XXL Nutrition

ik kan level 1 niet eens :/

2,3 en 4 lijken me niet echt goed aangezien je door je gestrekte benen een zeer grote druk op je onderrug legt toch?

• Topic Starter Topic Starter
ik wil niet veel zeggen, maar jij bent hier zinloos,
je weet dat smitten onv 20kg van je gewicht dat je drukt eraf haalt?
die mooie 70kg squat kun je wel verlagen naar 50kg squat (barbell included)

:/
dus dan maar niet squatten omdat ze geen squatkooi-ding hebben in m'n gym? wrom zo haastig concluderen

Ik zit nu gewoon te spacen dat ik niet eens met me pols(nauwelijks met me vingers) tot aan me knie kan komen.. wtf

maar fck it, de reacties hebben niets met m'n vraag te maken, laat maar

Laatst bewerkt:
:/
dus dan maar niet squatten omdat ze geen squatkooi-ding hebben in m'n gym? wrom zo haastig concluderen

Ik zit nu gewoon te spacen dat ik niet eens met me pols(nauwelijks met me vingers) tot aan me knie kan komen.. wtf

maar fck it, de reacties hebben niets met m'n vraag te maken, laat maar

come at me bro, wat denk je nou dan?
of je gaat serieus te werk, of niet... je hebt meer spiertjes in je lijf dan buikspieren.. je weegt maar 62kg
u mad?

Laatst bewerkt:

Stoer jochie. Als er geen squatmogelijkheid is behalve dan de Smith kan ie nog altijd beter gaan Smith-squatten.

m'n vraag is hoe ik me buik sterker moet maken. ik kom niet van de grond, zo zwak is me buik

crunches schijnen goed te zijn, maar ik kan daar misschien wel 50+ van ofzo
ik krijg m'n onderrug niet van de grond af

Spijtig dat je precies dezelfde spieren gebruikt voor crunches als voor die level 1.
Of je doet je crunches niet goed of je bent :)

http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=channel
Als je daardoor geen sterke buikspieren krijgt weet k het ook niet.

of je gaat serieus te werk, of niet... je hebt meer spiertjes in je lijf dan buikspieren.. je weegt maar 62kg
u mad?

:roflol: Weer 2 posts die weer niks hebben bijgedragen aan DBB. Smith gebruiken haalt je gebruikte gewicht 20 kg omlaag, OMG.

:roflol: Weer 2 posts die weer niks hebben bijgedragen aan DBB. Smith gebruiken haalt je gebruikte gewicht 20 kg omlaag, OMG.

Idd... En zo'n straffe taal voor een kind van 17... Tegenwoordig denken ze nogal snel dat ze het licht zijn die jonge gastjes... En dat heeft nog geen dag gewerkt in zen leven.
Jongens...

Gangster-Myself-L-GN0420.jpg

LOL!

Pas maar op...LEGET35 is eigenlijk Al Capone jr!

haha, als dat in jouw geval zo is kan dat best kloppen
maar wat je nu zegt is bullshit

Wat een slecht artikel..

Reality check, je weegt 62 kilo, je hele lijf is zwak.

Ga eerst maar eens goed trainen met compounds ed en probeer ze dan na een jaartje nog eens.

als ik met me polsen niet bij me knie kan komen betekent dat niet per se dat me buikspieren zwak zijn?

Je moet niet naar dat soort testjes kijken, die slaan nergens op. Ik kom tot level 12 als ik zo die bagger testjes en levels bekijk. dus....maak je er niet druk om, gewoon je trainingen doen en komt vanzelf allemaal goed, ook als je de testjes niet goed zou doen.

Terug
Naar boven