Fitness Seller

Ik na 4 maand ...

Aaron8

Cool Novice
Waardering
0
Ik na 4 maand ... pagina 3 vanonder

Na 4 maand wat te trainen, niet echt serieus.
Maar het probleem zit hem dat men ma niet af kan dat ik weightgainer gebruik, en men pa vind het geen enkel probleem. Daarna boel met pa en ma :p
Is wel iets wat het gemakkelijker maakt voor mij, normaal gezien eet ik 5 maaltijden per dag.

Deze foto is op 63 kilo, nu weeg ik 67 kilo.
En men lengte is 1m 76.
En ik ben 18.

Nu ben ik van plan om echt serieus tegen aan te gaan, dus alle raad is welkom :)

Hier al een foto
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mvg

Laatst bewerkt:
Dat je geen weightgainer mag gebruiken is geen excuus man dat is niet eens nodig.
Veel succes met trainen.

Zorg eens dat je moeder slimmer word , zij ziet het wss als een soort 'steriods'. Terwijl het gewoon aanvulling is op voeding.

komop weightgainer is helemaal niet nodig gewoon vreten! ipv weightgainer kun je ook gewoon pak volle chocomel drinken. zitten misschien zelfs nog meer kcal in als in een weightgainer shake

succes

• Topic Starter Topic Starter
Ik drink liter per dag chocomelk + 2 liter melk.
Ik ben er al lang mee bezig eigenlijk, maarja...
En tijd om meer dan 5 maaltijden per dag te nemen is ook iets he.

Het is gewoon handig weightgainer als je er geld voor wilt neerleggen :cool:
Het is niet tof om te trainen en na tijd geen vooruitgang zien.
Eigenlijk ben ik al jaar bezig, maar kheb geen potentie door men gewicht...
Maar ja, ik zal men ma overtuigen. Ik heb het al een halve maand gebruik en voelde echt goed :)

Maar verder nog reacties buiten wg ?

Mvg

je hebt al leuke progressie gemaakt in 4 maanden vind ik.
maar je moet eens berekenen wat je kcal behoeften zijn en dan een goed voedingsschema opstellen en dan zul je zien dat je kunt groeien zonder gainer.
die gainers zitten vaak vol met suikers waardoor je veel te makkelijk vet gaat aanzetten.

succes

Ik vind het zo slap om te zeggen dat je niet serieus bent geweest.
Terwijl je al echt een mooi lichaam hebt imo.
Jammer....

waarom zeg je eerst dat je 4 maand traint om dan een paar posts later te zeggen dat je eigenlijk al een jaar traint?

waarom zeg je eerst dat je 4 maand traint om dan een paar posts later te zeggen dat je eigenlijk al een jaar traint?

Omdat als je zo weinig weegt, dat het niet zo motiveert om verder te trainen.
En 4maand wel iets regelmatiger, maar toch...
En veel vooruitgang niet word geboekt.

Omdat als je zo weinig weegt, dat het niet zo motiveert om verder te trainen.
En 4maand wel iets regelmatiger, maar toch...
En veel vooruitgang niet word geboekt.

dan ga je toch nadenken over wat je fout doet.
ik hield in het begin de regel aan dat ik elke week gemiddeld 0,5 kilo zwaarder wilde zijn en als dat niet gebeurde terwijl mijn trainingen en rust die week oke waren dan lag het dus aan mijn voeding dus kcal opschroeven

ik deed dat ook in het begin maar ik zat met het probleem dat ik echt schommelingen had, ik kon op maandag een halve kilo zwaarder zijn dan op zondag:S Waarschijnlijk kwam dat gewoon door vocht en dergelijke maar dat maakt het wel lastiger vast te stellen of je genoeg eet.

ik deed dat ook in het begin maar ik zat met het probleem dat ik echt schommelingen had, ik kon op maandag een halve kilo zwaarder zijn dan op zondag:S Waarschijnlijk kwam dat gewoon door vocht en dergelijke maar dat maakt het wel lastiger vast te stellen of je genoeg eet.

lag dat niet aan wegen op verschillend tijdstip van de dag of voor/na toilet bezoek. misschien leidt je een zwaar leven in het weekend ofzo ;)

Elke keer in de avond weeg ik me.
Dus wanneer ik het meest weeg.

Af en toe naar de grotere clubs hier in belgië, maar niet veel :p
En dan drink ik max maar 1 cocktail en 2 glazen champagne.
1x in de maand toch wel eens.
Roken/smoren doe ik niet, bollen pakken en speed ook niet.

Ik zit bijna nooit in de avond op een cafetje ofz, dus vind ik wel goed.

Mvg

maar heb je al eens berekent wat je kcal behoefte is en een schema opgesteld

Ga ik direkt aan beginnen ;)

Merci

succes kijk maar eens naar de stickies in de voedingssectie
als je nog vrage hebt ofzo hoor ik het wel

Den ouwen bok(pa,70tig) is naar de dokter geweest en heeft ondertussen eens gevraagd hoe het zit met die weightgainers.
Het was wel een madam, maar toch. Dit is was haar antwoord.

Ik zou graag de formule willen, maar had men pa natuurlijk niet bij.
Ik had hem gewoon ff gebelt om dat te vragen.

Maar als er geen soort van anabolen in zitten is het zeer onschadelijk, wat zelfs zeer streng gecontroleerd word.
Waarom het zo grote verpakking is, is omdat het meestal gewoon een hoop suikers zijn. Hoe meer suikers, hoe beter werking.
Verdere zaken gingen weinig tot niets uitmaken, alleen het gevoel.
Je kan dan ook gewoon suikers pakken en inslikken zij ze, ze vond het nog al waardeloos.

Die madam haar mening he, dus neut niet op mij he :)
Ik ga toch degelijk men voedingsschema maken, en van die suikers afblijven.
Men portemonee beetje sparen.

Maar ik ga slapen.

Mvg

Laatst bewerkt:
Gebruik suplimenten als aanvulling op je voeding, niet als je voeding zelf.

Verwacht ook geen wonderen, je lichaam creëren zoals jij wilt kost nou eenmaal tijd.

Gewoon goed eten en lekker trainen, en dan na 1jaartje kijken wat heb ik nu bereikt.

Terug
Naar boven