MuscleMeat

Ik kom weinig bij in gewicht :(

Hier spreekt een (ex) mede-ecto. Wat jij nodig hebt, als ecto zijnde, is geen creatine etc. Ten eerste: grote hoeveelheden brinta, rijst en pasta. Ten tweede, goede vetten in de vorm van noten, olijfolie, eigeel, pindakaas. Eiwitten zijn natuurlijk ook belangrijk maar groeien doe je van carbs en fat, trust me.

En uiteraard bikkelhard trainen, en voldoende rust

• Topic Starter Topic Starter
Kheb nu de kwark gehaalt. Maar kent er iemand verschillende receptjes om het klaar te maken zuiver eten vindt ik niet zo lekker. Met suiker is het veel beter maar dat is dan weer te nadele waarschijnlijk. En Kent er iemand receptjes voor de havermout?

EN kheb hier ook ergens gelezen dat de kwark in potten met deksel is verpakt en kheb dat niej echt gevondn dus hebk zo'n rechthoekige pot. van 500gr. voor 49 cent. maar dit zien er geen al te goeie potten uit om mee te nemen naar school. :(

Laatst bewerkt:
Mensen, even een vraagje.. Welke noten zijn goed?? Iemand misschien foto van die verpakking of ff merk aangeven :D?! En dan 3 handjes per dag nemen ???

Amandelen hebben een sterk verstoorde omega 3, 6 vetzuren balans en moet je daarom nooit als bulkvoer gebruiken, kan je ook met de zoekfunctie vinden

Kheb nu de kwark gehaalt. Maar kent er iemand verschillende receptjes om het klaar te maken zuiver eten vindt ik niet zo lekker. Met suiker is het veel beter maar dat is dan weer te nadele waarschijnlijk. En Kent er iemand receptjes voor de havermout?

EN kheb hier ook ergens gelezen dat de kwark in potten met deksel is verpakt en kheb dat niej echt gevondn dus hebk zo'n rechthoekige pot. van 500gr. voor 49 cent. maar dit zien er geen al te goeie potten uit om mee te nemen naar school. :(

Voor jou is suiker door de kwark echt niet erg hoor! (zijn weer extra Kcals)
Havermout met melk in de magnetron koken (kijk maar hoeveel melk je wilt / hoe dik je de havermout wilt), ook daar kan suiker doorheen (of fruit, of whey, of stroop of...)
Om kwark mee te nemen koop je gewoon zo'n leuk Tupperware bakje waar je de kwark in overschept (ik heb er meerdere van de AH, ook voor rijstmaaltijden mee te nemen)

Elke avond voor het slapen gaan een glaasje vloeibaar frituurvet? :D

Even serieus; goed ontbijt, elke 2-3 uur iets eten, zorgen dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, en iig zorgen dat je ook boven je onderhoud eet? Ik gooi zelf trouwens altijd een scheut roosvicee door de kwark heen. Smaakt prima!

Laatst bewerkt:
als je echt niet aan komt en dat betwijfel ik met 65 kg door goed te eten dan kan je altijd nog naar de omgezondere dingen eten zoals hamburgers en pizza's dan kom je echt wel bij.

maar ja ik zou eerst beginnen met goed voedsel te eten zoals:

- smorgens 50 gr whey en 40 gr brinta
- 3x per dag warm 150gr rijst macaroni spaghetty met 150 gr vlees geen varkensvlees
- tussen door 1 blik tonijn van 140 gr met rouwkorst
- savonds 500 gr kwark.

minstens 6x per dag eten buiten de shakes voor en na de training kijk maar of je hiervan aan komt.

deze simpele schema kom je al boven de 3000 kcal uit niet mee gerekend de shakes die gemiddeld 300 kcal is per x en buiten wat je drinkt die je kan opvullen door chocomel te drinken of melk.

omdat kwark een bron is met eiwitten die langzaam vrijkomen. (langzame afgifte.)
ik ga liever naar bed met een bakje kwark dan drie handjes noten. +- zelfde hoeveelheid kcal alleen veel betere voedingstoffen vooral als je gaat slapen.

Combinatie van kwark met noten is helemaal super. De vetten uit nodig vertragen de trage afgifte van de caseïne eiwitten nog meer ;)

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

veel te vet daar wacht je lichaam echt niet op

Varkensvlees is niet per definitie vet.

Hamlap per 100 gram:
129 kilocalorieën
21 gram eiwitten
0 gram koolhydraten
5 gram vetten

Biefstuk per 100 gram:
127 kilocalorieën
23,8 gram eiwitten
0 gram koolhydraten
3,5 gram vetten

OOoOoOoohhhHhhHhHh W3l 1,5 gr@m vet m33r!!! :fuu:

En je hebt ook verzadigd vet nodig, itt wat velen beweren. Uit verzadigd vet maak je testosteron aan. Varkensvlees ga je echt niet op stuk, het is meer chips/snoep/patat/snacks wat je moet vermijden, en alcohol uiteraard... To topicstarter: er staan hier al genoeg goeie tips, tijd om er wat mee te gaan doen!

als het goed is krijg je je vetten al binnen door middel van noten lijnzaadolie olijfolie etc. dan heb je nog echt geen extra vetten nodig uit vlees.

en verzadigd vet heb je nodig om test aan te maken heb ik nog nooit van gehoord.

en biefstuk is geen varken is rund.

enkele varkensvlees zoals een hamlap of is niet vet nee maar ik betwijfel het hoe je deze gaat bereiden want zonder boter is dit niet te vreten.

Mensen, even een vraagje.. Welke noten zijn goed?? Iemand misschien foto van die verpakking of ff merk aangeven :D?! En dan 3 handjes per dag nemen ???

hazelnoten
Amandelen
en Walnoten

hebben de beste verhouding met betrekking tot verzadigd onverzadigd.
En varkensvlees blijkt over het algemeen ongezond. En nee daar heb ik geen bronnen van je mag me op me woord geloven of niet.

Laatst bewerkt:
als het goed is krijg je je vetten al binnen door middel van noten lijnzaadolie olijfolie etc. dan heb je nog echt geen extra vetten nodig uit vlees.

Als het goed is wel ja.

en verzadigd vet heb je nodig om test aan te maken heb ik nog nooit van gehoord.

Verzadigd vet schijnt inderdaad licht test verhogend te zijn, maar daarnaast zijn verzadigde vetten ook nog van belang voor je hormoonhuishouding.

en biefstuk is geen varken is rund.

Niemand beweerde dat wel dat wel was :p

enkele varkensvlees zoals een hamlap of is niet vet nee maar ik betwijfel het hoe je deze gaat bereiden want zonder boter is dit niet te vreten.

In de bulk gewoon lekker bakken in vloeibare olie :meal:

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Alle noten zijn in principe goed. Zolang ze ongezouten zijn maakt het geen (...) uit waar je ze haalt, dat kan de markt zijn of een notenboer of gewoon bij de supermarkt. Zelf neem ik 's avonds bij mijn kwark een handje (30-40 gram) walnoten van de Aldi, die is nog redelijk te betalen ;)

Terug
Naar boven