MuscleMeat

ik neem mijn woorden terug...

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ongeveer een week geleden plaatste ik nog een post over dat mijn kuur niet wou werken... De laatste week heb ik superzwaar getraint en heel veel eiwitten en koolhydraten gepakt, het resultaat mag er zeker zijn... In 4 weken ben ik ondertussen van 81 naar 89 kg gegaan... Deca/Susta is zeker iedereen aan te raden als 1e kuurtje!! Nu nog 4 weken te gaan... ben benieuwd!

Greetz Raymond

Ik snap het niet eerst zeg je dat je kuur niet werkt. EN nu ineens wel en dat met 8kilo winst? Die heb je toch niet in de laatste week alleen gekrege zeker? Nu proficiat!!! Op naar de 100kg hé!

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik was wel duidelijk aangekomen maar ook door het vele eten. Maar nu in de laatste week lijkt t wel of al die massa in 1 keer omgezet is naar spieren... Het ziet er nu echt heel netjes en vol uit :) Ja nu gaan we voor de 100kg!!

lol, ik vind het maar een vaag verhaal :)

9 kilo!? Is zeker je eerste kuur.
Als alle kuren zo zouden gaan, ben je zo 200 kilo

Heeft iemand misschien suggesties over mijn nakuur? Ik heb nu 1 doosje pregnyl. Maar ik wil er 2 doosjes van maken en daarbij clomid...

Wow! Je begint nu pas na te denken over je nakuur!? Dat had je van tevoren moeten doen. Je nakuur is nogal belangrijk als je de gewonnen spiermassa na de kuur zoveel mogelijk wilt behouden.
Zoek uit wat de halfwaarde tijd is van deca en sus (3 weken ofzo?), en begin dan een nakuur met clomid of nolva (of beide). Clomid eerste week 100 mg ed, nolva eerste week 40 mg ed. Daarna 2 weken 50 mg clomid ed, of 20 mg nolva ed. Dit is een indicatie, er zijn meerdere mogelijkheden om een goede nakuur samen te stellen met clomid of nolva.
Pregnyl wordt niet aangeraden NA je kuur, maar liever TIJDENS de kuur om het krimpen van je nuts tegen te gaan. Het fijne weet ik er ook niet van, maar zoek maar eens wat rond op dit board. Info genoeg.

Ik ben trouwens blij te lezen dat je hebt ontdekt dat je kuur staat of valt me de voeding die je neemt. En dat geldt eigenlijk niet alleen voor juicers….

nasty^PhysIc zei:
lol, er is een grens bro.. en wie zou er nou 200kg willen wegen teringing hee!

Dat bedoelde ik ook niet serieus. Ik wilde er mee zeggen dat het in het begin erg snel gaat maar als je al een tijd traint gaat het niet meer zo snel. Ik mag blij zijn als ik 5 kilo pak.

he ik benook pas aan een kuur van sust en deca begonne....Op welke dagen zet je je kuur??? Ik op woensdag en maandag is da goed of niet

ik zet hem 1 keer per week op maandag, volgens mij heeft t weinig nut om 2 keer per week te spuiten...

fitnessaddict zei:
ik zet hem 1 keer per week op maandag, volgens mij heeft t weinig nut om 2 keer per week te spuiten...
ghegheghe de afgifte is beter in mijn ogen als je het 2x in de week zet ik zet deca maandag en donderdag.winny maandag,woensdag,vrijdag

Terug
Naar boven