MuscleMeat

ik kan level 1 niet eens :/

Goeie :P

haha, zelfs ik kom tot het laatste level, en ik train geen buik

ik kom ook tot het laatste en train ook nooit buik

Zwak stuk tekst....

Wat is de bedoeling eigenlijk? moet je een sit-up of een crunch doen?

• Topic Starter Topic Starter
m'n vraag is hoe ik me buik sterker moet maken. ik kom niet van de grond, zo zwak is me buik

crunches schijnen goed te zijn, maar ik kan daar misschien wel 50+ van ofzo
ik krijg m'n onderrug niet van de grond af

Squatten+deadlift

Haha ik typ een post en heb niet eens een typdiploma

Wat je zou kunnen doen is rechtop beginnen en je zo langzaam mogelijk laten zakken. Level 0 zegmaar.
Of een andere lichtere buikspieroefening

boeiend? ik kan geen situps want mn buik zit in de weg maar heb wel een DL van 260 en een SQ van 210... zijn zat alternatieven

Daar heb je het al he, geen Deadlift.. dan gaat het nooit lukken. :p

deadlift kan ik 3x5 80kg

het komt er op neer dat ik dus de simpelste beweging voor m'n buikspieren niet kan. ik heb het staand geprobeerd, het is dan erg makkelijk

geen buikspieren expert hier?

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

http://www.topendsports.com/testing/tests/abstrength.htm
hier kan ik level 1 ook niet eens, ik kom niet met mijn polsen tot m'n knie

Als lvl 1 niet (correct) lukt zou je kunnen proberen te gaan liggen zoals die gast op plaatje lvl 1, je armen en schouders ontspannen op de grond, je onderrug vlak tegen de grond, en dan ga je fietsen met één been (hou wel je onderrug vlak!).

Dan bijvoorbeeld 1 minuut vooruit, 1 minuut achteruit fietsen per been. Als dat te licht is / wordt trek je één been naar je borst en ga je met het andere been (gestrekt) naar de grond en terug bewegen, keertje of 20 per kant.

Is normaliter voor 65+'ers maar als je buikspieren echt niet meewerken is dit volgens mij wel een goeie manier om weer wat kracht op te bouwen :P

Laatst bewerkt:
Als lvl 1 niet (correct) lukt zou je kunnen proberen te gaan liggen zoals die gast op plaatje lvl 1, je armen en schouders ontspannen op de grond, je onderrug vlak tegen de grond, en dan ga je fietsen met één been (hou wel je onderrug vlak!).

Dan bijvoorbeeld 1 minuut vooruit, 1 minuut achteruit fietsen per been. Als dat te licht is / wordt trek je één been naar je borst en ga je met het andere been (gestrekt) naar de grond en terug bewegen, keertje of 20 per kant.

Is normaliter voor 65+'ers maar als je buikspieren echt niet meewerken is dit volgens mij wel een goeie manier om weer wat kracht op te bouwen :P

ja, dat + met ellebogen naar knie kan ik wel (bicycle crunch)
ik kan dat dan 40 reps(1rep is heen en weer), maar begin nu te twijfelen of ik bij die oefening dus me hele rug van de grond zou moeten hebben

Unable to perform Level 1 = poor

ik wil niet veel zeggen, maar jij bent hier zinloos,
je weet dat smitten onv 20kg van je gewicht dat je drukt eraf haalt?
die mooie 70kg squat kun je wel verlagen naar 50kg squat (barbell included)

Terug
Naar boven