AndroidHealthClinic

Ik heb SERIEUS een ruim miljoen door me eigen neus geboord....

• Topic Starter Topic Starter
Hoef nu dus echt nooit meer loten te kopen, twee keer een hoofdprijs die valt in Den Haag.

Hoop niet voor je dat de straatprijs nu valt in de straat waar jij woont, Chewie.

idd mijn kans om een miljoen ofzo te winnen is down the drain....tenzij ik verhuis naar timboektoe...

hahah t*ring.

Damn, ik zou gaan janken. Maar goed, als ik bij mijn moeder zou wonen, zou ze alles lekker in haar eentje op maken in Amsterdam, terwijl ik met moeite rond kom om normaal te kunnen vreten en bodybuilden :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Damn, ik zou gaan janken. Maar goed, als ik bij mijn moeder zou wonen, zou ze alles lekker in haar eentje op maken in Amsterdam, terwijl ik met moeite rond kom om normaal te kunnen vreten en bodybuilden :cool:

De verbijsterings tranen rolde ook even over mijn wangen hoor...tis toch wel een beetje zuur zeg maar ;)

Jammer, maar geld maakt niet gelukkig (wel erg handig)

K*t voor je kerel. Ik ken het gevoel van gemiste geldwinsten ook (k*tbeurs :D). Maar je leert eruit en je leert zo geld relativeren, bekijk het positief. ;)

Ik heb SERIEUS een ruim miljoen door me eigen neus geboord....

Klinkt als.. Zwaar cocaine verslaafd ;)

Everything Happens for a Reason...

En het was dus ook niet zomaar dat je moeder werd gebeld...:roflol:

Ach boeiend, geld moet je verdienen!

Nu zou ik me helemaal niet meer aanmelden.. Ik bedoel, hoe klein is de kans dat hij twee keer op dezelfde postcode valt :o

Even groot als dat jij of ik hem wint. Maar minder groot als de kans dat je op een tropisch eiland bent en een kokosnoot op je kop krijgt.:p

t*ring zeg. Dat moet echt goed klote zijn!

Maar aan de andere kant, FACK IT

Ik heb eens een vol uur gedacht dat ik de volle pot had gewonnen met 5 personen, ik had bijna mijn auto weg gegeven, ontslag genomen, achteraf bleek het toch maar 5.000 euro te zijn, ik was nog nooit zo teleurgesteld met 1000 euro. Leer ermee leven

En binnekort woon je nog alleen in de straat, alle andere gaan verhuizen naar sjieke villa's en wat er voor in de plaats komt is nog maar de vraag...
:D erg jongen

Ik heb eens een vol uur gedacht dat ik de volle pot had gewonnen met 5 personen, ik had bijna mijn auto weg gegeven, ontslag genomen, achteraf bleek het maar 5.000 euro te zijn, ik was nog nooit zo teleurgesteld met 1000 euro. Leer ermee leven

Haha, vertel, vertel, wat ging er door je heen?:D

Ach boeiend, geld moet je verdienen!
Vind ik wel een goeie troost ja, heb minder respect voor mensen de het geld zomaar in de handjes kregen zonder er echt wat voor te doen. Denk dat je zelf ook meer voldoening hebt als je het echt verdient hebt. Maar goed ik zou het ook niet weigeren :D

Ach ja, je weet nu in ieder geval wel welke mensen je moet overvallen als je een dikke buit wil

Haha, vertel, vertel, wat ging er door je heen?:D

Ik was had men maat die toen bij was mijn auto beloofd, ik ging als mijn geld gestort was vertrekken op reis. Er gaat veel te veel door je heen.
En ik aanvaarde minder snel dat het maar 5000 euro was dan de volle pot :roflol:

Vind ik wel een goeie troost ja, heb minder respect voor mensen de het geld zomaar in de handjes kregen zonder er echt wat voor te doen. Denk dat je zelf ook meer voldoening hebt als je het echt verdient hebt. Maar goed ik zou het ook niet weigeren :D

Het is toch niet alsof hij dat van zijn vader of moeder heeft gekregen. (ik bedoel, zou hebben gekregen)

Iedereen die meedoet doet zijn bijdrage aan de pot, en er kunnen maar een paar winnaars zijn. Is dus heel anders dan het zomaar in je handjes krijgen.

haha echt k*t idd.

Nu maar carriere maken en hopen dat je alsnog rijk wordt ;).

Maarja als je ma wel die 2 loten had gekocht had je dan ook niet gezegd "waarom geef je in hemelsnaam 50 euro hiervoor uit, die loterij win je toch nooit" :D

Het is toch niet alsof hij dat van zijn vader of moeder heeft gekregen. (ik bedoel, zou hebben gekregen)

Iedereen die meedoet doet zijn bijdrage aan de pot, en er kunnen maar een paar winnaars zijn. Is dus heel anders dan het zomaar in je handjes krijgen.
Dat wel, en ik zeg niet dat winnaars van kansspelen er helemaal niets voor hebben gedaan. Maar het is toch niet hetzelfde als ergens goed in zijn en daar dan flink mee verdienen.

Terug
Naar boven