MuscleMeat

Ik na 4 maand ...

Er is me een keer verteld dat 'je behoefte' niet extra woog op de weegschaal. Of dit klopt weet ik niet.

ik ga het morgen eens proberen, wegen voor aan na het plassen:D
maar volgens mij is onze weegschaal echt niet in orde, ik woog vandaag 0.9 kilo meer dan gister-_- No way dat ik dan in 1 dag aanzet(ik eet 2900 kcal op een dag)

maar volgens mij is onze weegschaal echt niet in orde, ik woog vandaag 0.9 kilo meer dan gister-_- No way dat ik dan in 1 dag aanzet(ik eet 2900 kcal op een dag)

Haha ik denk niet dat hij het over plassen heeft, maar over kakken.

Vocht..

Er is me een keer verteld dat 'je behoefte' niet extra woog op de weegschaal. Of dit klopt weet ik niet.

dus jij hebt je laten vertellen dat een liter pis of stront geen gewicht heeft :P

misschien moet je het eens op keukenweegschaaltje leggen:P

Nee, dat het gewicht van de stront niet je algemene bodyweight beïnvloed.

dus je weegt je voordat je naar de wc gaat en je weegt bijvoorbeeld 80kg.
je gaat naar de wc en daar laat je voor 500 gram pis en stront achter.
dan ga je terug op de weegschaal staan en dan zeg jij dat je nog steeds 80kg weegt?

dus je weegt je voordat je naar de wc gaat en je weegt bijvoorbeeld 80kg.
je gaat naar de wc en daar laat je voor 500 gram pis en stront achter.
dan ga je terug op de weegschaal staan en dan zeg jij dat je nog steeds 80kg weegt?

Ja , was zelf door een leraar. Geloofde ik ook niet toen hij het zei.

nou geloof mij als je een halve liter uitpist ben je gewoon een halve kilo lichter

Mijn moeder stond er ook niet echt achter, gelukkig heb ik een oom die aan bodybuilding doet dus die heeft er voor gezorgd dat ze het een beetje begrijpt en nu betalen ze het zelfs voor me :)
Als je een beetje een goeie kiest zijn het overigens niet alleen maar suikers, en gebruik het idd als aanvulling. Ik denk dat als je een beetje wat over voeding leert en je wat ingewikkelde termen gebruikt in je verhaal over de uitleg van de inhoud van de weightgainer (een goeie) aan je moeder dat ze je dan al meer begrijpt. Maar als je alles uit je voeding kan halen is ie natuurlijk niet nodig.

En volgens mij als je een halve liter vocht uitpist weeg je wel degelijk minder, want je weegt 's avonds toch ook meer? Mijn broertje dacht trouwens dat als je 1 kilo vlees at je 2 kilo aan zou kunnen komen, was het maar zo mooi :D

Misschien moet je eens meer gewicht liften tijdens je workout.
Zo maak je meer scheurtjes in je spieren waardoor de voedingsstoffen (eiwitten) beter worden opgenomen.

Zo zal je ook meer gainen in spiermassa.

not bad voor 4 maanden ,keep up the good work!

Eten, Slapen en Trainen!

The magic 3!:cool:,

Lekker doortrainen en dan komt het wel goed!:D

Precies:D

Moet ik wel bij zeggen dat 10 uur slaap niet in mijn agenda past... Achja niet iedereen is pro BB.

Terug
Naar boven