Fitness Seller

Ik kan niet meer slapen...

sweeeeeeeeeeeeeeet

*zucht* :nut:

Jammer van die haren op haar bovenbenen en onder d'r navel. :( bleh

• Topic Starter Topic Starter
Ik WIST dat er iemand zou gaan beginnen over die paar donshaartjes!

In ieder geval beter dan die talloze kansloze Photoshop-bijgewerkte ballon-tiet-blondies bah!

Die haartjes voel je amper/niet in het donker.

Kan geloven dat je niet kan slapen, zou er ook nachtmerries aan overhouden! :D

DBC01 zei:

In ieder geval beter dan die talloze kansloze Photoshop-bijgewerkte ballon-tiet-blondies bah!

Jongen, rustig aan, ik zou d'r heus wel palen hoor ! :D

Maar ik vind gewoon dat vrouwen hun benen horen te scheren. ;)

DBC01 zei:

hehe, wie zegt dat zij niet gefotoshopt is;) misschien zijn die haartjes er wel bijgetekend voor mannen als jij die op ijsberen vallen ;)

...en alsof je het erg zou vinden om te ontwaken in een bed met een naakt hokey-team ballon-tiet-blondie-breezertjes!!

Mocht ik trouwens ontwaken naast dit lieve ijsbeertje, zou ik haar op ruwe wijze wakker maken :eyes::grinny:

Jay Impel zei:
Jongen, rustig aan, ik zou d'r heus wel palen hoor ! :D

Maar ik vind gewoon dat vrouwen hun benen horen te scheren. ;)

LOL. we zijn weer gerustgesteld :D

Van sommige vrouwen straalt het er kilometers ver vanaf dat ze vooral zijn geïnteresseerd in de inhoud van je portemonnee. En als die inhoud dik genoeg is doet de rest er niet toe. En helaas heeft zij die uitstraling ook.

Maar maak je geen zorgen. Als het echt moet zou ik haar ook wel palen. Maar alleen als het echt moet :D

Wie zegt dat dat haartjes zijn? kan ook zand zijn!

Volgens mij is het een VENT, weeral! :D

DBC01 zei:

Hey pimp... als je haar mooi vind, dan heb je waarschijnlijk het smakelijkste van heel die site nog niet meegemaakt. Ga maar eens opzoek naar Michelle Lauxen en je zult het mooiste meisje van deze hele wereld vinden, als je haar uiterlijk ziet zul je zien dat perfectie wél bestaat!

greetz,
Ron

Buffster zei:
Hey pimp... als je haar mooi vind, dan heb je waarschijnlijk het smakelijkste van heel die site nog niet meegemaakt. Ga maar eens opzoek naar Michelle Lauxen en je zult het mooiste meisje van deze hele wereld vinden, als je haar uiterlijk ziet zul je zien dat perfectie wél bestaat!

greetz,
Ron

Hey Ron, post eens een pic van die Lauxen..ik heb gezocht maar niks kunnen vinden :)

Terug
Naar boven