MuscleMeat

Ik heb snel ff advies nodig!!

Twitter

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
65kg
Misschien kennen de meeste van jullie mij al ik had heel veel vet en vooral het borstgedeelte de meeste dachten dat het gyno was maar het was gewoon puur vet een percentage van 25% had ik ofzo mij is geadviseerd om KT te doen + cardio dus 3x kt in de week en cardio erna maar ik wil nu gewoon eerst van het vet af is het dan niet handig om de KT in cardio te veranderen dus 5x per week cardio ofzo? en als dat vet weg is kan ik erna beginnen met KT want wat mij nu dwarszit is het vet op mijn borsten en mijn buikje??

• Topic Starter Topic Starter
-------

dit zijn de fotos

-

kan dit er binnen 2 maanden hard trainen weg zijn?

Laatst bewerkt:
ik weeg nu 70 kilo

Dat lijkt toch verdacht veel op gyno, ik weet niet. en nee dat is niet in 2 maanden weg.

is geen gyno blijkbaar nestelt er zich veel vet in het borstgedeelte iedereen heeft wel plekken waar veel vet zit

Ik zie geen foto's???

KT is juist goed, je verbrand daarmee veel calorieen. Ook de dag na je trainingen omdat je moet herstellen.

4x 45 min KT en dan 30 min cardio erachteraan vind ik zelf ideaal. Op de overige dagen zou je ook nog kunnen kiezen om een wat langere cardiosessie te doen.

Verder komt alles aan op je voeding. (niet minder gaan eten als 2000 kcal.)

Laatst bewerkt:
Ik zie geen foto's???

KT is juist goed, je verbrand daarmee veel calorieen. Ook de dag na je trainingen omdat je moet herstellen.

4x 45 min KT en dan 30 min cardio erachteraan vind ik zelf ideaal. Op de overige dagen zou je ook nog kunnen kiezen om een wat langere cardiosessie te doen.

heb ik net weggehaald kga toch alleen maar van die k*treacties krijgen dus ik kan beter 4x kt per week doen en die overige dagen gewoon cardio.

heb ik net weggehaald kga toch alleen maar van die k*treacties krijgen dus ik kan beter 4x kt per week doen en die overige dagen gewoon cardio.

weet je wat jij moet doen,,, rechts bovenin opt kruisje klikken en nooit meer terug komen, mensen zijn er om jou te helpen grapjes of niet, je went er maar aan

Je hebt echt al 30 topics aangemaakt en nog steeds stel je dezelfde vragen. Ga gewoon 5/6 keer per week cardio doen en 3x per week kt met dumbbells.

they23 heeft je antwoord gegeven.

so stop bitching and start training!

Terug
Naar boven