- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeiend, alsof je leven ineens ****ing geweldig gaat worden als je een paar miljoen hebt.

Dit is dus in mijn wijk...
Me ma werd 2wkn geleden gebeld of ze nog 2 loten wilde kopen...
en wat zei ik toen...
Niet doen joh, zonde geld etc....
KRIJG DE GODCHOLERA@#$@$%#$%$@%%

haahahahah iig beter dan een gemiddelde leven.
alsof je geen 1000 manieren kan vinden om met miljoenen gelukkig te worden![]()
Vrouwen worden warmhartig ontvangen, maar zonder charme, passie en knetterende electriciteit. Zinnelijke bevrediging en leven aan het toegeven aan instincten zou met wat ik weet een bodemloze put worden. En dat geld weggeven zou ik ook niet kunnen.Nu zou ik me helemaal niet meer aanmelden.. Ik bedoel, hoe klein is de kans dat hij twee keer op dezelfde postcode valt![]()
Haha, ik dacht er gisteren nog aan. Het zou niet goed voor m'n menselijke gezondheid zijn als ik 7 miljoen zou winnen ofzo.
Echt in 1 klap financieel nooit meer hoeven werken en van 4 procent rente elk jaar gelijk blijven staan zou echt deksel op m'n sociale benadering gooien. Weet dan dat ik op een ongezonde manier desinteresse krijg in andere mensen. En dingen tegenover jezelf goed praten omdat je er toch gewoon eerlijk voor betaald is eigenlijk ook in strijd met m'n waardes.
Zou 1 grote opium droom worden.Vrouwen worden warmhartig ontvangen, maar zonder charme, passie en knetterende electriciteit. Zinnelijke bevrediging en leven aan het toegeven aan instincten zou met wat ik weet een bodemloze put worden. En dat geld weggeven zou ik ook niet kunnen.
Een half of 1 miljoen zou wel erg welkom zijn, gewoon doorgaan met het leventje en weten dat ik veel lucht hebt. Dàt, lijkt me zwaar relax.
Geld geeft gemoedsrust. En vanaf dat platvorm valt je leven goed te structureren naar wenst.
een groot huis vol bitches en coke en een garage vol auto's maken niet gelukkig

een groot huis vol bitches en coke en een garage vol auto's maken niet gelukkig