Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En heeft die misschien niet een jongere zusDBC01 zei:Jay, D., Buffster...ik lig onder de tafel!![]()
Veel liefs, DBSee! lol
@Levrona: Hier is Miss Lauxen
Enne, Buffster, leuk die Lauxen; met PRECIES zo'n typje heb ik volgende week donderdag een date om naar de film te gaan. Ze heeft alleen wat donkerder haar en een wat stoutere uitstraling. Eerlijk waar!![]()

Lauw zei:Van sommige vrouwen straalt het er kilometers ver vanaf dat ze vooral zijn geïnteresseerd in de inhoud van je portemonnee. En als die inhoud dik genoeg is doet de rest er niet toe. En helaas heeft zij die uitstraling ook.
Surfboy zei:Heb slecht nieuws guysIk heb net stiekum in Levrone@'s pc gekeken en toen kwam ik dit tegen.
[Abeelding niet meer beschikbaar] Ik wist dat er iets mis met die foto was. (en met Levrone)
![]()
lol bahSurfboy zei:Heb slecht nieuws guysIk heb net stiekum in Levrone@'s pc gekeken en toen kwam ik dit tegen.
[Abeelding niet meer beschikbaar] Ik wist dat er iets mis met die foto was. (en met Levrone)
![]()
Buffster zei: