MuscleMeat

Ik heb SERIEUS een ruim miljoen door me eigen neus geboord....

De postcodeloterij, je wil niks met een loterij te maken hebben en toch doe je mee. De loterij die alle mensen een lot geeft, je wordt gedwongen mee te doen want het zal toch niet dat...
Nee ik vind dat die vrouw die een aanklacht deed wegens emotionele schade best een goed punt had. het is not done om mensen die niet aan een loterij mee willen doen te laten weten dat als ze hadden meegedaan nu miljonair zouden zijn geworden. "Moet je maar mee doen" zou je dan zeggen? Hoe zit dat dan met mensen die gewoon te krap zitten om aan dit soort loterijen mee te doen? want die heb je ook.

Mensen die emotionele schade lijden omdat ze geen geldprijs hebben gewonnen zijn gewoon sneu :roflol: als je daar al om gaat janken moet je wel een enorm verwend leven hebben gehad.

menig junk zou er jaloers op zijn...

De straat is nog niet bekend... tja

haha.. nu hoef je dus nooit meer mee te doen! :D

dacht eigenlijk eerst bij het lezen van de titel dat je ruim een miljoen euro aan coke had geruikt :p heeeel fftjes maar:D

Dit is dus in mijn wijk...
Me ma werd 2wkn geleden gebeld of ze nog 2 loten wilde kopen...
en wat zei ik toen...
Niet doen joh, zonde geld etc....

KRIJG DE GODCHOLERA@#$@$%#$%$@%%

Ach ja joh als je je spiermassa maar behoud, veel belangrijker dan dat geld.;)

Moest ik ooit aan lotte meedoen, dan zou het samen met vrienden zijn. Als je dan wint, heb je veel meer plezier want dan heeft iedereen geld. Lage winstkansen spreken me helaas niet aan.

en is de straatprijs bij jou gevallen?

edit: oh word vanavond pas bekend gemaakt :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Niet bij me in de straat gelukkig, was net bij hvn een vrouw die gedwongen door schuldsanering 4mnden geleden de postcodeloterij moest opzeggen...lol.. I am not alone!

En hoe wist jij dat die winsten er gingen zijn. Je doet nu aan "napraten", heel makkelijk, maar in de beurswereld totaal niet relevant. Iedereen weet dat dit goede jaren waren, niemand wist dat daarvoor.

In de beurswereld kan je zwaar verliezen, bij de loterijen niet.

hoezo dit dan? in beide gevallen is het afhankelijk van hoeveel loten/aandelen je koopt toch?:p

en zijn de auto;s al besteld in de straat ?

Terug
Naar boven