MuscleMeat

Ik heb een nieuwe monitor nodig

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu wel echt op zoek naar een flink scherm van minimaal 22"

Maar toch bedankt:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Zou het trouwens bij Mediamarkt ook nog een beetje goedkoop zijn?

Had al zo'n vermoeden ja! :p

De Mediamarkt? Dat is wel een relatief dure tent.. Het is dat je in Friesland woont, anders had je eens moeten kijken bij Alternate ofzo! Als je nou weet wat voor scherm je wilt, moet je gewoon even kijken bij die Pricewatch van Tweakers inderdaad. Denk toch wel dat dat de goedkoopste oplossing gaat worden voor je!

Ik heb LG 2244s PF, is een 21.5 inch

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewoon kijken bij de mediamarkt welke je wil, en dan bestellen op internet :thumbs:

tnx guys:)

Ben nu wel echt op zoek naar een flink scherm van minimaal 22"

Maar toch bedankt:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Zou het trouwens bij Mediamarkt ook nog een beetje goedkoop zijn?

Mediamarkt is alleen goedkoop als ze stuntaanbiedingen hebben. Webshops zoals Komplett, Redcoon, 4launch enzo zijn vaak veel goedkoper met dit soort dingen. Mijn monitor kostte me €272, terwijl zaken zoals Alternate hem op datzelfde moment verkochten voor boven de €350.

Die van Apple zijn echt super, maar ik weet niet of dat binnen je budget ligt. Sowieso is het wel zijn geld waard. Daarna wil je nooit meer terug naar inferieure merken.

En ik verdien er niets aan door het aan te bevelen, kan je nagaan hoe tevreden ik ben :D

[Link niet meer beschikbaar]

Tnx allemaal voor de reacties!

Terug
Naar boven