag mensen, ik zal me voorstellen, mijn naam is SPV en ik ben nieuw hier. Ik kom uit Utrecht en ben 25 jaar.

Ben ook al een tijdje bezig met sporten en was aan het kuren geraakt, maar...

Na drie jaar groeide ik niet meer!
De laatste keer dat ik kuurde, zaten de spuiten tot aan de nok toe gevuld en er zat werkelijk van alles in. Ik nam o.a. Deka, Teso, Stromba, Testex, Parabolan, Primobolan, Winstrol, Naposim en Oksimetholon. Oja en Ganabol.
Over die Naposim tabletten heb ik persoonlijk geen goed woord, want op een gegeven moment nam ik er zo'n tien per dag, zonder enig resultaat.
Daarentegen waren de Oksimetholon tabs wél goed. Ik behield mijn spiermassa aardig.
Maar nu komt het vervelendste.. Na een aantal spuiten te hebben gehad, hielpen ze niet meer, hoe veel er ook in zat. Het was zelfs zo dat ik een keer na het zetten van een spuit, spontaan ziek werd. Alsof mijn weerstand op nul ging..
En wat ik ook deed, ik kon niet meer groeien, ik bleef hangen op hetzelfde gewicht en het bankdrukken ging er ook niet echt op vooruit!

Dit alles is nu zo'n half jaar geleden en het advies van mijn neef (een bodybuilder) was dat ik mijn lichaam eens goed rust moest gaan geven.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken:
Wat is het beste om te doen om weer als een speer te gaan groeien, want al die spuiten bleken niet meer te helpen.

Ik zat eraan te denken om (niet schrikken!) S.T.H. te gaan gebruiken.
Nu weet ik dus niet of het verstandig is, omdat hier zelfs je botten van gaan vergroeien.
Ik ken een gozer die dat dus deed, en breed dat ie was geworden, maar.. De keerzijde van de medaille:

Die gozer begon steeds meer en meer op een primaat te lijken, t was net een holbewoner.

Maar jullie weten vast wel, een echt bodybuilder doet er alles aan om zijn bouw te verbeteren, wat de consequenties ook zijn.

Wat is jullie advies???

Alvast bedankt voor de reakties en ook bedankt dat jullie de tijd nemen dit verhaal te lezen!

SPV

try and ****in' eat like a bodybuilder for a change.............

Ik quote ff iemands handtekening hier...

Eat like a horse, train like a beast...was t geloof ik

Spv zei:
Ik zat eraan te denken om (niet schrikken!) S.T.H. te gaan gebruiken.
Nu weet ik dus niet of het verstandig is, omdat hier zelfs je botten van gaan vergroeien.
Ik ken een gozer die dat dus deed, en breed dat ie was geworden, maar.. De keerzijde van de medaille:

Die gozer begon steeds meer en meer op een primaat te lijken, t was net een holbewoner.
SPV

klinkt als sth uit de jaren 70 bro

Oww shit dude, ik hoop dat je alleen maar nep spul hebt gekregen met niks tot amper iets er in.

Zal toch ook wel iets zijn als steroidenvergiftiging lijkt me....
Denk dat het hoofdzakelijk BA en sesamolie is wat ie heeft geinjecteerd, denk dat de lever anders allang adios had gezegd.

Terug
Naar boven