XXL Nutrition

[Video] 'Shouf Shouf'-acteur heeft ruzie met Marokkaan

:roflol: leuk filmpje.

Zegt ie eerst zelf nog dat hij zijn temperament heeft afgeleerd en van de moment hij wordt uitgemaakt wordt hij al loco :p

Ach ... kansloos zoiets

Bovenstaand filmpje is echt priceless en wil ik jullie niet onthouden. Het Marokkaanse temperament in een notendop. Prachtig praktijk voorbeeldje. De Marokkaanse 'Shouf-Shouf' acteur Mimoun wordt geinterviewd en ziet opeens dat een Marokkaanse jongen staande wordt gehouden door een agent. Dan begint hij zich te ergeren aan de vooroordelen dat Marokkanen zomaar worden staande gehouden (slachtoffer-rolletje) en wordt prompt uitgescholden door diezelfde Marokkaan! Zo.. die staat ook weer even met beide benen op de grond. :roflol:

:oHet maakt je dag wel helemaal goed he?

ik durf niet te kijken :(

Ik vind alles goed als ze me maar niet lastig vallen ( of andere mensen) want dan kan ik nog wel is losse handjes krijgen.

Ik haat dat he, dan wil je als gemiddelde DBB'er gewoon lekker haten en dom kletsen. Maar dan komen mensen met goede argumenten en verpesten ze het. Ik haat dat zo erg!!!!

Nee, want dat is alleen als er goede argumenten gebruikt worden. In dit geval is daar geen sprake van.

Helaas jesaja, volgende keer beter.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

:roflol: leuk filmpje.

Zegt ie eerst zelf nog dat hij zijn temperament heeft afgeleerd en van de moment hij wordt uitgemaakt wordt hij al loco :p

Dit inderdaad. Wat een domme pauper. :roflol:

Ik haat dat he, dan wil je als gemiddelde DBB'er gewoon lekker haten en dom kletsen. Maar dan komen mensen met goede argumenten en verpesten ze het. Ik haat dat zo erg!!!!
Ik ook man! Laten we gewoon doen alsof er geen goede argumenten worden gebruikt. Die knul heeft vast wel een keer iemand vermoord!

Met opgevouwen kranten kan je iemand vermoorden, vandaar dat deze jongeman staande werd gehouden.

priceless...ik vind hem goed man :D

ik ga de film kijken :lol:

kogel door de kop

Krugerplein Transvaalbuurt.... GHETTO haha

als je eens wist hoeveel ITALS, straatroven, inbraak auto etc worden gepleegt door die gasten op scootertjes dan zou je wel begrijpen waarom de politie ze controleren, tis niet dat ze marokkaans zijn hoor maar er zijn daar bijna alleen maar marokkanen

Laatst bewerkt:
haha,trop bon

Dat die naieve Mimoun er in zijn beleving van uit ging dat zijn volksgenoot geen vlieg kwaad deed en zomaar door die 'racistische' Nederlandse agent werd opgepakt terwijl hij enkel bezig was met zijn 'krantenwijk'. Daarbij is het ook lachwekkend dat ze het over het Marokkaanse temperament hebben terwijl hij een minuut later volledig flipt tegen die 'k*t-Marokkaan'. Ja daar moest ik even hard om lachen..

Kwam hij even van een koude kermis thuis..

hahha ik dacht precies hetzelfde hahaha maar ik heb het afgeleerd nu hahahhahhaa

God wat een prutser die camera man van het filmpje hierboven.

Terug
Naar boven