MuscleMeat

Ik na 6 maanden fitness

Fred 16

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Update Nu Fotos 1 Jaartje

hallo allemaal ik zit nu al een tijdje op dit forum te lezen en leren. En heb ook maar is fotos van me zelf laten maken. Zodat jullie tips en commentaar kunnen geven. ik weeg 70 kg en ben 1.74 lang en train 4 keer per week.
Ik weet niet hoe ik op een foto moet gaan staan

Gespannen =
ImageShack - Hosting :: fred13040024mp.jpg

Armpje =
ImageShack - Hosting :: fred13040036pn.jpg

zij aanzicht =
ImageShack - Hosting :: fred13040046dn.jpg

Rug =
ImageShack - Hosting :: fred13040051in.jpg

borst =
ImageShack - Hosting :: fred13040062rw.jpg

Update

Ik ben nu totaal 1 jaartje aan het trainen
Nogsteeds 4 keer per week !
zit nu 4 weken aan de Whey.

:D

Back d bicep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog inne

Lat spread (geprobeerd )

Armpje

buik

Groetjes Fred

er kan meer vlees aan dus eten maar :D

ja percies kan wel wat meer vlees bij probeer maar mammoth 2500 bij www.bodyenfitshop.nl lees maar ff door op de site want wat meer kilo s erbij kan je wel gebruiken om meer te groeien succes jongen bedoel het niet negatief ofzo ga zo door met trainen:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel eens zon pot poeder gebruikt van powerbarr proeteine shake voor sneller hertsel en volle lichaam . wat loopt er achter ?????

Met alle respect maar je hebt nog een hele lange weg te gaan het ziet er btw nog niet echt massief uit ookal is het 4 KG verschil.

Train en eet goed!

CitizenDildo zei:
Met alle respect maar je hebt nog een hele lange weg te gaan het ziet er btw nog niet echt massief uit ookal is het 4 KG verschil.

Train en eet goed!

Klopt ik weet dat ik nog heel heel veel moet trainen en sporte om iets te berijken maar dat ben ik wel van plan !

fizzel zei:
ja percies kan wel wat meer vlees bij probeer maar mammoth 2500 bij www.bodyenfitshop.nl lees maar ff door op de site want wat meer kilo s erbij kan je wel gebruiken om meer te groeien succes jongen bedoel het niet negatief ofzo ga zo door met trainen:D

wat een debiel advies weer!

mijn advies?

lekker doortrainen, een goed voedingsschemazoeken en even kijken of je trainingschema wel in orde is..

als je al aan sups zou beginnen, pak dan eiwit shakes.. weightgainer heb je imo niet nodig, gewoon eerst een goed voedingschema..

ik vind het onzin om weightgainer te gebruiker als je het gewoon met je voeding kan doen.. zo moeilijk kan het niet zijn om met 70 kilo boven je onderhoud te eten..

Reusel ligt zeker in belgie?

RvR zei:
wat een debiel advies weer!

mijn advies?

lekker doortrainen, een goed voedingsschemazoeken en even kijken of je trainingschema wel in orde is..

als je al aan sups zou beginnen, pak dan eiwit shakes.. weightgainer heb je imo niet nodig, gewoon eerst een goed voedingschema..

ik vind het onzin om weightgainer te gebruiker als je het gewoon met je voeding kan doen.. zo moeilijk kan het niet zijn om met 70 kilo boven je onderhoud te eten..

Makkie:D

@topicstarter : Gewoon lekker doorknallen en veeeeel eten;)

scheer je oksels :)

Ik vind je rug al redelijk.. in vergelijking met de rest dan.. eet je gewoon iedere dag vol.. met dingen waarvan jij weet die gezond zijn.. en de 1e maand gewoon alles wat je tegen komt ...

neem gewoon de stickies op het forun goed door!!

Fred 16 zei:
hoeveel vet % schatten jullie mij ??¿¿

Uhm veel te weinig om in kracht te groeien ;), je vet zal rond de 10 zijn..

Maar je mag best naar 15% toe... echt lekker gaan eten kerel, na 3 weekjes volhouden ben je gewent aan het vele eten en denken je hersenen dat je echt honger hebt na iedere 5 minuten!!

Ik vind het opzich wel jammer dat mijn buik zo vet is nu voor de zomer

Ik zou zeggen dat je goed op weg bent. Het is leuk dat er weer mensen zijn die moeten melden dat je nog een lange weg te gaan hebt, maar wees tevreden met je resultaten. De meeste mensen die veel gewicht winnen doen dit vooral door veel eten en scheppen vervolgens op over hun spiergroei. Groeien vergt tijd.

veel tijd maar binne 3 jaar wil ik toch al een eind op weg zijn .

4 kilo op 6 maanden? VVM?

Dat is toenvallig Luuc ik wouw net mijn nieuwe fotos gaan plaatsen en de titel veranderen maar dat lukt niet!
Ik ben nu een jaar volop bezig dus !

Terug
Naar boven