XXL Nutrition

Ik kom weinig bij in gewicht :(

wantmore

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Beste leden,

Ik train nu al een jaar heel actief en ben 17 jaar.
Ik heb al mooie vormen ontwikkeld maar kom maar heel weinig in gewicht bij. Alles is altijd goed opgeblazen en al mooi rond van vorm, maar ik die weegschaal wil niet de hoogte in ik probeer zoveel mogelijk te eten en toch weeg ik nog altijd 67 kilo ik kwam van 65 kilo in een jaar is dat gene vetn dus :)

graag zou ik wat advies krijgen, kheb wel gelezen in Flex magazine dat Creatine met Pure whey een boost zou moeten geven voor mensen die moeilijk in gewicht bijkomen :)

Graag wat meer informatie van de ietwat ervaren Bodybuilders :)

paar liter volle melk bovenop je dieet zou wel eens kunnen helpen. Whey en creatine zijn op zich goede producten, maar indien je totale calorie inname niet hoog genoeg is zullen ze weinig helpen vrees ik..

• Topic Starter Topic Starter
paar liter volle melk bovenop je dieet zou wel eens kunnen helpen. Whey en creatine zijn op zich goede producten, maar indien je totale calorie inname niet hoog genoeg is zullen ze weinig helpen vrees ik..
Kben echt een melkdrinker ik kheb zelfs een fles melk naast mijn bed staan om te slapen :) overal waar ik kijk staat er veel eten maarja dat doe ik toch wel hoor. Dusja kweet echt niet waar het aan zou kunnen liggen :(

Als je op je 17de in een jaar tijd maar 2kg bent bijgekomen eet je dus echt niet genoeg.

Wat Fhorn zegt: Melk, and lots of it.

En liefst VOLLE melk. Ook geen schrik hebben om wat 'vuile' calorieën naar binnen te spelen indien je echt niet bijkomt, wel zien dat je de nodige eiwitten, mineralen en vitaminen naar binnen werkt, maar voor de rest vreten tot je erbij neervalt zou ik zeggen.

Waarom alleen melk?

Wat is je voedingschema? Je eet niet genoeg, dat weet ik zo al. Of je hebt een lintworm, goodluck with that!

Dit moet je er in geval zeker in hebben: