salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bovenstaand filmpje is echt priceless en wil ik jullie niet onthouden. Het Marokkaanse temperament in een notendop. Prachtig praktijk voorbeeldje. De Marokkaanse 'Shouf-Shouf' acteur Mimoun wordt geinterviewd en ziet opeens dat een Marokkaanse jongen staande wordt gehouden door een agent. Dan begint hij zich te ergeren aan de vooroordelen dat Marokkanen zomaar worden staande gehouden (slachtoffer-rolletje) en wordt prompt uitgescholden door diezelfde Marokkaan! Zo.. die staat ook weer even met beide benen op de grond.![]()
Het maakt je dag wel helemaal goed he?leuk filmpje.
Zegt ie eerst zelf nog dat hij zijn temperament heeft afgeleerd en van de moment hij wordt uitgemaakt wordt hij al loco![]()
Hij deed wel wat,Het ging er niet om of die netjes was, maar hij ergerde zich eraan dat je als Marokkaan zomaar aangehouden wordt terwijl je niks doet.
Ik haat dat he, dan wil je als gemiddelde DBB'er gewoon lekker haten en dom kletsen. Maar dan komen mensen met goede argumenten en verpesten ze het. Ik haat dat zo erg!!!!
leuk filmpje.
Zegt ie eerst zelf nog dat hij zijn temperament heeft afgeleerd en van de moment hij wordt uitgemaakt wordt hij al loco![]()

Ik ook man! Laten we gewoon doen alsof er geen goede argumenten worden gebruikt. Die knul heeft vast wel een keer iemand vermoord!Ik haat dat he, dan wil je als gemiddelde DBB'er gewoon lekker haten en dom kletsen. Maar dan komen mensen met goede argumenten en verpesten ze het. Ik haat dat zo erg!!!!
Nee, want dat is alleen als er goede argumenten gebruikt worden. In dit geval is daar geen sprake van.
Helaas jesaja, volgende keer beter.
Dat die naieve Mimoun er in zijn beleving van uit ging dat zijn volksgenoot geen vlieg kwaad deed en zomaar door die 'racistische' Nederlandse agent werd opgepakt terwijl hij enkel bezig was met zijn 'krantenwijk'. Daarbij is het ook lachwekkend dat ze het over het Marokkaanse temperament hebben terwijl hij een minuut later volledig flipt tegen die 'k*t-Marokkaan'. Ja daar moest ik even hard om lachen..
Kwam hij even van een koude kermis thuis..