XXL Nutrition

Ik stop met powerlifting

Ja jammer munk, maar potentieel om wat meer te bodybuilden heb je ook wel. En van uw schouder: glucosamine he, en voorzichtig mee zijn...
Je moet doen waar je je goed bij voelt...

• Topic Starter Topic Starter
Deejay_Spike zei:
HEH ???!!!!! WTF ?!?!?!?!?!?!?!?!

Komaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

da kunde nu toch echt ni maken!!!!

ge zit zo close om een andere uitdaging te gaan in de sport, ge HAD nu eindelijk de kans om ne sponsor te hebben die met een deftig pakske u schouder had kunnen ontlasten, ge kon nog is naar een europees kampioenschap gaan, nog records breken, EN NU STOPPEN ??????

waar is uw ambitie maat!!!

jezus daar ben ik echt ni goe van ik hoop dat ge rap terug van gedacht verandert want ik kan der echt ni inkomen zenne...

als 't dan echt zo is dan zit er een plaats bij om in het team te komen. liefst nen belg dan. wie weet kan ik dan toch nog iets regelen voor sponsoring....

Mijn motivatie zit onder het vriespunt momenteel. Ik ben vastberaden

Jammer dat mensen soms opeens omslaan naar het vlaams in dit soort topics. :(

Grote getalen gehaalt munk, BB is een goeie keuze en je kan terug naar PL wanneer je zou willen.

naja, ge doet wat ge wilt en waar ge u echt goe bij voelt, ma ik ka ni echt zeggen da'k blij ben.

but hey, friends forever :D

vandenavond sotto's? ;)

Nu iets van een 65kg bij 1m83, m'n max over half jaar was 67. Ben half jaartje niet vooruit gegaan qua massa, maar kracht wel beetje.
En m'n stats zijn moeilijk te zeggen. DL 100kg ofzo, SQ moet ik techniek nog oefenen en BP doe ik voor de moment niet aan (schouders). Vroeger nooit sport gedaan, anders zat ik nu veel verder.
Eerst zien hoe ik terug kom op oude niveau want ben pas weer week bezig. Is het een vereiste van jullie sponsor dat jullie 4 leden hebben mss?

nee bijlange ni, ma was gewoon curieus

dries woog ook 65kg toen hem begon :)

Deejay_Spike zei:
nee bijlange ni, ma was gewoon curieus

dries woog ook 65kg toen hem begon :)
Curieus ventje :p
Ben nog niet zeker wat ik dit jaar allemaal ga doen, beginnen met PL zit er mss wel in. Zal in dat geval wel iets laten weten ;)

En Munk, nog altijd niet van gedacht veranderd? :D

lol, och jong ge weet ni wa ge mist in pling ;)

munk zei:
Voila de titel is duidelijk zeker:)

Ik kan me al een tijdje niet meer opladen voor powerliftingwedstrijden, in oktober heb ik dan weer eens een goed moment gehad, maar ik kap ermee.

Maar ik blijf trainen hoor, maar meer bodybuildinggericht.

De powerliftingwedstrijden laat ik achterwege.

Zo PIT-members, nu weten jullie het;)

Zonde van je talent he!
Maar een mens moet keuzes maken in zijn leven.

mag ik je nog een tip geven : Blijf je squat, bench en deadlift onderhouden voor het geval je er toch nog zin in krijgt.

veel succes met het BB ;)

Luister naar je gevoel, dan zit je altijd goed! :thumbs: ;)

Je hebt het een heel eind geschopt in powerlifting. En de ex-powerlifters zijn meestal de grootste bb'ers (coleman, artwood) dus go for it!

Geeft niks he!
als je maar gelukkig bent.

En rukse! niet vergeten :cool:

wat zijn je stats eigenlijk, dan bedoel ik gewicht, cm armen enzo...

??? ben je er niet meer man ?

Terug
Naar boven