Fitness Seller

"Ik steel van die rijke n**gers" DEEL II

• Topic Starter Topic Starter
Mn oren....

Ik vraag me werkelijk af , of hij in zijn eigen taal ook zo belachelijk spreekt (slap lult) ?!@
wat een mong**l.........

:roflol:

'suckcoïtus'

Die rijke tata's. eey g, jo g, so g, echt waar g.

Als zo'n vent 5 minuten tegen je aan het lullen is kan je toch niet anders dan hem tegen de grond slaan.

als je nou gewoon 100 nerds 1 of andere code geeft waardoor ze meer punten krijgen bij 1 of ander spelletje en ze daarvoor 2 dagen bij alles G moeten zeggen is het zo afgelopen net als bij swag. Kindjes van 10 begonnen het te zeggen en het is weer over gelukkig:p

suukcoïtus :roflol:

:roflol: hoeveel is een miljoen............................7nullen.

geloof er niks van

hahaha die kop van die reporter aan het einde:D Die is gelijk hi :)

Nou, ontzettend grappig om naar een gast te kijken die bijkans zwarkbegaafd is. 15% van Nederland heeft een IQ van 85 of lager. Alsof dat nog niet genoeg is vinden we het ook nog super om dit soort domheid te promoten op TV. Nederland kijkt liever naar een stel debielen, dan een fatsoenlijke intellectuele discussie waar nog iets uit te leren valt.

pure vermaak :D

haha, geef die jongen een dagelijks programma.

Nou, ontzettend grappig om naar een gast te kijken die bijkans zwarkbegaafd is. 15% van Nederland heeft een IQ van 85 of lager. Alsof dat nog niet genoeg is vinden we het ook nog super om dit soort domheid te promoten op TV. Nederland kijkt liever naar een stel debielen, dan een fatsoenlijke intellectuele discussie waar nog iets uit te leren valt.
Zijn er niet echt, en we lachen niet om zijn domheid maar om zijn karakter.

:roflol:

Words can't even begin to describe...

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven