MuscleMeat

Ik heb je hulp nodig (sport onderzoek)

Bezoekers in dit topic

Ano_161400

Novice
Lid geworden
27 mrt 2017
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
1
 
Laatst bewerkt:
Je vraagt nogal wat persoonlijke informatie. Voor mij een no go.
 
Je vraagt nogal wat persoonlijke informatie. Voor mij een no go.

Door welke informatie haak je af? Misschien zijn er meerdere en kan ik dat nog aanpassen!

Bedankt voor je reactie.
 
Wat moet je met mijn inkomen en dat soort zaken? Ik snap de (mogelijke) link wel tussen inkomen en prijs, maar dit is niet per se wat er aan de ahnd is. Inkomen zegt niks over bestedingsruimte.
 
Is dit niet gewoon reclame voor de website die je op het einde noemt?
En waar blijft mijn korting?
 
Wat moet je met mijn inkomen en dat soort zaken? Ik snap de (mogelijke) link wel tussen inkomen en prijs, maar dit is niet per se wat er aan de ahnd is. Inkomen zegt niks over bestedingsruimte.

Het geen wat ik met inkomen wil bekijken, is of er een verschil is tussen mensen met een "lager" inkomen en "hoger" inkomen bij het doen van een aankopen online. Ik snap dat dit erg gevoelige vragen zijn. Tevens is het wel nodig om mijn scriptie in te vullen en een customer journey inzichtelijk te maken. Ik snap je punt volkomen. Als student vind ik het nogal makkelijk om mijn inkomen in te vullen, maar ik kan mij voorstellen dat dat gevoelig kan liggen. Ik zal een kijken wat ik hiermee kan doen.

Ik vind je punt terecht.
 
Is dit niet gewoon reclame voor de website die je op het einde noemt?
En waar blijft mijn korting?

Hee Luukiejj, Dit is iets wat ik wil voorkomen, maar uiteindelijk is dat een klein beetje het geval omdat je daar korting voor krijgt. Over de korting gesproken, die wordt zsm toegestuurd. Dat doe ik als de enquete is afgerond. Dan kan ik iedereen bedanken en de korting opsturen.
 
Ten slotte krijgt u eenmalig een kortingscode van 10% toegestuurd die u kunt gebruiken bij uw aankoop voor online sportvoeding. Om de kortingscode te verkrijgen dient u de vragenlijst volledig af te ronden en uw e-mailadres in te vullen.

Heb ik gedaan. Stuur die code maar op.
 
Een e-mailadres verplichten als eerste wekt ook niet echt vertrouwen. Beter zou je die aan het einde van de vragenlijst kunnen stoppen en optioneel maken.
 
Waarvoor heb je iemands geboortedatum nodig? Kijken of iemands horoscoop nog van invloed is op het koopgedrag?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waarvoor heb je iemands geboortedatum nodig? Kijken of iemands horoscoop nog van invloed is op het koopgedrag?


Haha! Nee, ik heb dat nodig om verschillende persona's op te kunnen stellen. Ik kan je reactie wel erg waarderen :D
 
Een e-mailadres verplichten als eerste wekt ook niet echt vertrouwen. Beter zou je die aan het einde van de vragenlijst kunnen stoppen en optioneel maken.

Hij is ook niet meer verplicht! Je hebt gelijk. Ik heb er al heel veel reacties opgekregen
 
Hij is ook niet meer verplicht! Je hebt gelijk. Ik heb er al heel veel reacties opgekregen
Hier nog wat tips:
- Van geboortedatum zou ik ''leeftijd'' maken
- Van opleidingsniveau ''hoogst genoten opleiding''
- Bij ''Beroep'' zou ik een optie geven voor de studenten
- De postcode zou ik vervangen door regio
- Vraag 25 mist een ''anders:.....'' in mijn ogen, want anders had ik daar de betrouwbaarheid van het product in kunnen vullen (wordt er niet gesjoemeld met het product). Lijkt me persoonlijk iets dat voor veel mensen hier van belang is.
 
Hier nog wat tips:
- Van geboortedatum zou ik ''leeftijd'' maken
- Van opleidingsniveau ''hoogst genoten opleiding''
- Bij ''Beroep'' zou ik een optie geven voor de studenten
- De postcode zou ik vervangen door regio
- Vraag 25 mist een ''anders:.....'' in mijn ogen, want anders had ik daar de betrouwbaarheid van het product in kunnen vullen (wordt er niet gesjoemeld met het product). Lijkt me persoonlijk iets dat voor veel mensen hier van belang is.

Super! Hier kan ik zeker wat mee.
 
Verder heb ik 'm maar voor je ingevuld. Succes met afstuderen.

Thanks! Ik heb eea aangepast!

- Bij beroep: nu neergezet: Als u nog studeert, mag u student invullen.
- Vraag 25: Anders toegevoegd
- Postcode laat ik voor nu nog even zo, moet even kijken hoe ik dat ander doe om niet de resultaten schade aan te doen
- opleidingsniveau is veranderd naar hoogst genoten opleiding
- Geboortedatum laat ik ook nog even zo, maar ga ik denk ik ook nog aanpassen.

Nogmaals bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken!
 
Back
Naar boven