MuscleMeat

Ik heb SERIEUS een ruim miljoen door me eigen neus geboord....

Ga komende week een beetje internetten en zoek uit hoe je louche geld handeltjes op moet zetten. Ga dan na de uitreiking van de miljoenen bij je buren langs met een voorstel voor een goede solide investering, waarbij hun gewonnen miljoenen zullen vermeerderen tot hun pensioen. Zorg dat je gekleed gaat in een net pak en vergeet je scheiding en gepoetste schoenen niet.

Verdwijn daarna met het geld naar het buitenland. Ik zal je zo even mijn Zwitserse rekeningnummer PMen, 25% is voldoende.

Haha beetje jammer om als volwassen vent hierom te huilen :d
Zou mij iig geen zak schelen, moet je ermee...
Zou me alleen ERG k*t voelen omdat je de kans van je ouders hebt ontnomen om te stoppen met werken hahah :d

Dit verhaal heeft mij er in ieder geval van overtuigd om m'n hele leven niet te stoppen met die loten.

Verdomd wijze post voor iemand van 17, klasse!

In realiteit valt Marky helaas stilaan te categoriseren onder de noemer bejaard en onderbouwt hij zijn veelvuldige extravagante uitlatingen meer dan eens met merkwaardige citaten en misplaatste begrippen om teneinde enig gewicht in zijn betoog te kunnen leggen.

j/k Marky, ik vind je wel oké.

haha, toen ik de titel van het topic las dacht ik direct aan coke

haha, toen ik de titel van het topic las dacht ik direct aan coke

Ik ken ze die hebben slaapdromen over coke, en zitten gespannen met een brok in hun keel als ze in gezeldschap zijn van iemand die heeft. Worden agressief en slepen je in alles mee. Zoiets hoor je die ontwetende naasten en moeders vaak egoistisch brullen.

Maar de witte wijzer doet me veel goeds, het laat me analyseren, concluderen, adapteren, improviseren en erotiseren. Alles wat wij BBers in de vrije tijd nodig hebben samengestampt in een chemische formule.

life is hard but you must be harder ;)

je komt er wel weer overheen maar het blijft wel k*t :(

M.v.g. Tim

Ga komende week een beetje internetten en zoek uit hoe je louche geld handeltjes op moet zetten. Ga dan na de uitreiking van de miljoenen bij je buren langs met een voorstel voor een goede solide investering, waarbij hun gewonnen miljoenen zullen vermeerderen tot hun pensioen. Zorg dat je gekleed gaat in een net pak en vergeet je scheiding en gepoetste schoenen niet.

Verdwijn daarna met het geld naar het buitenland. Ik zal je zo even mijn Zwitserse rekeningnummer PMen, 25% is voldoende.

Anders ga je met Chewie mee. Mocht hij niet overtuigend overkomen, kan jij altijd nog even een voet tussen de deur zetten, waarna je ze met een front double biceps overhaald om toch te investeren.

:D

OT:
Is dat even pech hebben.

als ik jou moeder was,dan was je niet meer welkom in je huis

Haha ik zou me vooral gaan ergeren aan de buren die het geld hebben gewonnen.

klote man.

wat zijn de letters van je postcode? straks valt ie in je straat :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
De geruchten gaan dat hij aan de rand bij mariahoeve is gevallen...dus als het goed is niet bij me in de straat.
Dan blijft er 13.9miljoen over. Nu hopen dat er 100mensen zijn met gem 2loten de man. Dan is zo'n lot nog maar 7000waard...dat beperkt de schade :P

Sja, achteraf is makkelijk lullen:).

Tja, wie wil er nou 7000 eurootjes:D

Aiaiai. Ik voel met je mee ouwe, wat moet dat klote zijn. Aan de andere kant moet je het feit dat jij daar toevallig ook woont los zien van de prijs. Je deed niet mee, klaar. Anders kun je bij elke prijs wel gaan sikkeneuren dat jij dat winnende lot misschien wel had gekocht als je mee had gedaan. Het verschil is natuurlijk nu wel dat je het zeker weet. Snel vergeten dit.

Dit is precies de reden dat ik op m'n oude adres nooit durfde te stoppen met het abonnement op de postcodeloterij. Ik zag de volgende maand de buurt al in polonaise langs m'n huis lopen. :D Ben nu verhuisd en begin er niet meer aan. Staatsloterij nog wel trouwens.

Fail.

Zo zit het leven vol kansen.

De kans dat je een dikke audi had gekocht en je 3 dagen later dood had gereden zal ongeveer even groot zijn.
Ik hoop dat je hier troost uit kan halen:D

Terug
Naar boven